| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
|
| Ulica |
ul. Powsińska 61/63
|
| Nr domu |
61/63
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
02-903
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 5509767
|
| Fax |
22 8421103
|
| Regon |
00028847800000
|
| E-mail |
jsedzik@izz.waw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka naukowo-badawcza
|
| Rodzaj zam inny |
Jednostka naukowo-badawcza
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
2
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Wiedza |
Zadanie nr 1
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3-lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 dostawę artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto
Zadanie nr 2
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3-lat lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 dostawę tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto
|
| Potencjał |
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolne |
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja |
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Obowiązek wskazania w wykazie dotyczy:
co najmniej 1 dostawy artykułów biurowych o wartości minimum 50 000 zł brutto (zadanie nr 1), co najmniej 1 dostawy tonerów o wartości minimum 50 000 zł brutto (zadanie nr 2)
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) nastąpi zmiana stanu prawnego lub faktycznego, które maja wpływ na treść zawartej Umowy,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną,
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
4) wystąpią jakiekolwiek obiektywne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,
5) nastąpi konieczność zmiany terminów realizacji Umowy określonych w § 2 ust. 2 oraz § 3 ust. 2 Umowy,
6) zmniejszenia maksymalnie o 25% wartości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa, o którym mowa w § 1 ust. 3 Umowy,
7) w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku, co zostanie uprawdopodobnione przez Wykonawcę, Wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, może dostarczyć inny produkt spełniający wymagania niniejszego SIWZ, jednakże nie gorszy
od wcześniej oferowanego i po cenach jednostkowych określonych w ofercie,
2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności.
3. Zmiany dotyczące danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmiany dotyczące treści o charakterze organizacyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności dotyczące zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji związanych z realizacją przedmiotu Umowy wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc. nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.
4. Zmiany opisane w pkt 3 Umowy mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
5. Urzędowa zmiana stawki VAT nie wymaga aneksu do Umowy i wchodzi automatycznie od dnia obowiązywania nowej stawki VAT.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
98
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy
|
| Kryt 2p |
2
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://www.izz.waw.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
|
| Data składania wniosków |
08/07/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:30
|
| Miejsce |
W siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104) - ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|