Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
|
Ulica |
Pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-950
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5560129
|
Fax |
22 8270843
|
Internet |
www.uokik.gov.pl
|
Regon |
00621278900000
|
E-mail |
zamowienia@uokik.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2017
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359).
2. Szczegółowe informacja dotyczące zasad wniesienia wadium znajdują się w SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na dostawie mebli biurowych, a wartość każdego z zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia, iż dostawy (meble biurowe) spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca musi złożyć:
a) opis oferowanych mebli biurowych - wypełniony i podpisany Załącznik Nr 10,
b) atesty/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe, wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 10 do SIWZ - opis oferowanych mebli.
Ponadto na potrzeby oceny ofert w kryterium Jakości Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na potrzeby prezentacji następujące meble:
- FOTEL OBROTOWY TYPU FO1
- KRZESŁO KONFERENCYJNE Z MECHANIZMEM SAMOPOWROTU TYPU KS1
- KONTENER PODBLATOWY TYPU KN
Zasady prezentacji w tym dotyczące dostarczenia mebli na prezentację zostały określone w pkt. 3.2 Części III SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, które mogą dotyczyć kwestii:
a) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;
b) zmian formy prawnej Wykonawcy,
c) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy;
zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,
d) zmiany terminu obowiązywania umowy, w przypadku jeżeli w tym terminie Zamawiający nie wykorzysta maksymalnego zakresu zamówienia, jednak o nie dłużej niż 3 miesiące;.
e) zmiany modeli i producenta mebli w stosunku do zaoferowanych w ofercie; zmiana jest dopuszczalna wyłącznie dla mebli z zakresu opcjonalnego przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy taka konieczność wynika z przyczyn całkowicie niezależnych od Wykonawcy (np. wstrzymanie produkcji przez producenta, siła wyższa), a Wykonawca wykaże, że meble zamienne charakteryzują się co najmniej taką samą charakterystyką, funkcjonalnością, ergonomią i komfortem jak meble zaoferowane pierwotnie w ofercie, a zmiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy;
f) zmiany miejsca dostaw mebli z zakresu opcjonalnego, nie przekraczająca jednak 30% całkowitego ilościowego zapotrzebowania dla danego miejsca dostawy.
g) w przypadku wystąpienia siły wyższej.
2. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w ust. 1 zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.
3. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona nie później niż 10 dni przed jej planowanym wprowadzeniem. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień następujące zmiany:
1) danych teleadresowych;
2) osób określonych w § 7;
3) danych rejestrowych;
4) będących następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Jakość
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.uokik.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, pokój 415
|
Data składania wniosków |
10/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria pokój nr 1.6 (CSK)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane:
- w przypadku zakresu podstawowego w terminie 50 dni od dnia podpisania umowy;
- w przypadku zakresu opcjonalnego sukcesywnie w terminie 50 dni od dnia przesłania zapotrzebowania.
Dostawy objęte zakresem opcjonalnym będą odbywać się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017 r.
Miejsca realizacji dostaw określone zostały w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Wykaz jednostek UOKiK
|
Czy unieważnienie |
Nie
|