1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin, drobiu oraz konserw, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do Siwz (stanowiącym jednocześnie formularze cenowe) oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 3 do Siwz (projekt umowy). Przedmiot zamówienia realizowany z podziałem na trzy części: PAKIET 1 MIĘSO I WĘLDINY (1. KIEŁBASA PARÓWKOWA kg 1700, 2. KIEŁBASA ZWYCZAJNA kg 1400, 3. KIEŁBASA KANAPKOWA kg 1000, 4. KIEŁBASA MIELONKA kg 1000, 5. KIEŁBASA MORTADELA kg 700, 6. KASZANKA kg 400, 7. PASZTETOWA kg 1000, 8. SALCESON WŁOSKI kg 1000, 9. SMALEC kg 700, 10. SCHAB Z KOŚCIĄ kg 800, 11. KARKÓWKA Z KOŚCIĄ kg 200, 12. ŁOPATKA Z KOŚCIĄ kg 1800, 13. SŁONINA W PŁATACH kg 500, 14. FARSZ KLOPSOWY (MIĘSO MIELONE WOŁOWO WIEPRZOWE) kg 2500, 15. WOŁOWINA Z KOŚCIA kg 700, 16. ANTRYKOT kg 200, 17. KOŚCI kg 300, 18. BOCZEK WĘDZONY, PARZONY kg 100, 19. SZYNKA WĘDZONA kg 200, 20. OGONÓWKA kg 1000, 21. KIEŁBASA BIAŁA, PARZONA kg 60, 22. KIEŁBASA ŚLĄSKA kg 100, 23. PARÓWKI ŚLĄSKIE kg 60, 24. SMALEC DOMOWY ZE SKWARKAMI kg 400); PAKIET 2 DRÓB (1. KURCZAKI ŚWIEŻE kg 1500, 2. WĄTRÓBKA DROBIOWA kg 300); PAKIET 3 KONSERWY RÓŻNE (1. PASZTET Z DROBIU kg 352 /pakowany po 160 g, (dopuszczalny przedział 130g - 160g)/, 2. KONSERWA MIĘSNA kg 242 /pakowana po 110g, (dopuszczalny przedział 110g - 130g)/, 3. PAPRYKARZ RYBNY kg 510 /pakowany po 300 g (dopuszczalny przedział 250g - 350g)/, 4. KONSERWA RYBNA kg 221 /pakowana po 170 g, (dopuszczalny przedział 160g - 180g)/). II. Wymagania ogólne i szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Każdy produkt wytwarzany, przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość w szczegolności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. 2015 poz. 594) w tym HACCP oraz w ustawie o produktach pochodzenia zwiąrzęcego (tekst jedn. Dz.U. 2014 poz. 1577), spełniający normy sanitarno - epidemiologiczne 2) Dostarczane artykuły mają być świeże, o barwie typowej dla danego asortymentu, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia. 3) Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce zapachy, zabrudzenie produktów, nalot pleśni, uszkodzenia opakowań. 4) Dostawa realizowana na koszt oraz ryzyko wykonawcy, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami.
2. 2. Zamawiający zastrzega prawo opcji, polegające na zwiększeniu do 15% zakładanej podstawowej ilości zamawianych artykułów w każdej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzach cenowych (po cenach jednostkowych określonych w tych formularzach, zgodnie z ofertą wykonawcy). W przypadku, gdy 15% w danej pozycji daje w wyniku ułamek, ilość objętą opcją zaokrągla się w dół do liczby całkowitej. Wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub wykorzystania w niepełnym zakresie.
3. Z uwagi na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego, które będzie wynikać z jego bieżącej działalności, zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych artykułów do 15% w stosunku do zamówienia podstawowego. W takim przypadku wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
|
Ulica |
al. Tysiąclecia 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Bolesławiec
|
Kod Pocztowy |
59-700
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 616 26 48 wew .317(sekretar
|
Fax |
75 616 26 83
|
Internet |
www.szpitalpsychiatryczny.pl
|
Regon |
00029419000000
|
E-mail |
j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2017
|
Wadium |
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy, której przedmiotem były/są produkty o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o
informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
oświadczenie o wprowadzeniu i stosowaniu systemu HACCP, wraz z zobowiązaniem do przedstawienia dokumentacji potwierdzającej stosowanie ww. systemu, na każde żądanie zamawiającego (wzór załącznik nr 8 do Siwz)
|
Inne dokumenty |
a. wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 1 do Siwz); b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do Siwz); c. w przypadku oferty składanej wspólnie, pisemne
pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych wykonawców w trakcie postępowania, określające zakres umocowania; d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania
przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; e. pisemne zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 3 do SIWZ (§ 6): 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1.1. zmiany danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób reprezentujących, formy prawnej, a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy)
1.2. zmiany terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie. Zmiany te mogą nastąpić w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy;
1.3. zmian podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
1.4. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
a. w sytuacji, o której mowa § 1 ust. 4 lit. f umowy -
- zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych artykułów, w ramach zamówienia podstawowego, wskazanych w załączniku do niniejszej umowy, co uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z jego bieżącej działalności,
b. w przypadku ustawowych zmian stawki podatku VAT -
- zmiana dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego brutto przy zachowaniu stałości cen netto, w części wynagrodzenia wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie zrealizowano,
- zmiana następuje automatycznie z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
1.5. innych sytuacji:
a. wstrzymania lub zakończenia produkcji danego towaru, lub zmiany jego gramatury, i możliwości dostarczania towaru zastępczego, o zbliżonej gramaturze i nie gorszych parametrach, przy zachowaniu ceny jednostkowej wskazanej w załączniku do umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonywane będą w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Zdanie pierwsze nie dotyczy sytuacji, o których mowa w ust. 1.4 powyżej.
3. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej:
3.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony:
a. Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany
b. Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję
c. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany
3.2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę;
a. Opis proponowanej zmiany
b. Wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
c. Termin wprowadzenia zmian
d. Należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
3.3. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć pisemnie do Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski niezawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Termin rozpatrzenia reklamacji
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.szpitalpsychiatryczny.bip.org.pl/?tree=przetarg
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji
(dział organizacyjno - prawny - II piętro)
|
Data składania wniosków |
10/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja
Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|