Dostawa i montaż elementów małej architektury na terenach administrowanych przez ZTP w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-22 10:00:00
Instytucja Zarząd Terenów Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93122 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003, 391420009, 349284806, 349282000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na terenach administrowanych przez ZTP
w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie elementów małej architektury.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy.
Zamawiający rozszerza odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi na wykonanie przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego bez wad.

7.1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest następującą dokumentacją:

7.1.1 Wzór umowy stanowiący - załącznik nr 7 do SIWZ.
7.1.2 Wykaz elementów małej architektury wraz z cenami jednostkowymi załącznik nr 8 do SIWZ,
7.1.3 Wykaz miejsc dostawy oraz montażu elementów małej architektury, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
7.1.4 Specyfikacja rzeczowa elementów małej architektury, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ.
7.1.5 Specyfikacja i opis elementów małej architektury, stanowiąca załącznik nr 11/1-21 do SIWZ.

7.2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:

7.2.1 Zamawiający wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez Wykonawcę, co najmniej 1 osoby wykonującej czynności związane z realizacją zamówienia przez cały okres trwania zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych.
7.2.2 Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Terenów Publicznych
Ulica ul. Podwale 23
Nr domu 23
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-261
Województwo mazowieckie
Tel 22 27 70500
Fax 22 27 70503
Internet http://www.ztp.waw.pl
Regon 00104969210000
E-mail zamowienia@ztp.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy.
Czas D
Data zakończenia 18/07/2016
Wadium 3000,00 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach posiadania wiedzy i doświadczenia wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert przynajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: dostawę i montaż ławek parkowych i , lub koszy na śmieci na kwotę minimum 70 000 złotych brutto każda, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca w ramach wykazania się sytuacją ekonomiczną i finansową osiągnął w okresie ostatniego roku obrotowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód ze sprzedaży produktów (dla Wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychód z działalności (dla Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) minimum łącznie ww. okresie 300 000 złotych, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki nr 5 do SIWZ.
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Do oferty (Formularz ofertowy musi być zgodny w treści ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), muszą być załączone: 1. Potwierdzenie wniesienia wadium wg wymagań określonych w pkt. 22 - 24 SIWZ; 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres i udzielone (podpisane) przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 4. Wypełniony wykaz elementów małej architektury wraz z cenami jednostkowymi sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości elementów małej architektury i prac znajdujących się w przekazanym wzorze wykazu elementów małej architektury wraz z cenami jednostkowymi, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów określonych w pkt 10.5 i 10.6 SIWZ, 6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy w § 12.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin wykonania II etapu zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.ztp.waw.pl
Adres uzyskania siwz ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, pok 9 (parter) cena formularza 30 zł. Kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Z T P Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 88103015080000000550890003
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ul. Podwale 23; Kancelaria ZTP, parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)