Dostawa technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów do pojazdów ogólnego przeznaczenia

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-26 12:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Guma i tworzywa sztuczne,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94110 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 314000000, 195000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych, akumulatorów, ogumienia i akcesoriów niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania eksploatacyjne -techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4- zadanie 4; 5/5- zadanie 5; 5/6 - zadanie 6) do SIWZ, wymagania eksploatacyjne - techniczne dla zadań nr od 5 - do 6 załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a) zadanie nr 1 o kwotę: 16 000,00 zł netto;
b) zadanie nr 2 o kwotę: 6 000,00 zł netto;
c) zadanie nr 3 o kwotę: 21 000,00 zł netto;
d) zadanie nr 4 o kwotę: 3 000,00 zł netto;
e) zadanie nr 5 o kwotę: 24 000,00 zł netto;
f) zadanie nr 6 o kwotę: 2 000,00 zł netto;

1) realizacja zamówienia (dostawa wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być
zrealizowana najpóźniej do dnia 31 grudnia 2016r.
2) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 31.12.2016r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2016.

Opis

1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) dostarczone wyroby będą zgodne pod względem oznaczeń katalogowych. Zamawiający dopuszcza jednak oferowanie wyrobów o odmiennym numerze katalogowym (numerach rysunków), pod warunkiem zamienności części, pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych, których zmiany dotyczą. W takim przypadku oferowany wyrób musi w pełni zastępować oryginalny wyrób, żądany przez Zamawiającego, co musi być potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy o współzmienności. W takiej sytuacji należy podać numer katalogowy (numer rysunku) w formularzu ofertowym w kolumnie uwagi - dotyczy tylko zadań 1, 2;
3) Zamawiający wymaga określenia w formularzu cenowym dla zadania nr 4 producenta wyrobu;
4) dostarczone wyroby będą nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii I-ej spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, przy czym od pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania;
5) dostarczone wyroby będą w opakowaniu producenta (tam gdzie występuje), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych:
a) dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy;
b) dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące;
c) dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące;
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej wyrobów na okres gwarancji producenta1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) dostarczone wyroby będą zgodne pod względem oznaczeń katalogowych. Zamawiający dopuszcza jednak oferowanie wyrobów o odmiennym numerze katalogowym (numerach rysunków), pod warunkiem zamienności części, pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych, których zmiany dotyczą. W takim przypadku oferowany wyrób musi w pełni zastępować oryginalny wyrób, żądany przez Zamawiającego, co musi być potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy o współzmienności. W takiej sytuacji należy podać numer katalogowy (numer rysunku) w formularzu ofertowym w kolumnie uwagi - dotyczy tylko zadań 1, 2;
3) Zamawiający wymaga określenia w formularzu cenowym dla zadania nr 4 producenta wyrobu;
4) dostarczone wyroby będą nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii I-ej spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, przy czym od pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania;
5) dostarczone wyroby będą w opakowaniu producenta (tam gdzie występuje), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych:
a) dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy;
b) dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące;
c) dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące;
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej wyrobów na okres gwarancji producenta.1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) dostarczone wyroby będą zgodne pod względem oznaczeń katalogowych;
3) dostarczone wyroby muszą być nowymi częściami zamiennymi - Przez nowe części zamienne Zamawiający uzna:
