Dostawa systemu audioprzewodników dla Muzeum Emigracji w Gdyni

Data publikacji 2016-07-22
Data zakończenia 2016-08-01 09:00:00
Instytucja Muzeum Emigracji w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Nagrania dźwiękowe,
  • Nośniki danych i głosu,
  • Nośniki z zapisem danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 150801 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424109, 325830003, 325840000, 323530002, 795400001, 322300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie systemu audioprzewodników (urządzenia odsłuchowe, ładowarki, znaczniki radiowe oraz na podczerwień, oprogramowanie do zarządzania kontentem) wraz ze stworzeniem i wgraniem ścieżek dźwiękowych, przygotowanych przez Wykonawcę w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego oraz szkolenie 5 pracowników i świadczenie serwisu gwarancyjnego, zwanego w dalszej części Systemem.
1.1. Zamówienie obejmuje:
1)Dostawę sprzętu:
a)audioprzewodnik - urządzenie odsłuchowe wraz z akumulatorem i głośnikiem - 40 sztuk,
b)Urządzenie nadawcze do obsługi wycieczek zorganizowanych przez przewodnika - kompatybilne z urządzeniami odsłuchowymi - 3 sztuki,
c)Ładowarka i programator do wgrywania kontentu, dla 10 szt. urządzeń odsłuchowych - 1 sztuka,
d)Słuchawki jednorazowe obuuszne - 1000 sztuk,
e)Jednouszne słuchawki wielokrotnego użytku - 100 sztuk,
f)Znaczniki radiowe obiektów (markery RF) - 20 sztuk,
g)Znaczniki RFID - 100 sztuk,
h)Programator do znaczników RFID - 1 sztuka,
i)Zabezpieczenie antykradzieżowe - urządzenie do kontroli urządzeń odsłuchowych (kontroler pętli indukcyjnej) - 1 sztuka,
j)Pasek (smycz) do noszenia urządzeń odsłuchowych oraz nadawczych - 100 sztuk,
2)Stworzenie i wgranie ścieżek dźwiękowych audioprzewodników w wersji podstawowej i rozszerzonej w języku polskim, wraz z tłumaczeniem na język angielski i hiszpański,
3)Montaż znaczników,
4)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu,
5)Wykonania jednorazowo przeglądu Systemu.
6)Wsparcie techniczne w zakresie obsługi i użytkowania systemu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
2.1. dostarczenia sprzętu nowego, bez wad,
2.2. zainstalowania, uruchomienia, weryfikacji i adaptacji kontentu,
2.3. do konsultacji z Zamawiającym w trakcie nagrań,
2.4. dostarczenia Zamawiającemu do korekty plików z materiałami dźwiękowymi przed ich instalacją w urządzeniach.
2.5. udzielenia zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na warunkach wynikających z umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
2.6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w okresie 6 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia do świadczenia wsparcia technicznego w zakresie obsługi i użytkowania systemu obejmującego również bieżące dokonywanie poprawek, zmian w scenariuszu, nagraniach lektorskich, wgrania na urządzenia, język polski, angielski, hiszpański o długości nagrania do 20 min.,
3. System audioprzewodników winien działać w sposób automatyczny w zależności od miejsca, w którym znajduje się zwiedzający.
4. Miejscem dostawy, montażu oraz szkolenia jest biuro Zamawiającego.
5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3 dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie materiałów równoważnych pod warunkiem, iż materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, wytrzymałościowych w stosunku do materiałów przedstawionych przez zamawiającego w opisie powyżej oraz załączniku nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Emigracji w Gdyni
Ulica ul. Polska 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-339
Województwo pomorskie
Tel 58 623 31 79
Fax 58 623 31 79
Internet www.polska1.pl
Regon 22163520400000
E-mail a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 [jedno] zamówienie obejmujące wdrożenie bezprzewodowego systemu audioprzewodników na ekspozycje instytucji prowadzących działalność kulturalną lub/i turystyczną ( tj. muzea, galerie, obiekty sakralne, miasta) o wartości min. 50.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt 6.1.4. SIWZ, zawierającego główne zamówienia wskazane przez Wykonawcę jednakże w ilości nie mniejszej niż 1 (jedno) i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie usług Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że usługa wskazana w wykazie została wykonana należycie. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Sumowaniu nie mogą podlegać usługi o wartości mniejszej niż wymagane przez zamawiającego. W przypadku wykonawców, którzy realizowali usługi za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, zamawiający przeliczy wartość tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu
Potencjał Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ
Zdolne Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ
Sytuacja Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. na potwierdzenie spełnienia wymagań minimalnych sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do oferty należy dołączyć załącznik nr 2a do siwz - wykaz sprzętu.
