Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-13 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358934 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części:
Zadanie nr 1. Dostawy warzyw i owoców,
Zadanie nr 2. Dostawy jaj,
Zadanie nr 3. Dostawy wyrobów piekarskich i cukierniczych.
Zadanie nr 4. Dostawy tłuszczów,
Zadanie nr 5. Dostawy mięsa czerwonego i wędlin,
Zadanie nr 6. Dostawy drobiu,
Zadanie nr 7. Dostawy ryb,
Zadanie nr 8. Dostawy różnych artykułów spożywczych
(m.in. produkty suche, kwaszone i konserwowe, soki, dżemy, przyprawy, sosy i półprodukty, kawa, herbata, kakao)
Zadanie nr 9. Dostawy nabiału.
Zadanie nr 10. Dostawy mrożonek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3-3.9 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.1
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów piekarskich i cukierniczych na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.2
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy tłuszczów na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.3
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa czerwonego i wędlin na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.4
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.5
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.6
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.7
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.8
do SIWZ.Przedmiotem zamówienia są dostawy mrożonek na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. II oraz zał. nr 3.9
do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Ulica ul. Strzegomska
Nr domu 6
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53611
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7822300, 7822397
Fax 717 822 405
Email marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Adres strony url www.mops.wroclaw.pl
Regon 93000026000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mops.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
Numer referencyjny ZP-20/MOPS/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 - do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3- 3.9 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy; b. zamiana ilości szt. w poszczególnych pozycjach, określonych w zestawieniu kosztów zadania z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna kwota umowy nie ulegną zmianie. 2) inne: a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; 3) w zakresie realizacji umowy: a. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy – jeśli dotyczy b. w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - zmiana rozpoczęcia terminu realizacji umowy/dostaw
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)