Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 11:00:00
Instytucja Urząd Kontroli Skarbowej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360104 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.:

a) dla zadania I – obejmuje dostawę komputera stacjonarnego w ilości 2 szt.,


b) dla zadania II – obejmuje udzielenie licencji oprogramowania biurowego, z których każda zawiera następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, baza danych, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej – Microsoft Office w wersji polskiej Professional 2013 lub równoważny, w wersji 64-bitowej w ilości 2 szt.

c) dla zadania III – obejmuje dostawę różnego sprzętu komputerowego tj. : Drukarka kodów kreskowych w ilości 4 szt., Czytnik kodów kreskowych
w ilości 6 szt., Skaner dokumentów w ilości 5 szt.


3. Zamawiający wymaga aby sprzęt wymieniony w ust. 2 był fabrycznie nowy.
4. Okres gwarancji winien być podany w miesiącach i spełniać wymagania określone w par. 3 ust. 2 siwz.


Opis

Zadanie I – obejmuje dostawę komputera stacjonarnego w ilości 2 szt.

Zadanie II – obejmuje udzielenie licencji oprogramowania biurowego, z których każda zawiera następujące składniki: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, baza danych, narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, program do obsługi poczty elektronicznej – Microsoft Office w wersji polskiej Professional 2013 lub równoważny, w wersji 64-bitowej w ilości 2 szt.
Zadanie III – obejmuje dostawę różnego sprzętu komputerowego tj. : Drukarka kodów kreskowych w ilości 4 szt., Czytnik kodów kreskowych
w ilości 6 szt., Skaner dokumentów w ilości 5 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Kontroli Skarbowej
Ulica ul. Paderewskiego
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40282
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 323 581 804
Fax 323 581 947
Email monika.maj@sl.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.katowice.kskarbowa.gov.pl
Regon 27117719700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.katowice.kskarbowa.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.katowice.kskarbowa.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, pok. 502, V-piętro
Numer referencyjny UKS24W2O.261.4.2016
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający poniższe warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp: zamawiający wymaga spełniania wszystkich warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu podanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga również spełniania warunków wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Wykonawca w celu potwierdzenia powyższego składa oświadczenie na formularzu JEDZ w części III punkt A,C (załącznik nr 7 do siwz),
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający poniższe warunki:znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powyższego wykonawca składa w ofercie oświadczenie potwierdzające, że posiada środki finansowe lub ma zdolność kredytową w części dot. zadania :  I w wysokości co najmniej 17.000,00 zł ,  II w wysokości co najmniej 4.000,00 zł,  III w wysokości co najmniej 27.000,00 zł, oświadczenie składane jest na formularzu JEDZ w części IV punkt B. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z części, na które składa ofertę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania w części IV punkt A dokumentu JEDZ adresu strony internetowej umożliwiającej zamawiającemu pozyskanie tych informacji.
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz oferty (Załącznik nr 4 do siwz), b) Formularz cenowy nr 1 (Załącznik nr 1 do siwz); c) Formularz cenowy nr 2 (Załącznik nr 2 do siwz); d) Formularz cenowy nr 3 (Załącznik nr 3 do siwz); e) Formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) (Załącznik nr 7 do siwz). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy – pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)