Inne dokumenty 1. pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający załącza do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 7), która zostanie przedłożona Wykonawcy do podpisu. Wzór umowy zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego postanowienia, które będą obowiązywały strony, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 2.1. Zmiany w zakresie podmiotów trzecich/podwykonawców w przypadku gdy zmiana taka wynikać będzie z konieczności zmiany sposobu realizacji zobowiązań umownych przez Wykonawcę i pod warunkiem, że wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia proponowanego, nowego podmiotu, będą takie same lub wyższe niż podmiotu zastępowanego. 2.2. Zmiany, zawartego w ofercie Wykonawcy, zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości wykonywania umowy, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu wykonania umowy przez Wykonawcę niezawinionej przez niego (w przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac powierzonych podwykonawcom - zmiany polegającej na wprowadzeniu możliwości wykonywania umowy przez podwykonawców pod warunkiem wskazania zakresu zobowiązań, które mogą być wykonane przez podwykonawców, jeżeli taka zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego interesem związanym z zachowaniem ciągłości pracy, terminów wykonywania umowy, poprawy jakości wykonywania zobowiązań umownych lub gdy będzie to wynikać z konieczności zmiany sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę, niezawinionej przez niego). 2.3. zmiany terminów wykonania zobowiązań umownych wskazanych w dziale pt. Terminy jeżeli; 1.1.1. konieczność takiej zmiany wynikała z przyczyn innych niż zachowanie Wykonawcy, niezależnych od niego, 1.1.2. w zawiązku z działaniem siły wyższej , którą stanowi dla potrzeb niniejszej umowy, Strony zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było ani przewidzieć ani mu zapobiec. W szczególności, są to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych takich jak powodzie, huragany, trzęsienia ziemi lub nadzwyczajne zaburzenia życia zbiorowego, takie jak wojna, stan wyjątkowy lub ogłoszenie stanu klęski żywiołowej. Nie uznaje się za siłę wyższą w szczególności: 1.1.2.1. strajków w przedsiębiorstwach należących do Stron lub z którymi łączą Strony umowy lub z którymi Strony zamierzały zawrzeć umowy, 1.1.2.2. pogorszenia sytuacji finansowej Stron. W szczególności, za siłę wyższą nie uważa się wstrzymania lub ograniczenia kredytu bądź gwarancji udzielonych przez instytucję finansową, 1.1.2.3. zmniejszenie podaży jakichkolwiek materiałów, wyrobów koniecznych do realizacji zobowiązania, 1.1.2.4. trudności w zatrudnieniu pracowników/podmiotów o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zobowiązania albo uzyskania tłumaczenia praw do Utworów/ wykonania odczytania ścieżek dźwiękowych; 1.1.3. istotnego wzrostu cen materiałów do realizacji zobowiązania. 1.1.4. jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego. 2.4. Zmiana terminu płatności jeżeli będzie ona korzystna dla Zamawiającego tj. będzie ona w jego interesie, 2.5. zmiany ceny w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej na skutek zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie mającym zastosowanie do przedmiotu umowy o wartość zmienionego w ten sposób podatku VAT, 2.6. dostosowania postanowień umowy dotyczących warunków przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich i praw pokrewnych, określonych w dziale Prawa własności intelektualnej stosownie do powstałych lub występujących w trakcie realizacji umowy uwarunkowań wynikających z zawieranych przez Wykonawcę umów o korzystanie z praw autorskich i praw pokrewnych, o ile w braku ich wprowadzenia, realizacja przedmiotu niniejszej umowy stanie się niemożliwa lub znacząco utrudniona i z zachowaniem warunku, iż wprowadzenie takich zmian nie może prowadzić ani do ograniczenia praw Zamawiającego do Utworów ani w inny niekorzystny sposób wpłynąć na funkcjonowanie Systemu, przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie z jej przeznaczeniem i/lub celem. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/7523_.html
Adres uzyskania siwz Pokój nr 203 w biurze Zamawiającego przy ul. Polska 1 w Gdyni
Data składania wniosków 01/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sekretariat w biurze Zamawiającego przy ul. Polska 1 w Gdyni
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)