| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Dąbrowa Górnicza
|
| Ulica |
ul. Graniczna 21
|
| Nr domu |
21
|
| Miejscowość |
Dąbrowa Górnicza
|
| Kod Pocztowy |
41-300
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
32 2956700
|
| Fax |
32 2625032, 2956700
|
| Internet |
bip.dabrowa-gornicza.pl
|
| Regon |
27625531200000
|
| E-mail |
zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Okres trwania zamówienia |
720
|
| Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje:
- min. 1 usługę realizowaną w sposób ciągły przez okres minimum 1 roku, polegającą na utrzymaniu sieci światłowodowej o długości co najmniej 25 km wraz z co najmniej 7 węzłami sieci (punktami sieci zakończonymi przełącznicą światłowodową),
- min. 1 usługę realizowaną w sposób ciągły przez okres minimum 1 roku, polegającą na obsłudze sieci telekomunikacyjnych w trybie 24h/dobę.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. usług w jednym zadaniu
|
| Potencjał |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia tj.
- min. 1 spawarką do włókien światłowodowych umożliwiającą wykonanie spawu o tłumienności poniżej 0,2dB,
- min. 1 reflektometrem do pomiaru tłumienności tras światłowodowych,
- min. 1 generatorem służącym do lokalizowania kanalizacji światłowodowej zawierającej przewód galwaniczny,
- min. 1 agregatem prądotwórczym o mocy min. 4,5 kVA
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
1. Koordynator - min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym minimum 3 lata związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej jednym zadaniem o wartości minimum 100 000 zł brutto polegającym na utrzymaniu lub modernizacji sieci telekomunikacyjnych.
2. Specjalista ds. wykonywania spawów włókien światłowodowych oraz badań i pomiarów sieci optotelekomunikacyjnych - min. 1 osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania spawów włókien światłowodowych i pomiarów optotelekomunikacyjnych oraz posiadająca ukończone szkolenie/kurs w ww. zakresie
3. Specjalista ds. elektrycznych - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę obydwu uprawnień wymienionych w pkt 2 i 3.
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. III.3.2 ogłoszenia. W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Ponadto należy przedłożyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1A do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Formularz cenowy - załącznik nr 1B do SIWZ (wskazana data podpisania);
3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
4.1. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 4 odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. potwierdzenie wniesienia wadium
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, np. warunki atmosferyczne.
2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć:
2.1. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy,
2.2. zmiany stawki podatku VAT :
2.2.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT- ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowana w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna wartość nominalna nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy.
2.2.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna wartość nominalna umowy może ulec zmniejszeniu.
2.3. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany:
2.3.1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2.3.2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany określone w pkt. 2.3.1. i 2.3.2. SIWZ będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. Zmiana umowy w tym zakresie może nastąpić najwcześniej po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
4.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8 do SIWZ - projekt umowy
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Czas usunięcia awarii, tj. - przywrócenie ciągłości transmisji danych zgodnie z pkt.2.4 i 8 OPZ
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.bip.dabrowa-gornicza.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Dąbrowie
Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Informatyki, piętro I.
|
| Data składania wniosków |
04/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:30
|
| Miejsce |
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej.2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% maksymalnej wartości nominalnej umowy brutto.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich.
Dokumenty i oświadczenia wymienione od pkt. 9.1.1 do 9.1.5 oraz pkt. 9.4 SIWZ Wykonawcy składają wszyscy Wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców, przy czym w przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.5. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy i cenowy wymienione w pkt. 9.4.1., 9.4.2. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Uszczegółowienie sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:720 dni od dnia podpisania protokołu rozpoczęcia realizacji usługi jednak nie wcześniej niż od dnia 07.07.2016r.
5. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1) ogłoszenia: W przypadku kryterium Czas usunięcia awarii, tj. - przywrócenie ciągłości transmisji danych zgodnie z pkt. 2.4 i 8 OPZ będzie ona dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 5 Formularza ofertowego (zał. nr 1A do SIWZ). Wykonawca może zadeklarować jedną z następujących wartości: 3 ; 3,5 ; 4 ; 4,5 ; 5 ; 5,5 lub 6 godzin. W przypadku podania wartości większej niż 6 godzin oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku podania wartości mniejszej niż 6 godzin ale innej niż wyżej wymienione, Zamawiający dla potrzeb oceny oferty przyjmie najmniejszą z większych od niej, spośród wartości wyżej wymienionych. Oferta o najkrótszym czasie usunięcia awarii otrzyma największą ilość punktów tj. 100
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia.
Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
|