Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku
|
Ulica |
ul. Św. M. M. Kolbego
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Ełk
|
Kod Pocztowy |
19300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
0-87 6203171
|
Fax |
0-87 6203171
|
Email |
basiakal@o2.pl
|
Adres strony url |
WWW:sp5.elk.edu.pl
|
Regon |
72032600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
WWW:sp5.elk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
WWW:sp5.elk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, 19-300 Ełk, ul. św. M. M. Kolbego nr 11
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 Ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 Ustawy Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy artykułów żywnościowych , wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy artykułów żywnościowych , wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załącznik nr 6 - wykaz dostaw
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej:
1) w przypadku, w którym termin realizacji umowy uzależniony jest od realizacji przez zamawiającego przedsięwzięcia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu umowy, którego nie dało się przewidzieć na etapie zawarcia umowy, termin realizacji umowy może ulec zmianie o okres konieczny do realizacji tego przedsięwzięcia,
2) w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
3. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy).
1)danych kontaktowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|