DOSTAWA UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO, SŁUŻBOWEGO ORAZ ODZIEŻY SPECJALNEJ DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-26 09:30:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Kurtki i blezery,
  • Spodnie,
  • Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
  • Koszule,
  • Dodatki odzieżowe,
  • Szale,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Paski,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40903 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188000007, 184433205, 184433102, 184220003, 184240007, 184250004, 184230000, 358111003, 182232000, 182340008, 182353008, 183320005, 184200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wyjściowego, służbowego oraz odzieży specjalnej, w następującym asortymencie i ilościach:
lp./oznaczenie zadania/przedmiot zamówienia/Zamówienie zasadnicze (minimalna ilość)/Zamówienie prawo opcji; 1 ZADANIE I Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 80 szt. 20 szt.; 2 ZADANIE II Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 80 szt. 20 szt.; 3 ZADANIE III Spodnie letnie 80 par 20 par; 4 ZADANIE IV Buty dla kadry dowódczo- sztabowej 10 par Nie dotyczy, Półbuty służbowe 80 par 20 par, Botki ocieplane męskie 75 par 20 par, Obuwie koszarowe 95 par 20 par; 5 ZADANIE V Kurtka 3/4 85 szt. 20 szt.; 6 ZADANIE VI Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 90 szt. 20 szt., Koszula służbowa PSP z długim rękawem 180 szt. 20 szt.; 7 ZADANIE VII Sweter służbowy PSP 85 szt. 20 szt.; 8 ZADANIE VIII Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 95 szt. 20 szt., Czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem młodszego aspiranta 84 szt. Nie dotyczy, Czapka wyjściowa zimowa rogatywka młodszego brygadiera 5 szt. Nie dotyczy; 9 ZADANIE IX Beret 80 szt. 20 szt., Czapka służbowa zimowa z haftowanym wizerunkiem orła 85 szt. 20 szt.; 10 ZADANIE X Sznur galowy podoficera 30 szt. Nie dotyczy, Sznur galowy aspiranta 84 szt. Nie dotyczy; 11 ZADANIE XI Rękawiczki zimowe 85 par 20 par; 12 ZADANIE XII Pasek do spodni 85 szt. 20 szt.; 13 ZADANIE XIII Krawat 85 szt. 20 szt.; 14 ZADANIE XIV Szaliki zimowe 85 szt. 20 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dotyczące rozmiarów stanowią załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone:
Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25) oraz Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.)
4. Wymagany okres gwarancji min. 24 miesiące max. 60 miesięcy (kryterium oceniane)
5. Zamawiająca przewiduje możliwość zwiększenia minimalnej ilości towarów wymienionych w tabeli z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia w okresie realizacji umowy minimalnej ilości towarów do maksymalnej ilości wskazanej w tabeli
6. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającej z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającą z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu;
7. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.XIV;
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64.
9. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury.
10. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w przedmiocie zamówienia w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze.
11. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., (Dz. U. 2011 Nr 177, poz. 1054, ze zm).
12. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku.
13. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie

Opis

Mundur wyjściowy męski z obszytymi naramiennikami i oznakami roku nauki 80 szt.(zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20szt. (zamówienie w ramach prawa opcji)Mundur służbowy męski z obszytymi naramiennikami 80 szt. (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20 szt. (zamówienie w ramach prawa opcji)Spodnie letnie 80 par (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20 par (zamówienie w ramach prawa opcji)Buty dla kadry dowódczo- sztabowej 10 par, nie dotyczy zamówienie w ramach prawa opcji; Półbuty służbowe 80 par (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20 par (zamówienie w ramach prawa opcji);Botki ocieplane męskie 75 par (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20 par (zamówienie w ramach prawa opcji); Obuwie koszarowe 95 par (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20 par (zamówienie w ramach prawa opcji). Termin wykonania zamówienia: buty dla kadry dowódczo-sztabowej- do 15.07.2016roku; obuwie koszarowe- do 18.08.2016 roku; półbuty służbowe, botki ocieplane- do 16.09.2016 rokuKurtka 3/4 85 szt. (zamówienie zasadnicze- minimalna ilość) 20szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Koszula wyjściowa PSP z długim rękawem 90 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji), Koszula służbowa PSP z długim rękawem 180 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Sweter służbowy PSP 85 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Czapka wyjściowa zimowa rogatywka podoficera 95 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji); czapka wyjściowa zimowa rogatywka z haftem młodszego aspiranta 84 szt., nie dotyczy zamówienie w ramach prawa opcji; czapka wyjściowa zimowa rogatywka młodszego brygadiera 5 szt., nie dotyczy zamówienie w ramach prawa opcjiBeret 80 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji); Czapka służbowa zimowa z haftowanym wizerunkiem orła 85 szt. (zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Sznur galowy podoficera 30 szt., nie dotyczy zamówienie w ramach prawa opcji; Sznur galowy aspiranta 84 szt., nie dotyczy zamówienie w ramach prawa opcjiRękawiczki zimowe 85 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Pasek do spodni 85 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Krawat 85 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt.(zamówienie w ramach prawa opcji)Szaliki zimowe 85 szt.(zamówienie zasadnicze-minimalna ilość) 20 szt. (zamówienie w ramach prawa opcji)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Sabinowska 62/64
Nr domu 62/64
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel (034) 378 53 00, 378 53 01
Fax (034) 378 53 32
Internet www.cspsp.pl
Regon 15012365700000
E-mail wt@cspsp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodzaj zam inny SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości według poniższej tabeli: Lp./Nr zadania/Wysokość wadium 1 ZADANIE I 1300,00 zł; 2 ZADANIE II 1100,00 zł; 3 ZADANIE III 400,00 zł; 4 ZADANIE IV 1100,00 zł; 5 ZADANIE V 800,00 zł; 6 ZADANIE VI 400,00 zł; 7 ZADANIE VII 200,00 zł; 8 ZADANIE VIII 600,00 zł; 9 ZADANIE IX 300,00 zł; 10 ZADANIE X Nie wymaga się; 11 ZADANIE XI Nie wymaga się; 12 ZADANIE XII Nie wymaga się; 13 ZADANIE XIII Nie wymaga się; 14 ZADANIE XIV Nie wymaga się. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w niniejszej SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ . 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Uprawnienie Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia nie spełnia
Wiedza Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia nie spełnia
Potencjał Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia nie spełnia
Zdolne Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia nie spełnia
Sytuacja Zamawiająca nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Podpisany / zaparafowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ZAŁĄCZNIK Nr 1.I÷1.IV- dokument musi zostać złożony w formie oryginału.
Inne dokumenty 1) Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2) Podpisany / zaparafowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ZAŁĄCZNIK Nr 1- dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 3) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 4) Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r., o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) lub informacja, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24. ust. 2 pkt. 5. (wzór - ZAŁĄCZNIK Nr 4). Dokument aktualny, złożony w formie oryginału. Z treści dokumentu musi wynikać lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do grupy kapitałowej lub brak przynależności do grupy kapitałowej. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7) Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszach powyżej, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 8) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz jaka jest ich reprezentacja. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczenia/ń). 9) Dowód wniesienia wadium - (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - przelew na konto, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem, w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) konieczności wprowadzenie korzystnych dla Kupującej zmian cech towaru; b) konieczności korzystnej zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą cech towaru; c) gdy świadczenie Sprzedawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu Kodeksu Cywilnego; d) likwidacji przedsiębiorstwa wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającą wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawców; e) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Sprzedawcy ani Kupującej okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia; f) zmiany stawki podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy - dotyczy ceny brutto; g) gdy zajdą przesłanki określone w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164)
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.cspsp.pl
Adres uzyskania siwz powyżej wskazanej strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiającej przy ul. Sabinowskiej 62/64, 42-200 Częstochowa - Budynek Administracyjny pok nr 12
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Sekretariat Komendanta Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa - Budynek Administracyjny
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie poinformowany o dacie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy w terminie, określonym zgodnie z art. 94. ust. 1 lub 2 (patrz pkt. 14.32 ppkt 4) siwz). 2. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany dostarczyć uchwałę, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % (pięć procent) ceny ofertowej (brutto). Dotyczy to zadania I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)