Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część I - Fundusz Pracy FP: m.in. laptop, oprogramowanie biurowe, Część II - Komputery w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ: komputery, oprogramowanie biurowe, Część III - Kalkulator finansowo-księgowy w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ: oprogramowanie biurowe, Część IV - Oprogramowanie biurowe do porównywania plików w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ, Część V - Urządzenie wielofunkcyjne w ramach Pomocy Technicznej PO WER, Część VI - Laptop wraz z oprogramowaniem w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ, Część VII - Komputer wraz z oprogramowaniem w ramach Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
OpisDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część I - Fundusz Pracy FP: m.in. laptop, oprogramowanie biuroweDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część II - Komputery w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ: komputery, oprogramowanie biuroweDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część III - Kalkulator finansowo-księgowy w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZ: oprogramowanie biuroweDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część IV - Oprogramowanie biurowe do porównywania plików w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część V - Urządzenie wielofunkcyjne w ramach Pomocy Technicznej PO WERDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część VI - Laptop wraz z oprogramowaniem w ramach Pomocy Technicznej PO WER oraz Pomocy Technicznej RPO WZDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na części:
Część VII - Komputer wraz z oprogramowaniem w ramach Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
|
| Ulica |
ul. Mickiewicza 41
|
| Nr domu |
41
|
| Miejscowość |
Szczecin
|
| Kod Pocztowy |
70-383
|
| Województwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
091 4256100
|
| Fax |
091 4256103
|
| Internet |
www.wup.pl
|
| Regon |
81014446200000
|
| E-mail |
wup@unet.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
7
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
21
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ
|
| Wiedza |
Dla Części I, II, III, IV, VI oraz VII, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ.
Dla Części V Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy dostawy obejmujące urządzenia takiej samej lub wyższej klasy w stosunku do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 10 do SIWZ.
Przez dowody, o których mowa w punkcie 6.1.2. SIWZ należy rozumieć dowody zgodnie z §1 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19.02.2013 r., poz. 231).
|
| Potencjał |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ
|
| Zdolne |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ
|
| Sytuacja |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 8 do SIWZ
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujący dokument dotyczący Części I (zakup Laptopa), Części II (zakup Komputera), Części VI (zakup Laptopa), Części VII (zakup Komputera). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia deklaracji, zaświadczeń, dokumentów równoważnych lub innych dokumentów potwierdzających odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości:
wydruk ze strony internetowej www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągany wynik lub wydruk z programu Performance Test (CPU Mark) przeprowadzony na zaproponowanym komputerze/laptopie potwierdzający osiągany wynik.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
I. Zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy:
I.1 Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia wskazanego w punkcie 6 formularza oferty cenowej, spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia okoliczności ww. wymienionych, gdy dostawa zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie będzie mogła zostać zrealizowana, Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie wraz z propozycją innego przedmiotu zamówienia nie gorszego od zaoferowanego w ofercie cenowej, który spełniać będzie wymagania SIWZ. W tym celu Wykonawca będzie musiał złożyć niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ.
Powyższe postanowienie określone w punkcie 13.9. SIWZ stanowi katalog zmian na które, Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
| Kod kryterium |
C
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
|
| Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w pok. 035.
|
| Data składania wniosków |
06/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w Kancelarii - pok. 06.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia dla Części II, III, IV, VI realizowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 oraz dla Części V ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię
Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|