Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Olsztyn
|
Ulica |
pl. Jana Pawła II
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Olsztyn
|
Kod Pocztowy |
10101
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 5273111 wew. , 325
|
Fax |
895 349 375
|
Email |
przetargi@olsztyn.eu
|
Adres strony url |
http://bip.olsztyn.eu
|
Regon |
51074236200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.olsztyn.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.olsztyn.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 w wyznaczonym terminie lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) na adres jn.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn, pok. 402.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.46.2016.G
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Szacunkowa wart zam calosc |
290376.69
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby realizacja zamówienia nastąpiła w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Za datę realizacji zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru bez uwag.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 400,00 zł (słownie: osiem tysięcy, czterysta złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Handlowym SA nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP),
2) poręczeniach bankowych lub
3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych,
4) gwarancjach bankowych,
5) gwarancjach ubezpieczeniowych
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1804).
3. Wadium wniesione przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty.
4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może być dokonana w okolicznościach określonych w art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) z uwzględnieniem następujących okoliczności, przewidzianych w § 8 wzoru umowy:
1. Strony przewidują zmianę terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie;
2. Zmiana terminu realizacji umowy dopuszczalna jest tylko o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
3. W przypadku braku dostępności na rynku urządzeń zaproponowanych w ofercie dopuszcza się, bez zmiany terminu realizacji, lecz za pisemną zgodą Zamawiającego, dostawę sprzętu o cechach i parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie oraz zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016r. poz. 1030) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy.
2. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena oraz oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również wszystkie koszty związane z prawidłowym przygotowaniem i zabezpieczeniem wszelkich materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz koszty związane z ich dostarczeniem. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza Oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy / podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwy firmy podwykonawcy / podwykonawców.
4. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu.
5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 16.12.2016r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|