| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Krakowskie Biuro Festiwalowe
|
| Ulica |
ul. Wygrana 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowość |
Kraków
|
| Kod Pocztowy |
30-311
|
| Województwo |
małopolskie
|
| Tel |
12 354 25 00
|
| Fax |
12 354 25 01
|
| Internet |
www.biurofestiwalowe.pl
|
| Regon |
35121004000000
|
| E-mail |
abylinska@biurofestiwalowe.pl; pwawszczak@biurofestiwalowe.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Gminna instytucja kultury
|
| Rodzaj zam inny |
Gminna instytucja kultury
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
5
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na rozszerzeniu dostawy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Wiedza |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy polegające na wynajmie, montażu i demontażu sprzętu nagłośnieniowego
a) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: na potrzeby nagłośnienia koncertu z udziałem orkiestry symfonicznej. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 25.000,00 zł brutto.
b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: na potrzeby nagłośnienia koncertu z udziałem orkiestry symfonicznej. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 100.000,00 zł brutto.
c) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA: na potrzeby nagłośnienia plenerowego koncertu, w tym co najmniej jednego koncertu z udziałem orkiestry symfonicznej. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 25.000,00 zł brutto.
d) CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA: na potrzeby nagłośnienia widowiska pirotechnicznego. Każda dostawa musi być wykonana co najmniej na kwotę 20.000,00 zł brutto.
e) CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
W sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Sytuacja |
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 200.000,00 zł.
W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Obowiązek złożenia dowodów dotyczy wszystkich głównych dostaw wskazanych w wykazie
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
opis sprzętu nagłaśniającego odpowiadający opisowi przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi: dla części 1 zamówienia załącznik nr 8A do SIWZ, dla części 2 zamówienia - załącznik nr 8B do SIWZ, dla części 3 zamówienia - załącznik nr 8C do SIWZ, dla części 4 zamówienia - załącznik nr 8D do SIWZ, dla części 5 zamówienia - załącznik nr 8E do SIWZ
|
| Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy)
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć:
1) zmiany terminu któregokolwiek z Koncertów/Wydarzeń wynikającego w szczególności ze zmian programowych lub obiektywnej niemożności odbycia się któregokolwiek z Koncertów/Wydarzeń w wyznaczonym terminie;
2) zmiany lokalizacji któregokolwiek z Koncertów i koniecznych zmian z tym związanych, wynikającej w szczególności ze zmian programowych lub obiektywnej niemożności odbycia się któregokolwiek z Koncertów/Wydarzeń w wyznaczonym terminie lub miejscu;
3) zmiany harmonogramu realizacji umowy, wynikającej w szczególności ze zmian terminu lub lokalizacji któregokolwiek z Koncertów/Wydarzeń lub z sytuacji gdy realizacja umowy zgodnie z harmonogramem okaże się niemożliwa z przyczyn związanych z wymogami procedury przetargowej lub na skutek wniesienia środków ochrony prawnej;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego w szczególności ze zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, zmiany lokalizacji Koncertów/Wydarzeń, zmiany harmonogramu realizacji umowy.
5) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, wynikającego w szczególności ze zmiany lokalizacji lub terminu Koncertu, zmiany harmonogramu realizacji umowy;
6) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
7) zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy;
8) zmiany podwykonawców, w szczególności podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pod warunkiem, że wykonawca wykaże Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia**.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Zapewnienie zasilania UPS do konsolet
|
| Kryt 2p |
5
|
| Kryt 3 |
Zapewnienie kompletu dodatkowych mikrofonów (1 sztuka na każdy typ)
|
| Kryt 3p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.biurofestiwalowe.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2 , 30-311 Kraków
|
| Data składania wniosków |
26/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| Miejsce |
Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2 , 30-311 Kraków, sekretariat Biura. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|