Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 09:15:00
Instytucja Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360197 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich znajdujących się na terenie Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia określa zał. nr 5 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: artykuły sypkie, przetwory, przyprawy, tłuszcze, artykuły mrożone, ryby, mięso i drób, nabiał, owoce i warzywa.


Opis

Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.Zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Ulica ul. Chrobrego
Nr domu 14
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85047
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 523 224 840
Email michalskazzm@wp.pl
Adres strony url www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
Regon 9160390500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobkibydgoskie.lo.pl, www.bip205.lo.pl.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny PN/3/2016
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia na rzecz żłobków, przedszkoli, szkół ( za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1.formularz oferty (zał. nr 1), kalkulacja cenowa produktów (wypełniony zał. nr 5) w zależności od części, na którą składana jest oferta. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oferty oraz kalkulację cenową. 2.wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 4). 3. dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów – Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do wykazu), 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega Wykonawca, na zasadach określonych w at. 22 uPzp (jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego), 5. pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne), 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4) ogłoszenia: składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III.5 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 3). 11. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości np. świadectwo jakości handlowej, a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej - wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy oświadczenie składa każdy Wykonawca osobno.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych art. 144 uPzp, w tym przypadku : 1)Zmiana cen wynikających z umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT), a w konsekwencji cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian. 2)Ilości podane przez Zamawiającego są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego powodu i wysuwał żądań finansowych. 3)Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie diet żywieniowych podopiecznych jednostek Zamawiającego. 4)Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenia w sposób rażący warunków umowy, będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 5)Zaprzestanie produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego. 6)Dostawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za szkody powstałe podczas wykonywania umowy.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 95
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 9:15
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)