Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-27 11:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
Miejscowość Ożarów Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42765 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391620005, 391622007, 391621006, 302000001, 302133008, 302134009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia składa się z trzech części A, B i C, który zakres dostaw dotyczy m.in:
Część A - mebli, stanowiących wyposażenie sal dydaktycznych i pozostałych pomieszczeń szkolnych
Część B - wszelkiego rodzaju urządzeń elektrycznych (w tym m.in. komputerów, kabli przyłączeniowych, urządzeń sieciowych, urządzeń AGD, etc.)
Część C - innego pozostałego wyposażenia szkoły (w tym m.in. pomocy dydaktycznych, dodatkowego wyposażenia sal lekcyjnych, łazienek, WC i innych pomieszczeń gospodarczych; książek bibliotecznych; zegarów ściennych; godła państwowe; etc.)

Opis

Dostawa mebli, stanowiących wyposażenie sal dydaktycznych i pozostałych pomieszczeń szkolnychDostawa wszelkiego rodzaju urządzeń elektrycznych (w tym m.in. komputerów, kabli przyłączeniowych, urządzeń sieciowych, urządzeń AGD, etc.)Dostawa innego pozostałego wyposażenia szkoły (w tym m.in. pomocy dydaktycznych, dodatkowego wyposażenia sal lekcyjnych, łazienek, WC i innych pomieszczeń gospodarczych; książek bibliotecznych; zegarów ściennych; godła państwowe; etc.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
Ulica ul. Kolejowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Ożarów Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-850
Województwo mazowieckie
Tel 022 7222207 w. 242
Internet http://www.ozarow-mazowiecki.pl/
Regon 00053060800000
E-mail zampub@ozarow-mazowiecki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 29/07/2016
Wadium Wymagane wadium, na część A- 8.000,00 zł, część B - 8.000,00zł, część C - 3.000,00zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - (przy składaniu oferty na część A) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie mebli, - (przy składaniu oferty na część B) - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie urządzeń elektrycznych, - (przy składaniu oferty na część C) - min. 2 zamówienia, polegające m.in. na: dostawie pomocy edukacyjno-dydaktycznych, dodatkowego wyposażenia różnego rodzaju pomieszczeń (np. sal lekcyjnych, pokoi biurowych, łazienek, kuchni, pomieszczeń gospodarczych) (w przypadku składaniu ofert na wszystkie części: A, B, C) należy łącznie spełnić powyższe warunki tzn. wykazać - min. 2 zamówienia, polegające na dostawie mebli, min. 2 zamówienia, polegające na dostawie urządzeń elektrycznych, min. 2 zamówienia, polegające m.in. na: dostawie pomocy edukacyjno-dydaktycznych, dodatkowego wyposażenia różnego rodzaju pomieszczeń (np. sal lekcyjnych, pokoi biurowych, łazienek, kuchni, pomieszczeń gospodarczych). Zamawiający dokona oceny tego warunku wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja Posiadania środków finansowych lub zdolności - w kwocie min. 50.000,00 zł (dotyczy każdej z części zamówienia A,B i C). Zamawiający dokona oceny tego warunku wg. formuły spełnia lub nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty zestawienia cenowe (cenniki) przedmiotu zamówienia sporządzone wg załączników od Nr 1 do 18 do SIWZ. Zestawienie cenowe powinno zawierać także opis - wyszczególnienie rodzaju zaoferowanego towaru oraz jego parametry w celu porównania z wymaganiami Zamawiającego wymienionymi w załącznikach od Nr 1 do 18 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji zawartej umowy z powodu działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.ozarow-mazowiecki.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Ożarowie Mazowieckim, ul.Kolejowa 2,05-850 Ożarów Mazowiecki, 3cie piętro pokój 303 - Referat Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 27/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Ożarowie Mazowieckim, ul.Kolejowa 2,05-850 Ożarów Mazowiecki, parter - Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)