dostawy części i wyposażenia do aparatów i urządzeń medycznych (zamówienie: TAM-225-PN/15-2016)

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-22 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Okulary ochronne,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86648 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416415, 331900008, 391431124, 331680005, 331232103, 314000000, 331910005, 349130000, 331691003, 385196600, 331710009, 331814006, 315300000, 181420006, 317110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy części i wyposażenia do aparatów i urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 31 pakietów (części). Szczegółową specyfikację dostaw zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowy zostaną zawarte bezpośrednio po zakończeniu postępowania na okres 12 miesięcy

Opis

Akcesoria do defibrylatora Cardio Aid MC+Części zamienne do aparatu do hemodializy produkcji FreseniusAkcesoria do endoskopów produkcji OLYMPUSAkcesoria do endoskopów produkcji OLYMPUSCzujnik tlenu do respiratora Evita 4Akcesoria do aparatów do pomiaru nieinwazyjnego ciśnienia krwiAkcesoria do aparatu do narkozy typ ADU S/5Komora pomiarowa NIBP do kardiomonitorów produkcji Datex-OhmedaAkumulatory do aparatury medycznejAkcesoria i części do aparatu KTG typ M1351A produkcji Hawlett PackardAkcesoria do lasera terapeutycznegoSonda do litotryptorów produkcji EMSPilot do zdalnego sterowania do rzutnika optotypówAkcesoria do aparatu KTG typ M1351A produkcji Hawlett PackardCzęści zamienne do sterylizatora produkcji BMTAkcesoria do diatermii produkcji ERBEPromienniki i akcesoria do lamp do naświetleń produkcji CosmedicoCzujnik do pomiaru ciśnienia krwi metodą krwawąAkumulator do defibrylatora typ Lifepak 20Akcesoria do mikroskopu operacyjnego typ Hi-R 900 produkcji Moller-WedelMankiet do kardiomonitorów Datex-OhmedaTablica okulistycznaAkcesoria do kardiomonitorówWtyki do punktów poboru gazów medycznychWłókno światłowodowe do lasera urologicznego typ Auriga produkcji WaveLight Laser TechnologiGłowica USG do aparatu USG produkcji ToshibaMaterace do stołu zabiegowego produkcji FamedŚwiatłowódCzęści zamienne do foteli dializacyjnychWanienka do dezynfekcjiAkcesoria do urządzenia do pomiaru saturacji krwi typ OxiMax N-600x Nellcor produkcji Covidien

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Ulica ul. Energetyków 46
Nr domu 46
Miejscowość Rybnik
Kod Pocztowy 44-200
Województwo śląskie
Tel 0324291000, 4291288
Fax 032 4291225
Internet www.szpital.rybnik.pl
Regon 27278032300014
E-mail zampub@szpital.rybnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.szpital.rybnik.pl
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 31
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów (oprócz formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1.1): - jako załącznik nr 1.2: oświadczenie, że wykonawca jest w posiadaniu dopuszczeń do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2 do specyfikacji. Oświadczenie powyższe może być łączne, jeśli wykonawca składa ofertę na kilka pakietów, - jako załącznik nr 1.3: deklaracja zgodności dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), - jako załącznik nr 1.4: certyfikat zgodności dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I), - jako załącznik nr 1.5: Oświadczenie producenta oferowanego towaru, iż oferowany asortyment jest kompatybilny z urządzeniem zamawiającego (wymagane w przypadku, jeżeli z dokumentów wymienionych w punkcie 1.3 i 1.4 nie wynika ta kompatybilność, a gdy asortyment jest równoważny do opisanego w formularzu cenowym). Przez kompatybilność zamawiający rozumie pełną współpracę i zachowanie wszystkich funkcji urządzenia zamawiającego. Zamawiający informuje (w odniesieniu do wszystkich pakietów), że pod pojęciem oświadczenia producenta oferowanego towaru, o którym mowa w punkcie III.b.1.5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający rozumie zarówno oświadczenie wytwórcy jak i jego autoryzowanego przedstawiciela w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych; w przypadku wyrobów nie będących wyrobami medycznymi, zamawiający nie wymaga dołączenia załącznika nr 1.5
Inne dokumenty W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.rybnik.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:45-14:30 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 27,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)