Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w od 02.01.2017r. do 31.12.2017r.
określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem : Część 1- Artykuły ogólnospożywcze (CPV: 15000000-8, 03000000-1); Część 2- Warzywa i owoce (CPV: 03000000-1); Część 3- Ziemniaki (CPV: 03200000-3); Część 4- Mięso, wędliny i drób (CPV: 15000000-8); Część 5- Ryby (CPV: 15220000-6, 15210000-3); Część 6- Pieczywo i wyroby cukiernicze (CPV: 15810000-9). Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-6).
Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie-data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia;
odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednia temperatura podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu).
Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00.
Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
OpisSukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, drobiu określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego.Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ , część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkół Miejskich Nr 1
|
Ulica |
ul. Kopernika
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Mińsk Mazowiecki
|
Kod Pocztowy |
05300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
257 582 122
|
Fax |
257 582 122
|
Email |
sp1minskmaz@op.pl
|
Adres strony url |
www.sp1kopernik.pl
|
Regon |
14611432500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp1kopernik.samorzad.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
6
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Miejskich nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
02/01/201731/12/2017
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania zamówienia w okresie przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością stołówki.
|
Okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył on oświadczenie,o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych –(załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie na kwotę min. 20.000,00 zł. brutto– (załącznik nr 8 do SIWZ).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SIWZ- formularz cenowy,
Załącznik nr 3 do SIWZ- wzór umowy,
Załącznik nr 9 do SIWZ- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom,
Załącznik nr 10 do SIWZ- oświadczenie o poleganiu na zasobach innych podmiotów,
Załącznik nr 11 do SIWZ- zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów,
Załącznik nr 12 do SIWZ- oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie
zamówienia,
Załącznik nr 13- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki.
2. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski urzędowy
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|