Materiały eksploatacyjne

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-21 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39649 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Brother DCP-J140W - 8 szt;
2. Brother MFC 490 CW - 20 szt;
3. Canon BJC 250 - 2 szt;
4. Epson Stylus D 92 - 8 szt;
5. Epson Stylus DX 4050 - 8 szt;
6. HP DJ 1000 - 6 szt;
7. HP DJ 1050A - 6 szt;
8. HP DJ 2515 Adventage - 32 szt;
9. HP DJ 5150 - 18 szt;
10. HP DJ 5525 Advantage - 4 szt;
11. HP DJ 5940 - 19 szt;
12. HP DJ 6122 - 11 szt;
13. HP DJ 730 Advantage - 36 szt;
14. HP DJ 840C - 13 szt;
15. HP DJ 845C - 20 szt;
16. HP DJ 920C - 5 szt;
17. HP DJ D 2460 - 2 szt;
18. HP DJ d 2460 - 4 szt;
19. HP DJ F370 - 4 szt;
20. HP psc1513 (Q 5763A) - 4 szt;
21. Lexmark X 7675 - 2 szt;
22. Brother HL 2035 - 17 szt;
23. Brother HL-2140 - 5 szt;
24. Brother HL-5350DN - 2 szt;
25. Brother MFC-L2700DW - 20 szt;
26. Canon LBP6310DN - 15 szt;
27. HP COLOR LJ CP2025 - 4 szt;
28. HP LJ 4 - 7 szt;
29. HP LJ 6L - 1 szt;
30. HP LJ 1100A - 10 szt;
31. HP LJ 4000 - 1 szt;
32. HP LJ 1200 - 11 szt;
33. HP LJ 4100 - 1 szt;
34. HP LJ P1006 - 8 szt;
35. HP LJ P 1005 - 7 szt;
36. HP LJ P 1006 - 7 szt;
37. HP LJ P 1105 - 7 szt;
38. HP LJ 1522NF - 4 szt;
39. HP LJ M 1120 - 4 szt;
40. HP LJ P1505n - 4 szt;
41. HP LJ P 3015 - 5 szt;
42. HP LJ P 1606DN - 47 szt;
43. HP LJ Pro M1536 dnf - 47 szt;
44. HP LJ Pro P1102 - 12 szt;
45. HP LJ M 1212 nf MFP - 12 szt;
46. HP LJ P 1102W - 14 szt;
47. HP LJ P 2035 - 9 szt;
48. HP LJ P 2055DN - 8 szt;
49. HP LJ Pro 400M401dn - 7 szt;
50. HP LJ 4200 - 2 szt;
51. HP LJ 2300d - 1 szt;
52. HP LJ 1010 - 15 szt;
53. HP LJ 1018 - 15 szt;
54. HP LJ 1020 - 13 szt;
55. HP LJ 1022 - 14 szt;
56. HP LJ 3020 - 14 szt;
57. HP LJ 3050 - 14 szt;
58. HP LJ 3052 - 14 szt;
59. HP LJ M 1005MFP - 14 szt;
60. HP LJ 1300 - 9 szt;
61. HP LJ 1160 - 3 szt;
62. HP LJ P3005n - 1 szt;
63. HP LJ P 2015M - 16 szt;
64. IBM Infoprint 1352 - 1 szt;
65. Kyocera FF-2000D KX - 3 szt;
66. Lexmark E 360dn - 2 szt;
67. HP LJ Pro 400 color - 9 szt;
68. HP LJ Pro CM 1415 fnw - 4 szt;
69. HP LJ M 125a - 30 szt;
70. HP LJ Pro MFP M225 - 30 szt;
71. Lexmark X 500n - 5 szt;
72. OKI B 401d - 1 szt;
73. Ricoh AFFICIO MP3350 - 5 szt;
74. Ricoh AFICIO AP410N - 1 szt;
75. Ricoh FT 3813 - 4 szt;
76. Samsung ML-3050 - 1 szt;
77. Samsung ML 2165 - 2 szt;
78. Samsung SCX-3405F - 8 szt;
79. Samsung SCX-3200 - 3 szt;
80. Samsung SCX-3205 - 3 szt;
81. Samsung ML-2540 - 13 szt;
82. Samsung SCX 4600 - 11 szt;
83. Samsung SCX-4623F - 11 szt;
84. Samsung ML-2525 - 11 szt;
85. Samsung ML-2545 - 11 szt;
86. Samsung ML 1640 - 19 szt;
87. Samsung SCX 4828FN - 4 szt;
88. Samsung ML-2855ND - 3 szt;
89. Samsung SCX-4300 - 14 szt;
90. Samsung M 2825 nd - 1 szt;
91. Samsung ML 2010 - 1 szt;
92. Samsung SCX-4521F - 1 szt;
93. Samsung ML-2850D - 1 szt;
94. Samsung M4580FX - 10 szt;
95. Samsung M4580FX - 4 szt;
96. Sharp AR-153EN - 2 szt;
97. Toshiba E-Studio 195 - 1 szt;
98. Toshiba T-1810E 5-K - 1 szt;
99. Xerox 3210 - 40 szt;
100. Xerox 3220 - 173 szt;
101. Ricoh Aficio MP161spf - 1 szt;
102. Konica Minolta pagero 1480MF/1490 - 5 szt;
103. OKI Microline 320vElite - 8 szt;
104. OKI Microline 321 - 8 szt;
105. OKI Microline 3320 - 8 szt;
106. OKI Microline 391 - 8 szt;
107. OKI Microline 3390 - 2 szt;
108. OKI Microline 590 - 8 szt;
109. OKI Microline 591 - 7 szt;
110. Panasonic KX-F015 - 4 szt;
111. Panasonic KX-FP343 - 3 szt;
112. Panasonic KX-FP363 - 2 szt;
113. Panasonic KX-MB 2025 - 10 szt;
114. Sharp UX-P410 - 10 szt;
115. Philips Magic 3 - 10 szt;
116. Philips Magic 5 - 5 szt;
117. Rolka 29*30,48 biała do drukarki Brother QL650TD - 100 szt;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Ulica ul. T. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-581
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 34 88 147
Fax 94 34 88 103
Internet www.swk.med.pl
Regon 33000629200000
E-mail piotr@swk.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2)formularz ofertowy; 3)katalogi, opisy techniczne lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone. 4)dokument potwierdzający zgodność z normami ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711; 5)oświadczenie o nie naruszeniu praw patentowych innych producentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.swk.med.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)