2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, który stanową odpowiednio Załącznik nr 2.1-2.7 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy Pakietów: 1, 3, 4 poz. B, 5, 6).
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa
Opis1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednostki centralnej komputera stacjonarnego dla Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa telewizora na potrzeby Domu Studenta nr 2 i 2 BIS WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ.
3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa. 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa jednostki komputera stacjonarnego na potrzeby Katedry I Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dwóch monitorów i jednostki komputera stacjonarnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa. 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa. 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dwóch komputerów przenośnych na potrzeby Kliniki Hepatologii i Chorób Wewnętrznych WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ.
3.Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa. 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukarki kolorowej na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii z Centrum Diagnostyki i Leczenia Żylnej Choroby Zakrzepowo Zatorowej WUM.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ.
3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Nr domu |
61
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02091
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 720 366
|
Fax |
225 720 363
|
Email |
aez@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Regon |
28891700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pocztą lub osobiście:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych Adres: ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 309
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-183/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a)próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ) ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a)zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
b)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
80
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|