Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Data publikacji 2016-07-21
Data zakończenia 2016-08-10 11:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 148243 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391131008, 391120000, 391211007, 391212008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ramach dostawy Wykonawca jest również zobowiązany do montażu mebli i ich ustawienia w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający określił tzw. zakres podstawowy przedmiotu zamówienia do zakupu, którego zobowiązuje się oraz tzw. zakres opcjonalny przedmiotu zamówienia, który Zamawiający może, ale nie musi zrealizować.
W zakres zamówienia przedmiotu wchodzi dostawa następujących mebli:
1. FOTEL OBROTOWY TYPU FO1 - ilość podstawowa 130 szt., ilość dodatkowa w opcji 100 szt.; 2. FOTEL GABINETOWY, OBROTOWY TYPU FG1- ilość podstawowa 54 szt., ilość dodatkowa w opcji 10szt.; 3. KRZESŁO KONFERENCYJNE TYPU KK1- 8 szt.; 4. KRZESŁO KONFERENCYJNE Z MECHANIZMEM SAMOPOWROTU TYPU KS1- 14 szt.; 5. STÓŁ KONFERENCYJNY - DUŻY TYPU SK1- 1 szt.; 6. STÓŁ KONFERENCYJNY - MAŁY TYPU SK2 - 1 szt.; 7. BIURKO KĄTOWE, PRAWE TYPU BKP - 5 szt.; 8. BIURKO KĄTOWE, LEWE TYPU BKL - 5 szt.; 9. BIURKO PROSTOKĄTNE TYPU BP - 5 szt.; 10. SZUFLADA POD KLAWIATURĘ KOMPUTERA TYPU SZK - 3 szt.; 11. SZAFA ZAMYKANA, WYSOKA TYPU SZ1- 23 szt.; 12. SZAFA ZAMYKANA, NISKA POD DRUKARKĘ TYPU SZ2 - 2 szt; 13. REGAŁ OTWARTY TYPU R1 - 4 szt.; 14. NADSTAWKA NA SZAFĘ TYPU N1 - 30 szt.; 15. KONTENER WYSOKI TYPU KW - ilość podstawowa 10 szt., ilość dodatkowa w opcji 10szt.; 16. KONTENER PODBLATOWY TYPU KN - 30 szt.; 17. STÓŁ PROSTOKĄTNY TYPU SP - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel 22 5560129
Fax 22 8270843
Internet www.uokik.gov.pl
Regon 00621278900000
E-mail zamowienia@uokik.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359). 2. Szczegółowe informacja dotyczące zasad wniesienia wadium znajdują się w SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na dostawie mebli biurowych, a wartość każdego z zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, iż dostawy (meble biurowe) spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca musi złożyć: a) opis oferowanych mebli biurowych - wypełniony i podpisany Załącznik Nr 10, b) atesty/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe, wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 10 do SIWZ - opis oferowanych mebli. Ponadto na potrzeby oceny ofert w kryterium Jakości Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na potrzeby prezentacji następujące meble: - FOTEL OBROTOWY TYPU FO1 - KRZESŁO KONFERENCYJNE Z MECHANIZMEM SAMOPOWROTU TYPU KS1 - KONTENER PODBLATOWY TYPU KN Zasady prezentacji w tym dotyczące dostarczenia mebli na prezentację zostały określone w pkt. 3.2 Części III SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, które mogą dotyczyć kwestii: a) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b) zmian formy prawnej Wykonawcy, c) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy; zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, d) zmiany terminu obowiązywania umowy, w przypadku jeżeli w tym terminie Zamawiający nie wykorzysta maksymalnego zakresu zamówienia, jednak o nie dłużej niż 3 miesiące;. e) zmiany modeli i producenta mebli w stosunku do zaoferowanych w ofercie; zmiana jest dopuszczalna wyłącznie dla mebli z zakresu opcjonalnego przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy taka konieczność wynika z przyczyn całkowicie niezależnych od Wykonawcy (np. wstrzymanie produkcji przez producenta, siła wyższa), a Wykonawca wykaże, że meble zamienne charakteryzują się co najmniej taką samą charakterystyką, funkcjonalnością, ergonomią i komfortem jak meble zaoferowane pierwotnie w ofercie, a zmiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; f) zmiany miejsca dostaw mebli z zakresu opcjonalnego, nie przekraczająca jednak 30% całkowitego ilościowego zapotrzebowania dla danego miejsca dostawy. g) w przypadku wystąpienia siły wyższej. 2. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w ust. 1 zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 3. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona nie później niż 10 dni przed jej planowanym wprowadzeniem. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień następujące zmiany: 1) danych teleadresowych; 2) osób określonych w § 7; 3) danych rejestrowych; 4) będących następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.uokik.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, pokój 415
Data składania wniosków 10/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Ochrony Konkurencji Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria pokój nr 1.6 (CSK)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: - w przypadku zakresu podstawowego w terminie 50 dni od dnia podpisania umowy; - w przypadku zakresu opcjonalnego sukcesywnie w terminie 50 dni od dnia przesłania zapotrzebowania. Dostawy objęte zakresem opcjonalnym będą odbywać się w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2017 r. Miejsca realizacji dostaw określone zostały w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Wykaz jednostek UOKiK
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)