Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Marii Skłodowskiej - Curie
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15276
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
857 468 000
|
Fax |
085 746 88 80
|
Email |
ZPSPSKAM@cksr.ac.bialystok.pl
|
Adres strony url |
www.usk.bialystok.pl
|
Regon |
28861000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Postępowanie jest przeprowadzane rzez Dział ZP 15-540 Białystok ul.Żurawia 14 tel/fax 85 7409433 e -mail szpzak@fastmail.pl
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, napisaną w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Maksymalnej
|
Maksymalna liczba czesci |
4
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
USKw Białymstoku ul. Żurawia 14 15-540 Białystok pokój nr 17.
|
Numer referencyjny |
33/SZ/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznikiem nr 1 i Rozdziałem I SIWZ - Formularz Cenowy. 2.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodny z Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt.II.1 SIWZ. 4.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podmioty zagraniczne: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4 ogłoszenia, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Dokument, o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt.2 stosuje się odpowiednio. Oferta wspólna 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie o posiadaniu wdrożonego systemu HACCAP
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być:
a) zmniejszenie ceny określonej w umowie – w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej;
b) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1;
2) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca, na zasadach określonych w art.144 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy Prawo zamówień publicznych..
4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania – tj. zamienny/równoważny produkt o niezgorszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie.
3. Zmiany opisane w ust. 1 wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy.
4. Zmiany opisane w ust. 2 zostaną wprowadzone na wniosek Wykonawcy, po pisemnej akceptacji proponowanych warunków przez Zamawiającego.
5. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających
z niniejszej umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT i nie wymaga aneksu.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
15/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|