a. części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, dystrybuowane u autoryzowanych przedstawicieli koncernu samochodowego, w opakowaniu z logo producenta pojazdu z jego etykietami i zakwalifikowane jako lit. O zgodnie z Jednolitym Systemem Informowania o Jakości Części wprowadzonym przez Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych;
b. części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego i wyprodukowane zostały zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów, oznaczone są logo rzeczywistego producenta (części, a nie pojazdu) i zakwalifikowane jako lit. Q zgodnie z Jednolitym Systemem Informowania o Jakości Części wprowadzonym przez Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych;
4) dostarczone części / opakowanie oznakowane będzie logiem - znakiem towarowym producenta pojazdu lub logiem - znakiem towarowym producenta części oraz symbolem zgodnym z Jednolitym Systemem Informowania o Jakości Części;
5) Wykonawca umieści symbole katalogowe na opakowaniach dostarczonych wyrobów zgodne z kol. Symbol katalogowy formularza cenowego;
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej wyrobów na okres gwarancji producenta.1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) dostarczone wyroby będą zgodne pod względem oznaczeń katalogowych. Zamawiający dopuszcza jednak oferowanie wyrobów o odmiennym numerze katalogowym (numerach rysunków), pod warunkiem zamienności części, pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych, których zmiany dotyczą. W takim przypadku oferowany wyrób musi w pełni zastępować oryginalny wyrób, żądany przez Zamawiającego, co musi być potwierdzone stosownym oświadczeniem Wykonawcy o współzmienności. W takiej sytuacji należy podać numer katalogowy (numer rysunku) w formularzu ofertowym w kolumnie uwagi - dotyczy tylko zadań 1, 2;
3) Zamawiający wymaga określenia w formularzu cenowym dla zadania nr 4 producenta wyrobu;
4) dostarczone wyroby będą nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii I-ej spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, przy czym od pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń i użytkowania;
5) dostarczone wyroby będą w opakowaniu producenta (tam gdzie występuje), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych:
a) dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy;
b) dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące;
c) dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące;
6) Wykonawca udzieli gwarancji jakościowej wyrobów na okres gwarancji producenta.1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) oferowane wyroby będą spełniać wymagania zawarte w Minimalnych wymaganiach eksploatacyjno-technicznych stanowiącym załącznik Nr 6/1a i 6/1b do niniejszej umowy, przy czym Zamawiający dopuszcza wyroby o wyższych parametrach - prąd rozruchowy (A) ;
3) Zamawiający wymaga określenia w odpowiednich kolumnach formularza cenowego symbolu katalogowego i producenta wyrobu;
4) oferowane wyroby muszą być :
a) fabrycznie nowe;
b) pochodzić z produkcji roku dostawy lub max. z czwartego kwartału 2015 r.;
c) dostarczone w gatunku pierwszym;
d) posiadać oryginalne cechy i oznakowanie producenta;
e) takie same w danym asortymencie;
5) na każdym oferowanym wyrobie musi być umieszczona data produkcji lub data zaformowania;
6) wyroby: AKUMULATOR 12V 180/190Ah SPK - muszą być odporne na obciążenia udarowe działające w kierunku pionowym o wartościach:
Parametr Miano Udary
wielokrotne pojedyncze
Przyspieszenie m/s2 150 200
Długość impulsów ms od 10 do 15 od 10 do 15
Częstość udarów min-1 od 70 do 100 30
Liczba udarów 2000 od 10 do 30
Badanie i ocenę akumulatora prowadzi się w sposób opisany w normie
PN-EN 50342-1:2007 pkt. 5.9;
Akumulatory 12V 180/190Ah SPK do wozów bojowych, muszą posiadać zwiększoną zdolność zachowania elektrolitu. Badanie prowadzi się w sposób opisany w normie PN-EN 50342-1:2007 pkt. 5.10 z zastrzeżeniem że dla akumulatorów otwartych należy:
- przechylić akumulator w dowolnym kierunku od położenia roboczego o kat 90º
w czasie 3 s;
- trzymać akumulator w tym położeniu w czasie 10 s;
-przywrócić akumulator do pozycji wyjściowej w czasie 3 s.
Podczas tego badania nie powinny wystąpić żadne wycieki elektrolitu z ogniw akumulatora.
