postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Fundacja im. Brata Alberta
Miejscowość Rudawa
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359813 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, przy czym dostawa warzyw i owoców realizowana będzie w okresie od stycznia do kwietnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione dla każdego zadania w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według podziału na następujące zadania:
a) zadanie 1 dostawa artykułów spożywczych
b) zadanie 2 dostawa jaj
c) zadanie 3 dostawa mięsa i wędlin
d) zadanie 4 dostawa mrożonek
e) zadanie 5 dostawa produktów nabiałowych
f) zadanie 6 dostawa pieczywa
g) zadanie 7 dostawa owoców i warzyw.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj z chowu ściółkowego dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Opis asortymentu oraz jego ilość zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów nabiałowych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do grudnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 4 miesięcy 2017 roku, w okresie od stycznia do kwietnia 2017 r. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Fundacja im. Brata Alberta
Ulica Radwanowice
Nr domu 1
Miejscowość Rudawa
Kod Pocztowy 32640
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 122 585 910
Fax 122 585 910
Email fundacja@albert.krakow.pl
Adres strony url www.albert.krakow.pl
Regon 35055488800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.albert.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych Radwanowice 1 32 – 064 Rudawa
Rodz zam D
Okres2c 02/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie określono
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określono
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie określono
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na kilka części, zobowiązany jest załączyć przedmiotowe oświadczenie do każdej z ofert. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om zobowiązany jest wskazać te podmioty w punkcie 4 przedmiotowego oświadczenia. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na kilka części, zobowiązany jest załączyć przedmiotowe oświadczenie do każdej z ofert. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om zobowiązany jest wskazać te podmioty w punkcie 4 przedmiotowego oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy dla danego zadania – załącznik nr 3 (lit. od A do G) do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2015 roku, poz. 584 ze zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie określono
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia brutto należnego Dostawcy wynikająca z przesłanek określonych w ust. 1 nie wymaga aneksu do umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)