Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-21 10:00:00
Instytucja Bytomskie Centrum Kultury
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Serwery,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40019 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386520000, 489000007, 386000001, 302000001, 488200002, 511100006, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury.
1.Zamówienie obejmuje: dostawę, instalację, montaż, zestrojenie i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego do projekcji kinowej (2D/3D) zgodnego ze standardami DCI w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury, wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń pracowników zamawiającego.
Parametry minimalne/Minimalne wymagane warunki 1)Kinowy projektor cyfrowy w standardzie DCI; do projekcji 2D/3D; typ układu tworzącego obraz co najmniej DLP Cinema Chip 3xDMD 0,069cala Dark Metal o rozdzielczości co najmniej DC2K (2048x1080); hermetyczność układu tworzącego obraz i drogi optycznej; układ bez lampowy (laserowe źródło światła o żywotności 20 000h); moc świetlna dostosowana do wymogów sali - układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu, możliwość zdalnej diagnostyki z komputera; brak wymogu dodatkowego systemu wentylacji; wysoka mobilność; maksymalny pobór mocy z wbudowanym serwerem i układem laserowym 1304W - (1 szt.), 2)Odpowiedni serwer kinowy wbudowany w projektor certyfikowany do standardu DCI, odtwarzane systemu kompresji: m.in. JPEG2000, 3D-JPEG200 oraz MPEG-2 w rozdzielczości 2K oraz 4K (JPEG2000), możliwość odtwarzania plików 4K w rozdzielczości 2K, możliwość odtwarzania plików ze zwiększoną ilością klatek HFR, obsługa napisów i dubbingu, pamięć dysku minimum 2 TB netto, wejście HDMI umożliwiające odtwarzanie treści z Blu-Ray, tuner SAT (itp.), - (1 szt.),3)Obiektyw - do dedykowanego projektora cyfrowego, umożliwiający uzyskanie obu formatów kinowych panoramy (scope) i kaszety (flat) - (1 szt.),4)Dedykowany komputer (panel sterujący), z oprogramowaniem serwisowym oraz sterującym co najmniej ekran 15cali HD, RAM 4GB, procesor Dual Core, Dysk twardy 500GB - (1szt.), 5)Odpowiedni stolik z rackiem na switch oraz urządzenia peryferyjne - (1 szt.),6)UPS systemowy, podtrzymanie minimmum 7 min. dedykowany do oferowanego projektora (szt 1).7)Montaż - stworzenie systemu i instalacja projektora na froncie balkonu, w jego centralnej części, pośrodku ekranu, na wysokości ok 6m, 8)Dostawa, instalacja, montaż, uruchomienie, zestrojenie i uruchomienie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z niezbędnym wyposażeniem kina cyfrowego i wyszkoleniem osób odpowiedzialnych za obsługę BCKina (6 osób) w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego - (1 kpl.).
2.Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia, tj. kinowy sprzęt cyfrowy do projekcji kinowej 2D/3D w rozdzielczości DC2K (2048x1080) w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury był zgodny ze standardami DCI.
3.Zestaw sprzętu powinien być kompatybilny z zamontowanym systemem dźwięku w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury (dolby ultra stereo JSD 80-Digital dla taśmy 35mm przygotowany do współpracy z serwerami kina cyfrowego wg Standardu DCI).
4.Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów, warunków i wyposażenia sali kinowej BCKina Bytomskiego Centrum Kultury. Poniżej przedstawiamy parametry:
a.liczba miejsc siedzących sali kinowej - 498 szt.,
b.szerokość ekranu - 9,90 m,
c.wysokość ekranu - 4,35 m,
d.odległość projekcyjna od balkonu - 22,5 m,
e.ekran srebrny Harkness Spectral 240 3D,
f.system audio - dolby ultra stereo JSD 80-Digital.
5.Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego, nie noszącego śladów uszkodzeń, użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy wyposażenia nie spełniają powyższych wymogów, Zamawiający odmówi odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia urządzeń nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona.
6.Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do BCKina Bytomskiego Centrum Kultury w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1.
7.Dostawa i montaż nowych urządzeń na miejsce realizacji zamówienia, wskazane przez Zamawiającego, realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Montażu można dokonać w godzinach pracy zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy listę osób wykonujących w jego imieniu przedmiot umowy.
8.W ramach zamówienia Wykonawca wyszkoli wyznaczone przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi oferowanego sprzętu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego (max 6 osób).
9.Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wezwania, w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru zainstalowanego sprzętu do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów dopuszczających wyroby do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie jak: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji urządzeń, atesty, aprobaty techniczne, itp. wszystkich oferowanych urządzeń wchodzących w skład oferty w języku polskim, pod rygorem odmowy dokonania odbioru przez Zamawiającego.
