Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, szkolnych, hotelowych, stanowisk audytoryjnych oraz regałów przesuwnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Nowy Świat 4

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-21 11:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Biblioteczki przesuwne,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86170 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391600001, 391431007, 391100006, 391520002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr1do SIWZ (po wypełnieniu zał.nr 1do oferty) dla każdego zadania. Opis ten zawiera parametry i ilości wymaganie przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę produkt musi charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ (równoważne). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy, a Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
2.1 dostawę przedmiotu zamówienia tj. ; zakup, transport, opakowanie, ustawienie na wyznaczonym miejscu - Kalisz, obiekty przy ulicy; Nowy Świat 4 i 5, Kaszubska 13, Poznańska 201-205 ,
2.2. montaż przedmiotu zamówienia , a w szczególności ;
Zadanie nr 1 - montaż szaf przesuwnych, podestu, szafek wiszących itp.,
Zadanie nr 2- stanowiska audytoryjne trwale umocować do podłoża, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Zadanie nr 2- regały biblioteczne trwale umocować do podłoża, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sprawdzić działanie.
3.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, dla każdego licząc od terminu odbioru końcowego.
4.Wszystkie użyte materiały muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie, opisane w pozycjach Formularza cenowego dla poszczególnych zadań, a w szczególności opisane w pkt. 9.2 SIWZ .
Meble powinny być wykonane z materiałów bezpiecznych dopuszczonych do obrotu
i stosowania, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania.
5.Wszystkie wymiary, rzędne należy sprawdzić na miejscu przewidywanego montażu (przed lub po podpisaniu umowy), a w szczególności miejsce montażu szaf przesuwnych, stanowisk audytoryjnych i regałów przesuwnych oraz innych mebli przewidzianych do montażu, dla których przedstawiony opis należy dostosować do stanu istniejącego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Ulica ul. Nowy Świat 4
Nr domu 4
Miejscowość Kalisz
Kod Pocztowy 62-800
Województwo wielkopolskie
Tel 62 767 95 00, 767 95 32
Fax 62 767 95 29
Internet www.pwsz.kalisz.pl
Regon 25093876400000
E-mail z.bugzel@pwsz.kalisz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 35
Wadium Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.ppkt.a) SIWZ
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.ppkt.a) SIWZ
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.ppkt.a) SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.ppkt.a) SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.ppkt.a) SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz cenowy- załącznik nr 1 do oferty, dla zadania na które Wykonawca składa ofertę ( wypełniony w wyznaczonych polach i podpisany przez osobę upoważnioną - jak w pkt. 10.9 SIWZ), 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać dokonana, o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Kryt 3 Warunki gwarancji
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, przy ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny - I piętro, pok. 14
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, przy ul. Nowy Świat 5, Dział Techniczny - I piętro, pok. 15
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)