Przebudowa systemu audiowizualnego Sali obrad Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta Legnicy Plac Słowiański 8- obiekt znajduje się w strefie wpisanej do rejestru zabytków pod numerem 589/543/L z dnia 14.04.1981r.

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-05-05 10:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Gramofony,
  • Mikrofony,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Wzmacniacze,
  • Części sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90408 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451510001, 323212001, 323220006, 386534001, 302327001, 323424109, 323424006, 323430009, 323424123, 323410005, 323500001, 503000008, 331951004, 323315007, 453111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem systemu audiowizualnego wraz z oprogramowaniem składającego się między innymi z poniższych elementów: a) system konferencyjny, b) system nagłośnienia, d) system prezentacji obrazów, e) system zintegrowanego sterowania salą, f) przenośny system konferencyjny W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do a) przeprowadzenia szkolenia pracowników Użytkownika, tj. Wydziału Administracyjno-Gospodarczego i Referatu Informatyki Wydziału Organizacji, Kadr i Kontroli Urzędu Miasta Legnicy, b) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej systemu oraz instrukcji użytkowania. c) demontażu istniejącego (starego) sprzętu systemu i protokolarnie przekazanie zdemontowanego sprzętu Użytkownikowi, tj. - Wydziałowi Administracyjno-Gospodarczemu Urzędu Miasta Legnicy. d) Udzielenie gwarancji i rękojmi zgodnie z § 5 Projektu umowy - Rozdział 3 siwz na okres minimum 60 miesięcy. Przeprowadzenie przeglądów okresowych systemu wykonywane, od dnia odbioru przedmiotu zamówienia do końca okresu gwarancyjnego i rękojmi. e)Przedstawiciel Wykonawcy winien być przy obsłudze systemu - asysta podczas dwóch Sesji Rady Miasta w dniach: 26 września 2016r. 24 października 2016r. f) Sprzęt i elementy systemu Wykonawca dostarczy do siedziby Użytkownika - Urząd Miasta w Legnicy, Plac Słowiański 8, na własny koszt i ryzyko.

Zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - Rozdział 4: Dokumentacja: rysunki, projekt wykonawczy, przedmiary robót, STWiOR, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Legnicy
Ulica pl. Słowiański 8
Nr domu 8
Miejscowość Legnica
Kod Pocztowy 59-220
Województwo dolnośląskie
Tel 076 7212100
Fax 076 7212115
Internet www.legnica.um.gov.pl
Regon 39064725100000
E-mail im@legnica.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/09/2016
Wadium 5.000,- PLN
Zaliczka Nie
Potencjał o Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 zamówienie polegające na wykonaniu systemu audiowizualnego dla sali o ilości stanowisk min. 25 zawierającego elementy: system konferencyjny, system nagłośnienia, system prezentacji obrazów, system zintegrowanego sterowania salą i przenośny system konferencyjny,- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji, protokoły odbioru itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz i b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wraz z rozmieszczeniem i instalacją, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów lub dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji, protokoły odbioru itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
Zdolne o Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1) Kierownik robót: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 - ze zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że, był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na wykonaniu systemu audiowizualnego dla sali o ilości stanowisk min. 25 zawierającego elementy: system konferencyjny, system nagłośnienia, system prezentacji obrazów, system zintegrowanego sterowania salą i przenośny system konferencyjny wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności. Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców oraz b) wykazu wg wzoru załącznik nr 4, osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców, oraz: - dla kierownika robót informacji na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności zgodnie z pkt 13 ppkt 13.2.1) Rozdział 2 siwz- Instrukcji dla Wykonawców . Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. Aktualny odpis winien określać miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzpwg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców. 4. Oświadczenie, że osoba wykazana w załączniku nr 4, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2013r., poz.1409 - ze zmianami) i wpisana jest na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2013r., poz.1409 - ze zmianami) oraz posiada wymagane doświadczenie- zgodnie z pkt 13 ppkt 13.2.1) Rozdział 2 siwz -Instrukcja dla Wykonawców. 5. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców. 6. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców. 7. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 9. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te - każdy z podmiotów- musi przedstawić - załączyć do oferty oświadczenie i dokumenty określone w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców -Rozdział 2 siwz. 10. Wykaz cen - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców. 11. Dokumenty dotyczące urządzeń np. karty produktów, katalogi, opisy producenta, itp. 12. Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji - skrócenie terminu realizacji w stosunku do 20.09.2016r.
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.um.bip.legnica.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)