sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88406 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów pościelowych i dekoracyjnych dla Domów Studenta, obiektów świadczących usługi hotelarskie HERA i SOKRATES, ośrodka wypoczynkowo-kolonijnego Bajka Uniwersytetu Warszawskiego przez okres 1 roku, zwanych dalej jednostkami UW (wykaz jednostek zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
Zamówienie jest podzielone na 3 części.
Część 1 - kołdry i poduszki
Część 2 - artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI,
STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC )
Część 3 - artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY )
2. Zamawiający wymaga dostarczania artykułów pościelowych i dekoracyjnych z materiałów dekatyzowanych.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionych artykułów pod podany w zamówieniu adres jednostki UW (wykaz adresów zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ). Dokładne terminy realizacji dostaw artykułów będą uzgadniane bezpośrednio z kierownikami poszczególnych jednostek UW.
3. Pisemne zamówienia będą przekazywane faksem do Wykonawcy, który potwierdzi na piśmie (faksem) przyjęcie zamówienia. Zamówienie winno być każdorazowo zatwierdzane przez Kierownika Biura Spraw Socjalnych UW.
4. Artykuły będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt ryzyko, według zamówienia Zamawiającego.
5. Jeżeli dzień wydania artykułów jest dniem wolnym od pracy, wydanie zostanie zrealizowane pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu wydania. Wraz z wydanymi artykułami Wykonawca przekazuje upoważnionemu pracownikowi fakturę za dostarczone artykuły.
6. Zamawiający dokona sprawdzenia ilościowego i jakościowego artykułów. W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnie z zamówieniem powiadamia o tym fakcie Wykonawcę, telefonicznie lub faksem.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej Specyfikacją lub SIWZ.
8. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 5 § 3 ust.2 niniejszej SIWZ
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa).

Opis

kołdry i poduszki- artykuły pościelowe ( PRZEŚCIERADŁA, POSZWY, KOPERTY, POWŁOCZKI, RĘCZNIKI, ŚCIERKI,
STOPKI, NAKŁADKI- OCHRANIACZE NA MATERAC )artykuły dekoracyjne ( KOCE, NARZUTY,FIRANY, ZASŁONY, OBRUSY, NAKŁADKI NA OBRUSY )

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 022 5520360
Fax 022 5522507
Internet www.uw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail dzp@adm.uw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Cz. 1 - 210,00 zł ( słownie: dwieście dziesięć złotych) Cz. 2 - 1000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych), Cz. 3 - 1000,00zł (słownie : jeden tysiąc złotych), lub równowartością tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Część 1: kołdry i poduszki Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach kołder, poduszek itp. o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 20 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).* Część 2: artykuły pościelowe Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów pościelowych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 90 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).* Część 3: artykuły dekoracyjne Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy wykonane lub wykonywane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na sprzedaży i dostawach artykułów dekoracyjnych o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każda. W przypadku dostaw sukcesywnych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 90 000,00 zł . (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy).*
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Kupujący dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji pojedynczej dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.uw.edu.pl
Adres uzyskania siwz UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. 32
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. 32
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 5, przed upływem wymaganego terminu. 4. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 22 - 55 22 507 e-mail: Silvana.Krolikowska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy . 5. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy - Nr DZP-361-22/2016. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW nr 54 z dnia 12 listopada 2014 r. opublikowanym pod adresem http://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/1917/M.2014.242.Zarz.54.pdf oraz od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)