| Data publikacji |
2016-04-15 |
| Data zakończenia |
2016-05-05 12:00:00 |
| Instytucja |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku |
| Miejscowość |
Białystok |
| Województwo |
podlaskie |
| Branża |
- Rękawice,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
90406 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
331925007, 384371101, 331413003, 331413106, 331413209, 384371008, 184243000, 383412009, 336900003, 331411197, 331416154, 331411128, 243225105, 446183101, 331410000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Zależne od |
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
|
| Ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
|
| Nr domu |
23
|
| Miejscowość |
Białystok
|
| Kod Pocztowy |
15-950
|
| Województwo |
podlaskie
|
| Tel |
085 74 47 002
|
| Fax |
085 7447133
|
| Internet |
www.rckik.bialystok.pl
|
| Regon |
00029382900000
|
| E-mail |
sekretariat@rckik.bialystok.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
21
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
1) Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzona zgodnie
z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Części 4, Części 6, Części 7, Części 8, Części 10, Części 17, Części 18 oraz Części 21 zgodnie z Wykazem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ poprzez sprawdzenie takich parametrów jak:
a) w zakresie Części 4:
- brak wycieków pobranego płynu,
- stabilne utrzymanie się końcówki po założeniu na pipetę,
- łatwość zrzucania końcówki z pipety;
b) w zakresie Części 6:
- brak wycieków pobranego płynu,
- stabilne utrzymanie się końcówki po założeniu na pipetę,
- łatwość zrzucania końcówki z pipety;
c) w zakresie Części 7:
- w kontakcie płyty jednorazowej do określenia grup krwi z krwinkami czerwonymi nie występuje hemoliza,
- łatwość poddawania się płyty obróbce mechanicznej - cięcie nożyczkami;
d) w zakresie Części 8 (dot. rękawic nitrylowych):
- grubość rękawic poprzez palpacyjną weryfikację miejsca wkłucia,
e) w zakresie Części 10:
- brak wycieków pobranego płynu,
- stabilne utrzymanie się końcówki po założeniu na pipetę,
- łatwość zrzucania końcówki z pipety;
f) w zakresie Części 17:
- ostrość igły,
- stabilność utrzymania się otwieracza w probówce;
g) w zakresie Części 18:
- stabilność ucisku gumy w trakcie użytkowania,
- nie zwijanie się w trakcie użytkowania,
- łatwość rozwiązywania;
h) w zakresie Części 21:
- wcześniejsze mocne przyciśnięcie obudowy nakłuwacza do miejsca wkłucia i kontrolowane uwolnienie igły.
W przypadku, gdy proponowany przedmiot zamówienia nie spełnia powyższych wymaganych parametrów, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego.
Zamawiający informuje, iż nie będzie zwracał załączonych próbek. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny jednostkowej z oferty, a ilość próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości żądanej przez Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty |
1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument z którego wynika takie zobowiązanie, np. umowa itp. (zobowiązanie lub inny dokument, z którego wynika takie zobowiązanie należy dołączyć do oferty jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt III.4.2) ust. 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ww. dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2., mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji sukcesywnych dostaw
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.rckik.bialystok.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt 1 (jednej) strony 0,40 PLN (opłata w Kasie lub przelewem)
|
| Data składania wniosków |
05/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Miejsce |
RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|