Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia meblowego wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem mebli we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach piwnic (tj. sekretariat; pomieszczenie pracy czasowej; pomieszczenie pracy stałej; pokój spotkań; sala konferencyjna i cateringowa; korytarze) w budynku Collegium Kołłątaja, zlokalizowanym w Krakowie, przy ul. Św. Anny 6, na potrzeby nowego użytkownika - Organizacji Studenckich UJ

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble konferencyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91020 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391100006, 391120000, 391131008, 391200009, 391210006, 391310009, 391413005, 391530009, 391136003, 391410002, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia meblowego wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem mebli we wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach piwnic (tj. sekretariat; pomieszczenie pracy czasowej; pomieszczenie pracy stałej; pokój spotkań; sala konferencyjna i cateringowa; korytarze) w budynku Collegium Kołłątaja, zlokalizowanym w Krakowie, przy ul. Św. Anny 6, na potrzeby nowego użytkownika - Organizacji Studenckich UJ. W razie kolizji istniejącego wyposażenia lub urządzeń z realizacją usług objętych przedmiotem zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do ich demontażu a następnie odtworzenia lub ponownego montażu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński
Ulica ul. Gołębia 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-007
Województwo małopolskie
Tel 012 4324450
Fax 012 4324451
Internet www.uj.edu.pl ; http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
E-mail bzp@adm.uj.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Wadium PKT 8) SIWZ: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium. 2. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia w wysokości wynoszącej kwotę: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100); 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764 nr IBAN: PL 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764 nr SWIFT: PKO PP LPW 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz 10.4 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podpisana przez niego winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą
Zaliczka Nie
Uprawnienie PKT 5) SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5)1.1 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, a w szczególności: A.1 ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 5)1.1 SIWZ nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty), stanowiące integralną część SIWZ;
Wiedza PKT 5) SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne dostawy, tj. dwa zamówienia (tj. dwa odrębne kontrakty) na dostawę wyposażenia meblowego wraz z montażem o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 brutto, a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5)1.2 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, a w szczególności: A.2 ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 5)1.2 SIWZ nastąpi w oparciu o wykaz głównych dostaw (sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku 2 do formularza oferty), uzupełniony o dowody potwierdzające należyte ich wykonanie lub wykonywanie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są: A.2.1 poświadczenie - z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.2.2 oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; A.2.3 w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
Potencjał PKT 5) SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5)1.3 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, a w szczególności: A.3 ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 5)1.3 SIWZ nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty), stanowiące integralną część SIWZ;
Zdolne PKT 5) SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.4 dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5)1.4 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, a w szczególności: A.4 ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 5)1.4 SIWZ nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty), stanowiące integralną część SIWZ;
Sytuacja PKT 5) SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP, spełnia warunki dotyczące: 1.5 sytuacji ekonomicznej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.6 sytuacji finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. A. Ocena spełnienia warunków podmiotowych wskazanych w pkt. 5)1.5 - 5)1.6 SIWZ będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, a w szczególności: A.5 ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt 5)1.5 - 5)1.6 SIWZ nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty), stanowiące integralną część SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające PKT 6)3 SIWZ: - certyfikaty, o których mowa w pkt 3)6.1.1 SIWZ; - fabryczny próbnik tkanin oraz atesty lub sprawozdania z badań, o których mowa w pkt 3)6.1.2 SIWZ; - minimum jedna, osobna karta katalogowa w odniesieniu do każdego oferowanego mebla, o której mowa w pkt 3)6.1.3 SIWZ wraz ze zdjęciami; - a w przypadku składania oferty równoważnej - opis właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych oferowanego elementu wyposażenia meblowego (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej) z podaniem nazwy producenta wraz z nazwą handlową oraz z uwzględnieniem wszystkich wytycznych zawartych w pkt 3)5.1-3)5.8 SIWZ.
Inne dokumenty PKT 6) 3 SIWZ: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierającymi część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w SIWZ; 3.2 szczegółowa kalkulacja cenowa (tabela z załącznika B do SIWZ) przygotowana z uwzględnieniem wymagań i zapisów pkt 12) SIWZ i jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy; 3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 3.4 dowód wniesienia wadium w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy PKT 28) SIWZ oraz par. 12 wzoru umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadkach opisanych w §12 wzoru umowy. 2. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym wykonawcą umowy wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadkach opisanych §12 wzoru umowy. Tryb postępowanie w razie zaistnienia ww. przesłanek określa załączony do SIWZ wzór umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja na całość oferowanego wyposażenia meblowego
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych, ul. Gołębia 6/2, 31- 007 Kraków, IIp
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych, ul. Gołębia 6/2, 31- 007 Kraków, IIp
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)