DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN, DROBIU ORAZ KONSERW

Data publikacji 2016-07-18
Data zakończenia 2016-08-10 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 140609 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151100002, 151300008, 151310005, 151120006, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin, drobiu oraz konserw, w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do Siwz (stanowiącym jednocześnie formularze cenowe) oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 3 do Siwz (projekt umowy). Przedmiot zamówienia realizowany z podziałem na trzy części: PAKIET 1 MIĘSO I WĘLDINY (1. KIEŁBASA PARÓWKOWA kg 1700, 2. KIEŁBASA ZWYCZAJNA kg 1400, 3. KIEŁBASA KANAPKOWA kg 1000, 4. KIEŁBASA MIELONKA kg 1000, 5. KIEŁBASA MORTADELA kg 700, 6. KASZANKA kg 400, 7. PASZTETOWA kg 1000, 8. SALCESON WŁOSKI kg 1000, 9. SMALEC kg 700, 10. SCHAB Z KOŚCIĄ kg 800, 11. KARKÓWKA Z KOŚCIĄ kg 200, 12. ŁOPATKA Z KOŚCIĄ kg 1800, 13. SŁONINA W PŁATACH kg 500, 14. FARSZ KLOPSOWY (MIĘSO MIELONE WOŁOWO WIEPRZOWE) kg 2500, 15. WOŁOWINA Z KOŚCIA kg 700, 16. ANTRYKOT kg 200, 17. KOŚCI kg 300, 18. BOCZEK WĘDZONY, PARZONY kg 100, 19. SZYNKA WĘDZONA kg 200, 20. OGONÓWKA kg 1000, 21. KIEŁBASA BIAŁA, PARZONA kg 60, 22. KIEŁBASA ŚLĄSKA kg 100, 23. PARÓWKI ŚLĄSKIE kg 60, 24. SMALEC DOMOWY ZE SKWARKAMI kg 400); PAKIET 2 DRÓB (1. KURCZAKI ŚWIEŻE kg 1500, 2. WĄTRÓBKA DROBIOWA kg 300); PAKIET 3 KONSERWY RÓŻNE (1. PASZTET Z DROBIU kg 352 /pakowany po 160 g, (dopuszczalny przedział 130g - 160g)/, 2. KONSERWA MIĘSNA kg 242 /pakowana po 110g, (dopuszczalny przedział 110g - 130g)/, 3. PAPRYKARZ RYBNY kg 510 /pakowany po 300 g (dopuszczalny przedział 250g - 350g)/, 4. KONSERWA RYBNA kg 221 /pakowana po 170 g, (dopuszczalny przedział 160g - 180g)/). II. Wymagania ogólne i szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Każdy produkt wytwarzany, przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość w szczegolności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. 2015 poz. 594) w tym HACCP oraz w ustawie o produktach pochodzenia zwiąrzęcego (tekst jedn. Dz.U. 2014 poz. 1577), spełniający normy sanitarno - epidemiologiczne 2) Dostarczane artykuły mają być świeże, o barwie typowej dla danego asortymentu, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia. 3) Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce zapachy, zabrudzenie produktów, nalot pleśni, uszkodzenia opakowań. 4) Dostawa realizowana na koszt oraz ryzyko wykonawcy, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami.
2. 2. Zamawiający zastrzega prawo opcji, polegające na zwiększeniu do 15% zakładanej podstawowej ilości zamawianych artykułów w każdej z pozycji asortymentowych wskazanych w formularzach cenowych (po cenach jednostkowych określonych w tych formularzach, zgodnie z ofertą wykonawcy). W przypadku, gdy 15% w danej pozycji daje w wyniku ułamek, ilość objętą opcją zaokrągla się w dół do liczby całkowitej. Wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub wykorzystania w niepełnym zakresie.
3. Z uwagi na faktyczne zapotrzebowanie zamawiającego, które będzie wynikać z jego bieżącej działalności, zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych artykułów do 15% w stosunku do zamówienia podstawowego. W takim przypadku wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
Ulica al. Tysiąclecia 30
Nr domu 30
Miejscowość Bolesławiec
Kod Pocztowy 59-700
Województwo dolnośląskie
Tel 75 616 26 48 wew .317(sekretar
Fax 75 616 26 83
Internet www.szpitalpsychiatryczny.pl
Regon 00029419000000
E-mail j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2017
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy, której przedmiotem były/są produkty o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI Siwz)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie o wprowadzeniu i stosowaniu systemu HACCP, wraz z zobowiązaniem do przedstawienia dokumentacji potwierdzającej stosowanie ww. systemu, na każde żądanie zamawiającego (wzór załącznik nr 8 do Siwz)
Inne dokumenty a. wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 1 do Siwz); b. wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do Siwz); c. w przypadku oferty składanej wspólnie, pisemne pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych wykonawców w trakcie postępowania, określające zakres umocowania; d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; e. pisemne zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 3 do SIWZ (§ 6): 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1.1. zmiany danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób reprezentujących, formy prawnej, a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy) 1.2. zmiany terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie. Zmiany te mogą nastąpić w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy; 1.3. zmian podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. w sytuacji, o której mowa § 1 ust. 4 lit. f umowy - - zmniejszenia zakładanej ilości zamawianych artykułów, w ramach zamówienia podstawowego, wskazanych w załączniku do niniejszej umowy, co uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z jego bieżącej działalności, b. w przypadku ustawowych zmian stawki podatku VAT - - zmiana dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego brutto przy zachowaniu stałości cen netto, w części wynagrodzenia wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie zrealizowano, - zmiana następuje automatycznie z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; 1.5. innych sytuacji: a. wstrzymania lub zakończenia produkcji danego towaru, lub zmiany jego gramatury, i możliwości dostarczania towaru zastępczego, o zbliżonej gramaturze i nie gorszych parametrach, przy zachowaniu ceny jednostkowej wskazanej w załączniku do umowy. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonywane będą w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Zdanie pierwsze nie dotyczy sytuacji, o których mowa w ust. 1.4 powyżej. 3. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej: 3.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony: a. Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany b. Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję c. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany 3.2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę; a. Opis proponowanej zmiany b. Wpływ na wykonanie przedmiotu umowy c. Termin wprowadzenia zmian d. Należy podać w jaki sposób / dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 3.3. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć pisemnie do Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski niezawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin rozpatrzenia reklamacji
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.szpitalpsychiatryczny.bip.org.pl/?tree=przetarg
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji (dział organizacyjno - prawny - II piętro)
Data składania wniosków 10/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)