Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego z siedziba w Mikołowie.

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-13 09:30:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358441 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302320004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem i zakresem zamówienia jest:jest zakup i dostawa następującego sprzętu : monitor - 2 sztuki, laptop - 4 sztuki, mysz bezprzewodowa - 4 sztuki, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, rozbudowa macierzy SAN HP MSA - 1 sztuka,pamięć USB Flash - 6 sztuk, dysk zewnętrzny - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,Patchcord UTP kat.5E - 1m - sztuk 10; Patchcord UTP kat.5E - 2m - sztuk 15;Patchcord UTP kat.5E - 3m - sztuk 15;Patchcord UTP kat.5E - 5m - sztuk 5;DESlock+Standard Edition - 3 sztuki; przełącznik 24 portowy - sztuk 2; przełącznik 48 portowy - sztuk 2.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania.
ZADANIE I "Zakup i dostawa następującego sprzętu komputerowego:monitor - 2 sztuki, laptop - 4 sztuki, mysz bezprzewodowa - 4 sztuki, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, rozbudowa macierzy SAN HP MSA - 1 sztuka,pamięć USB Flash - 6 sztuk, dysk zewnętrzny - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,Patchcord UTP kat.5E - 1m - sztuk 10, Patchcord UTP kat.5E - 2m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 3m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 5m - sztuk 5,DESlock+Standard Edition - 3 sztuki.Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie I. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE . Ogólne warunki gwarancji:Gwarancja - minimum 24 miesiące. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
ZADANIE II " Zakup i dostawa przełącznika 24 portowy - sztuk 2 i przełącznik 48 portowy - sztuk 2. Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie II. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE.Ogólne warunki gwarancji:dożywotnia gwarancja producenta, świadczona do 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.

Opis

ZADANIE I "Zakup i dostawa następującego sprzętu komputerowego:monitor - 2 sztuki, laptop - 4 sztuki, mysz bezprzewodowa - 4 sztuki, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, rozbudowa macierzy SAN HP MSA - 1 sztuka,pamięć USB Flash - 6 sztuk, dysk zewnętrzny - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,Patchcord UTP kat.5E - 1m - sztuk 10, Patchcord UTP kat.5E - 2m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 3m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 5m - sztuk 5,DESlock+Standard Edition - 3 sztuki.Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie I. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE . Ogólne warunki gwarancji:Gwarancja - minimum 24 miesiące. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.ZADANIE II " Zakup i dostawa przełącznika 24 portowy - sztuk 2 i przełącznik 48 portowy - sztuk 2. Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie II. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE.Ogólne warunki gwarancji:dożywotnia gwarancja producenta, świadczona do 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43190
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel (032) 32-48-100, 32-48-125
Fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Email zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Regon 27628477900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127
Numer referencyjny MN.272.12.2016.BM
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu i nie żąda złożenia oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Zadanie I 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Zadanie II 1a. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ) 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2a. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie.Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy .Strony przewidują możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, c) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, d) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kryt 0 najniższa cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres data do 11/01/2017
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)