Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji dla Systemu STRADOM.

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi zarządzania danymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359828 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 723220008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji dla Systemu STRADOM (Strategia Dużego Obszaru Miasta, w tym opracowanie i wdrożenie Modyfikacji Systemu STRADOM, uprawniającej do aktualizacji posiadanego przez UMK Systemu STRADOM wraz z możliwością zgłaszania błędów krytycznych i niekrytycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją.
3. Zamawiający wymaga w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy:
a) świadczenia przez Wykonawcę minimum 30 miesięcznej usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK),
b) zapewnienia minimum 125 godzin rocznie przeznaczonych na Modyfikacje Systemu,
c) wykonywania kopii bazy produkcyjnej na bazę testową w liczbie nie większej niż 12 kopii/ rocznie.
4. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej.
5. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osób odpowiedzialnych za utrzymanie Systemu STRADOM, z wyjątkiem osób wymienionych w załączniku nr 4 do specyfikacji. Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Ulica plac Wszystkich Świętych
Nr domu 3-4
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-004
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48126161508
Fax +48126161236
Email info@um.krakow.pl
Regon 351554353
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, podpisanych własnoręcznym podpisem.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1
Numer referencyjny OR-10.271.114.2016
Rodz zam U
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 813008.13
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow W sekcji II.8)ogłoszenia powyżej prawidłowy zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: od dnia zawarcia umowy przez okres minimum 30 miesięcy z zastrzeżeniem treści oferty wybranego Wykonawcy (patrz kryteria oceny ofert pn. liczba dodatkowych miesięcy świadczenia ATiK).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 1.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie): 1.1.1. należycie wykonali trwającą nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy każda, co najmniej trzy usługi których zakres obejmował utrzymanie i modyfikacje systemu klasy BI lub wdrożenie systemu klasy BI, realizowane z wykorzystaniem metodyk zwinnych na rzecz administracji publicznej, o łącznej wartości co najmniej 900 000 PLN brutto; oraz 1.1.2. należycie wykonali trwającą nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu systemu, wspierającego zarządzanie budżetem zadaniowym w zakresie co najmniej: planowania zadań budżetowych, wieloletniej prognozy finansowej oraz analizy wskaźnikowej, dla co najmniej dwóch jednostek organizacyjnych, o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto. 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum sześcioosobowym zespołem (ta sama osoba nie może być wykazana w celu potwierdzenia spełniania więcej niż jednego z poniższych warunków) składającym się z : 1.2.1. Kierownika projektu, który: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada min. 4 lata doświadczenia w kierowaniu projektami IT realizowanymi na rzecz jednostek administracji publicznej, - kierował przez co najmniej rok usługą ATiK świadczoną dla jednostki samorządu terytorialnego dla oprogramowania podobnego do objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, - brał udział w realizacji, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu i modyfikacji systemu klasy BI lub wdrożeniu systemu klasy BI, - brał udział w realizacji, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu systemu wpierającego zarządzanie budżetem zadaniowym, - posiada certyfikat Prince 2 Practicioner lub równoważny, - posiada certyfikat ITIL Foundation. 1.2.2. Projektanta - programisty, który: - posiada wykształcenie wyższe - posiada min. 4 lata doświadczenia w roli projektanta IT potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 3 usług polegających na utrzymaniu systemu z wykorzystaniem technologii .NET i MS SQL, w tym: - jednej usługi polegającej na utrzymaniu i modyfikacji systemu klasy BI lub wdrożeniu systemu klasy BI, - jednej usługi polegającej na utrzymaniu i modyfikacji systemu lub wdrożeniu systemu wspierającego zarządzanie budżetem zadaniowym, - posiada bardzo dobrą znajomość technologii .NET i MS SQL. 1.2.3. Programisty, który: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada min. 2 lata doświadczenia w roli projektanta IT potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej: - jednej usługi polegającej na utrzymaniu i modyfikacji systemu klasy BI lub wdrożeniu systemu klasy BI, - jednej usługi polegającej na utrzymaniu i modyfikacji systemu lub wdrożeniu systemu wspierającego zarządzanie budżetem zadaniowym, - posiada bardzo dobrą znajomość technologii .NET i MS SQL. 1.2.4. Eksperta ds. budżetów zadaniowych, który: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 usług świadczonych na rzecz podmiotów administracji publicznej polegających na doradztwie w zakresie zarządzania budżetem. 1.2.5. Specjalisty ds. utrzymania, który: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada certyfikat ITIL Foundation, - posiada min. 3 letnie doświadczenie w roli specjalisty ds. utrzymania systemów IT, - brał udział w realizacji co najmniej 3 usług świadczonych na rzecz podmiotów administracji publicznej polegających na utrzymaniu systemu IT. 1.2.6. Specjalisty ds. testów, który: - posiada certyfikat ISTQB na poziomie zaawansowanym, - posiada min. 5 lat doświadczenia w roli testera oprogramowania, - brał udział w realizacji min. czterech projektów informatycznych, w ramach których samodzielnie tworzył plany testów, w tym minimum jednego projektu o wartości powyżej 1 mln zł brutto. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu – o których mowa powyżej – zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III.5.1) ogłoszenia poniżej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie)wraz z podaniem - odpowiednio dla danego warunku udziału postępowaniu - ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa sekcji III.1.3) pkt 1.1.1. oraz 1.1.2. ogłoszenia powyżej. 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji), na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji III.1.3) pkt 1.2. ogłoszenia powyżej.
Inne dokumenty niewymienione A. w celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. oprócz dokumentu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia powyżej, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w ofercie PISEMNE zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając PISEMNE zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceniając, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 4 ustawy. - W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. C. UWAGA DLA WYKONAWCÓW: w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761 informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. D. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3., III.5., III.7. ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w sekcji III.7. pkt D.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zdolności techniczne lub zawodowe, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia, w sekcji III.7. pkt C ogłoszenia. 4.2. dokumenty wskazane w sekcji III.5. ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.7. pkt A.2., w sekcji III.7. pkt B ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 4.4. dokument, o którym mowa w sekcji III.7. pkt A.1. ogłoszenia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 12 wzoru umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)