7) dla wyrobów: AKUMULATOR 12V 180/190Ah SPK - Wykonawca nie może zaproponować wyrobów o parametrach technicznych wykraczających poza określone przedziały wielkości granicznych podane w załączniku nr 6/1a, w części dotyczącej ich pojemność;
8) Wszelkie zobowiązania wynikające z praw własności przemysłowej, w szczególności patentów, praw ochronnych, jak również praw autorskich oraz praw pokrewnych, ponosi Wykonawca;
9) Wszelkie zobowiązania wynikające z praw własności przemysłowej, w szczególności patentów, praw ochronnych, jak również praw autorskich oraz praw pokrewnych, ponosi Wykonawca;
10) Zamawiający wymaga aby oferowane wyroby AKUMULATOR 12V 180/190Ah SPK posiadały mocowanie zacisków akumulatora zgodnie z rysunkiem przedstawionym w załączniku nr 9;
11) Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji i nie dłuższej niż 48 miesięcy na akumulatory - liczonej od daty dostawy;1) dostarczone wyroby muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 z późn. zm.);
2) dostarczone wyroby będą spełniać wymagania zawarte w minimalnych wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WET) - stanowiącym załącznik nr 6/2 do siwz;
3) Zamawiający wymaga określenia w odpowiednich kolumnach formularza cenowego symbolu katalogowego i producenta wyrobu;
4) oferowane wyroby muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) nie bieżnikowane;
c) pochodzić z produkcji roku dostawy lub max. z czwartego kwartału 2015 r.;
d) dostarczone w gatunku pierwszym;
e) posiadać oryginalne cechy i oznakowanie producenta;
5) oferowane wyroby musza być takie same w danym asortymencie, w szczególności o takiej samej rzeźbie bieżnika;
6) na każdym dostarczonym wyrobie musi być umieszczona data produkcji;
7) wyroby muszą spełniać uwarunkowania określone w aktualnym świadectwie homologacji wydanym dla danego producenta lub importera oraz posiadać aktualną homologację wydaną na podstawie Regulaminu EKG nr 30 lub 54, w zależności wg jakiego z regulaminów winno być homologowane dane ogumienie;
8) wyroby muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne, oraz normy
z zakresu bezpieczeństwa użytkowania.
9) Zamawiający dopuszczają możliwość dostarczenia wyrobów o wyższych parametrach nośności i prędkości;
10) Wykonawca udzieli gwarancji na opony min. 36 miesięcznej i nie dłuższej niż 48 miesięcy lub na przebieg określony przez dokumentację techniczną producenta - liczonej od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 4 230,00 zł, w tym: 1) dla zadania nr 1 - 900,00 zł. 2) dla zadania nr 2 - 300,00 zł. 3) dla zadania nr 3 - 1 300,00 zł. 4) dla zadania nr 4 - 180,00 zł. 5) dla zadania nr 5 - 1 400,00 zł. 6) dla zadania nr 6 - 150,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie dostawy ( minimum 1 dostawę dla danego zadania) części zamiennych do pojazdów ogólnego przeznaczenia których wartość w tym okresie odpowiada wartościom brutto podanym poniżej: a) - dla zadania nr 1 - 40 000,00 zł. b) dla zadania nr 2 - 15 000,00 zł. c) dla zadania nr 3 - 50 000,00 zł. d) dla zadania nr 4 - 7 000,00 zł. e) dla zadania nr 5 - 60 000,00 zł. f) dla zadania nr 6 - 6 000,00 zł.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Na potwierdzenie, że oferowany wyrób jest zgodna z siwz Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty - dotyczy zadania nr 5: 1) poświadczoną za zgodność kopię dokumentującą posiadania przez Wykonawcę certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością AQAP 2130 lub systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania określone w publikacji AQAP 2130; 2) oświadczenie, że proponowane akumulatory spełniają normy: PN-EN 50342-1:2007, PN-EN 50342-4:2010 oraz zwiększonej odporności na udary oraz zdolności zachowania elektrolitu - ( w treści formularza oferty) ; 3) Deklaracje zgodności - wykonane według wzoru i na zasadach określonych w normach PN-EN ISO/IEC 17050-1:2005 oraz PN-EN ISO/IEC 17050-2:2005, jako potwierdzenie spełnienia wymagań norm przywołanych w umowie (Zamawiający winien wymienić w umowie wskazane dokumenty normalizacyjne).
Inne dokumenty Oferta, poza dokumentami wymienionymi w rozdziale 6 SIWZ, powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie5; 5/6-zadanie 6) do SIWZ; 3) kopię dowodu wniesienia wadium ( zalecane). 4) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, Poznań, kancelaria jawna , bud nr 2 pokój nr 17a od pon- pt w godz. 7.30-15.30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)