Promocja projektu pt. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 973 na odc. Busko - Zdrój - Nowy Korczyn - Borusowa wraz z budową przeprawy mostowej na rz. Nidzie oraz rz. Wiśle realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-05-10 11:30:00
Instytucja Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88112 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793414000, 793422005, 793400009, 921112107, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Promocja projektu pt. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 973 na odc. Busko - Zdrój - Nowy Korczyn - Borusowa wraz z budową przeprawy mostowej na rz. Nidzie oraz rz. Wiśle realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Usługa obejmuje: 1) wydanie broszury informującej o Projekcie; 2) kolorowe plakaty informacyjne formatu A-1; 3) zrealizowanie profesjonalnego filmu w formacie DVD; 4) emisja filmu; 5) informacyjna audycja radiowa o wykonanej inwestycji; 6) napisanie artykułu i jego publikacja w prasie; 7) stworzenie i prowadzenie przez cały okres realizacji projektu strony internetowej; 8) wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zakresem zadań przedstawionym w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Rozdział 6 SIWZ), harmonogramem działań promocyjnych oraz umową. Wszystkie wykonane elementy zamówienia muszą być zgodne z podręcznikiem pt.:Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (Rozdział 7 SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
Ulica ul. Jagiellońska 72
Nr domu 72
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-602
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 347-04-71,80,81,90,91
Fax 041 347-04-70
Internet www.szdw.kielce.com.pl
Regon 00127574000000
E-mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 30/10/2019
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 100,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem była kampania promocyjno-informacyjną o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, przy czym przynajmniej jedno z działań tej kampanii obejmowało produkcję i postprodukcję filmu promocyjno-informacyjnego lub reklamy telewizyjnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek, o którym mowa powyżej ma na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.8 SIWZ -Instrukcji dla Wykonawców, sprawdzając kompletność, spełnianie warunku oraz jakość złożonych dokumentów
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a/oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną np. przez Pełnomocnika, b/ pkt. III.4.1) - potwierdzający łączne spełnienie warunków, dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków, c/pkt. III.4.2) - ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie i dokumenty winny być przedłożone przez każdego z tych Wykonawców. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedłożone w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu - wskazać jego rodzaj/zakres, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym formę/sposób uczestnictwa w realizacji zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności przyznające prawo do jej zmiany uznawane będą: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020;f) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności m.in. terminu realizacji zamówienia. Termin końcowy zostanie dostosowany do rzeczywistego czasu realizacji Kontraktu będącego przedmiotem promocji, tj. może ulec skróceniu lub wydłużeniu, jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy; h) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania usługi (w szczególności przedłużenie realizacji Kontraktu, który jest przedmiotem promocji); i) z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); j) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; k) zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy; l) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); ł) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; m) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; n) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 zasięg publikacji artykułów
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.szdw.kielce.com.pl
Adres uzyskania siwz Kielce, ul. Jagiellońska 72,pok.5,6,7 lub otrzymać pocztą za pobraniem na wniosek Wykonawcy,płatne przelewem10 zł na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW
Data składania wniosków 10/05/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)