BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.

Data publikacji 2016-07-13
Data zakończenia 2016-07-29 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Zakopane
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Linie energetyczne,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133379 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452331206, 452331000, 451000008, 451112000, 452320002, 452330009, 451111009, 452332238, 452332221, 452314009, 453143004, 453153001, 453161109, 315000001, 313210002, 452300008, 452324109, 452332214, 452332908
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

3.Przedmiot zamówienia: wykonanie drogowych robot budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem (etap I ) w granicach istniejącego pasa drogowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/11 Przebudowa drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:

3.1.roboty pomiarowe geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza,
3.2.roboty rozbiórkowe elementów dróg (krawężników lub innych obramowań jezdni wraz z ławą betonową, nawierzchni chodników, zjazdów, słupków, tablic, znaków drogowych itp.) wraz z wywozem z terenu budowy,

3.3.frezowanie/rozbiórkę warstw bitumicznych nawierzchni jezdni wraz z wywozem na odległość do 10 km, na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
3.4.rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej wraz z jej oczyszczeniem, wywozem na odległość do 10 km, na miejsce wskazane przez Zamawiającego,
3.5.rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, podsypki cementowej, betonu, kamienia, gliny itp. wraz z wywozem z terenu budowy,
3.6.wszelkie roboty ziemne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy wraz z wywozem z terenu budowy,
3.7.przebudowę istniejącej konstrukcji jezdni wraz ze ścieżką rowerową
w granicach istniejącego pasa drogowego w km od km 0+021,00 do km 0+655,49polegającą w szczególności na:
3.7.1.wykonaniu podbudowy z kruszyw naturalnych i łamanych stabilizowanych mechanicznie z warstwą geowłókniny,
3.7.2.oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych,
3.7.3.wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
3.7.4.wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
3.7.5. wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej granitowej (zjazdy, zatoki postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne, wraz z transportem na odległość do 10 km kostki z odzysku jako materiału Zamawiającego,
3.8.obramowanie jezdni z krawężnika kamiennego granitowego,ha ławie betonowej z oporem,
3.9.obramowanie chodników i ścieżki rowerowej z kostki kamiennej granitowej z odzysku na ławie betonowej z oporem,
3.10.ściek uliczny przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki granitowej na ławie betonowej, wraz z transportem na odległość do 10 km kostki z odzysku jako materiału Zamawiającego,
3.11.nawierzchnie chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie,
3.12.sieć kanalizacji deszczowej,
3.13.przebudowę instalacji oświetlenia ulicznego wraz z urządzeniami (oprawy energooszczędne typu LED);
3.14.kanał instalacyjny z rury PVC wraz ze studniami rewizyjnymi,
3.15.zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, gazowej),
3.16.regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymianę i regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznej, itp.
3.17.wykonanie przy przejściach dla pieszych nawierzchni z płyt ostrzegawczych typu Brail w kolorze żółtym z wypustkami wraz krawężnikiem granitowym,
3.18.wykonanie nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami koloru żółtego na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych),
3.19.wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego,
3.20.dostosowanie elementów drogi do stanu istniejącego nieruchomości do niej przyległych,
3.21.plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenu zieleńca przy krawężniku oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi.
3.22.Uwaga: Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne. windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych.
3.23.UWAGA!!! Zamawiający informuje, że wykonawca z którym zostanie zawarta umowa będzie miał wprowadzonego na plac budowy wykonawcę przebudowy sieci wodociągowej w ciągu przedmiotowej ulicy działającego na zlecenie spółki SEWiK w Zakopanem.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.
Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.
Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa.
UWAGA
Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10 m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB.

Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

3.24.Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się

3.24.1. projekt wykonawczy
3.24.2. STWiOR
3.24.3. Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Zakopane
Ulica ul. T. Kościuszki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 018 2020448
Fax 018 2020448
Internet www.zakopane.eu
Regon 00065494800000
E-mail przetargi@um.zakopane.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe
Czas D
Data zakończenia 20/11/2016
Wadium Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 60 000,00 zł( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 lipca 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.29 lipca 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 roboty polegające na remoncie lub przebudowie drogi każda o długości nie mniejszej niż 0,4 km i o wartości nie mniejszej niż 1 400 000,00 zł brutto -potwierdzone dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych lub masą bitumiczną w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia nie mniejszej niż 1 500 ton. oraz sprzętem i możliwościami organizacyjnymi zapewniającymi dostawę masy mineralno bitumicznej (MMA) z wytwórni do miejsca wbudowania tj. od zakończenia załadunku na środek transportowy do chwili rozpoczęcia napełniania rozściełacza w ciągu do 2,5 godz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: -drogowej, -instalacyjnej sieci, -instalacji i urządzeń teletechnicznych, -elektrycznych i elektroenergetycznych, -wodno-kanalizacyjnych legitymującymi się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000000 00 zł - (słownie: dwa miliony złotych) Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty opisu - zwanego dalej Programem . Program służy udokumentowaniu zapewnienia czasu dowozu MMA na miejsce wbudowania, który powinien: -dokumentować realną możliwość realizacji dowozu MMA w czasie mniejszym niż 2,5 godz. tj. do rozpoczęcia rozładunku MMA. -wskazać lokalizację wytwórni MMA, -zawierać graficzne przedstawienie trasy dowozu MMA, -wskazywać maksymalną ilość pojazdów oczekujących na rozładunek, -zawierać sposób dokumentowania i weryfikacji wskazanego czasu w trakcie prowadzenia prac bitumicznych. Program, o którym mowa w pkt. 13.1.5.5. ma zostać sporządzony przez Wykonawcę przy ustaleniu następujących założeń: -czas manewrowania pojazdu na terenie wytwórni MMA wg danych empirycznych Wykonawcy, -prędkość średnia przejazdu pojazdu 50 km/h poza centrum Zakopanego, -prędkość średnia przejazdu pojazdu 40 km/h w centrum Zakopanego tj. -od skrzyżowania ul. Krzeptówki z ul. Szymona Zaryckiego, -od ronda Bystre-Olcza -czas oczekiwania na wjazd na most w Białym Dunajcu: -przejazd inną trasą 0 h, -przejazd w godz. 20ºº - 7ºº - 0 [h], -przejazd w godz. 7ºº - 10ºº - 0,5 [h], -przejazd w godz. 10ºº - 14ºº - 1,0 [h], -przejazd w godz. 14ºº - 20ºº - 0,5 [h], -czas oczekiwania na rozładunek - do momentu rozpoczęcia czynności wg danych empirycznych Wykonawcy
Inne dokumenty Wykonawca ma do oferty załączyć wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych ( zgodną z załącznikiem nr 12 do siwz) określającą ceny jednostkowe brutto elementów asortymentu robót. Wynagrodzenie łączne brutto wykazane w Tabeli Elementów Rozliczeniowych nie może być wyższe niż wykazane w ofercie. Wypełniona Tabela Rozliczeniowa będzie stanowić podstawę do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót lub wyliczenia wartości robót zaniechanych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: -Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy. -Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy, b)niewywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). -Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. -W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. -Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. -Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty,po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. -Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: a)przekazania terenu budowy, b)przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c)przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d)zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, e)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. -Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu za zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a)zawieszenia robót przez Zamawiającego, b)szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c)zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego, d)siły wyższej. -Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenia umowy, jeżeli w zakresie, w jakim uchybienie było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie z jego strony, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. -W przypadku ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji na wykonane roboty
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Adres uzyskania siwz Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Data składania wniosków 29/07/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)