Dostawa systemu teleinformatycznego dla WORD Tarnobrzeg

Data publikacji 2016-04-14
Data zakończenia 2016-04-22 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88580 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 722630006, 722650000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Tarnobrzegu systemu teleinformatycznego (dalej STW lub system) w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1114), o właściwościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej: SZOP), stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.), z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 7 do SIWZ, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy, oraz usługami określonymi w SZOP.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
Ulica ul. Sikorskiego 86 A
Nr domu 86 A
Miejscowość Tarnobrzeg
Kod Pocztowy 39-400
Województwo podkarpackie
Tel 015 8236505
Fax 015 8236505
Internet www.word.tarnobrzeg.pl
Regon 83036649000000
E-mail sekretariat@word.tarnobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Samorządowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 59 1020 4913 0000 9902 0010 1774. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) wskazanie nazwy postępowania; b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c) wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu z siedzibą w Tarnobrzegu, ul. Sikorskiego 86A. d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia; f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3).
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem, systemu teleinformatycznego wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 3).
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę gwarancyjną wartości co najmniej złożonej oferty brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem, systemu teleinformatycznego wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł brutto;
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy jeśli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia, wynikającego z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć wcześniej, takich jak wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o różnicę wynikającą z podwyższenia tego podatku; c) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów STW, w tym w zakresie funkcji Systemu. Wykonawca jest nie uprawniony do żądania w takim przypadku zmiany wynagrodzenia. 2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy; b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami; c) zmiana pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Funkcjonalność systemu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.word.tarnobrzeg.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego,ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego,ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Sikorskiego 86 A, 39-400 Tarnobrzeg, tel. 15 823 56 00, tel./fax. 15 823 65 05, e-mail: sekretariat@word.tarnobrzeg.pl. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z Panem Andrzejem Kraszewskim - Głównym specjalistą ds. informatyki, tel. 15 823 65 05 w dniach pracy WORD - od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 15:00.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)