10.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
11.Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończy dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek.
12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis gwarancyjny przez okres min. 36 miesięcy. Czas reakcji serwisu, tj. diagnoza wady i usunięcie powinno być zrealizowane możliwie najszybciej, bez zbędnej zwłoki w maksymalnym terminie do 3 dni roboczych.
13.Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum raz w roku w okresie gwarancji (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego).
14.Wykonawca zapewni 24 godzinny zdalny monitoring na dostarczony sprzęt, oraz jest zobowiązany do realizacji napraw oprogramowania w czasie rzeczywistym.
15.Zamawiający zastrzega sobie uczestnictwo Wykonawcy podczas pierwszej projekcji 2D i 3D u Zamawiającego.
16.Podane parametry techniczne urządzeń określone w dokumentacji przetargowej, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego.
17.Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu w celu dobrania projektora cyfrowego umożliwiającego instalację obiektywu projekcyjnego dla obu formatów filmowych: kaszeta (Flat) i panorama (scope) oraz dobrania najbardziej optymalnego systemu instalacji i montażu na froncie balkonu w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury. Wizja lokalna może odbywać się w godz. 9.00- 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu jej dokonania. Osobą do kontaktu w sprawie ustalenia szczegółowego terminu dokonania wizji lokalnej jest Pani Dominika Kwaśnik, tel. (32) 389-31-09, adres email - zp@becek.pl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bytomskie Centrum Kultury
Ulica pl. Karin Stanek 1
Nr domu 1
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 32 389-31-09/10
Fax 32 387-06-68
Internet www.becek.pl
Regon 27253516000000
E-mail d.kwasnik@becek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 4 000,- zł. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.), 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski II o/Bytom nr 49 1050 1230 1000 0023 9918 2266, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Dostawa cyfrowego projektora kinowego dla Bytomskiego Centrum Kultury - wadium. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Bytomskim Centrum Kultury w sekretariacie, pok. 001; 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1)być wystawione na Bytomskie Centrum Kultury z siedzibą w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3)mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4)zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7.Zamawiający: 1)zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp, 2)żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, 3)zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI, o wartości dostawy nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto. W przypadku gdy zrealizowana dostawa jest częścią większego zamówienia lub umowy (tj. obejmującego jeszcze inny zakres) wykazać należy tylko część dostawy wymaganych warunkiem wraz z wartością tej części. Wykonawca winien również przedłożyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia zawarcia umowy. Jeżeli nie będzie dostępny średni kurs NBP z dnia zawarcia umowy, dla dokonana przeliczeń należy przyjąć ostatnio obowiązujący średni kurs NBP przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.becek.pl
Adres uzyskania siwz Bytomskie Centrum Kultury 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1 pok. 001, sekretariat
Data składania wniosków 21/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Bytomskie Centrum Kultury 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1 pok. 001, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury priorytet 3 Infrastruktura domów kultury. Zamawiający wykluczy z nin. postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej
Inne dokumenty Pełna oferta winna składać się z: 1)formularza oferty, 2) oświadczeń i dokumentów określonych w siwz oraz (jeśli dotyczy) 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; 5) dowodu/dowodów wskazującego/-ych, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemnego zobowiązania podmiotu, zawierającego informacje określone w p. 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r. poz. 231). W sytuacji gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie wiązane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Należy złożyć oryginał dokumentu/dokumentów dot. zobowiązania podmiotu trzeciego (można skorzystać z załącznika nr 8 do siwz); 6) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. X pkt 8 siwz.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a.zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c.zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, która polegać będzie na: i. podwyższeniu wynagrodzenia o wartość procentowego wzrostu stawki podatku VAT, ii.obniżeniu wynagrodzenia o wartość procentowego obniżenia stawki podatku VAT. Zmiana ta dotyczyć będzie wyłącznie części wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, która w dniu wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT pozostała do zapłaty. d.zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakiejkolwiek części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. 2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1 następuje na pisemny wniosek każdej ze Stron umowy zawierający uzasadnienie obejmujące w szczególności obliczenia, wskazujące na obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia o konkretną kwotę. 3. Strona umowy zobowiązana jest w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania kompletnego wniosku zweryfikować zasadność oraz poprawność obliczeń w zakresie wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia. 4. Ciężar wykazania zmian mających wpływ na zwiększenie kosztów wykonania przedmiotu umowy spoczywa na Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w zakresie jw. Wymagają uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron na ich dokonanie wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)