Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Ulica |
Park
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Olsztynek
|
Kod Pocztowy |
11-015
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 519 50 20,
89 519 50 22
|
Fax |
89 519 10 70
|
Email |
zamowienia@dpszacisze.pl
|
Adres strony url |
http://www.dpszacisze.pl/
|
Regon |
000294906
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.dpszacisze.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dpszacisze.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w DPS Zacisze w Olsztynku ul. Park 5, pokój nr 11, lub przesłać pocztą na adres zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
ZP-230/D/1/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania przez dostawcę uprawnień do wykonywania działalności na podstawie wpisu do rejestru
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykonania przez Dostawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej (Gmina) lub właściwego rejestru (KRS), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. wykaz dostaw tego samego rodzaju wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Dostawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Dostawcy.
W przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W/w wykaz należy przedstawić na załączonym do SIWZ załączniku Nr 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku ustanowienia przez Dostawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Dostawców, oświadczenia, o których mowa w ust.1 oddzielnie składa każdy z Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Dostawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3.Dostawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1.
4.Zamawiający żąda, by Dostawca, jeżeli zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy dostaw, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach Dostawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach dostaw w oświadczeniu stanowiącym załącznik 4b do SIWZ, o którym mowa w ust. 1.
5.Dostawca w myśl art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Dostawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
6.Jeżeli Dostawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
7.Jeżeli Dostawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie Dostawcę do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienia postępowania.
8.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Dostawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Dostawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Dostawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich pełnomocnika. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
9.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Dostawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy Pzp. Zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie, reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich. W przypadku spółki cywilnej art. 23 ust. 2 ustawy, nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana przez wszystkich wspólników. Obligatoryjny wymóg zawierania umowy spółki cywilnej nie istnieje, jeżeli Dostawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia są małżonkowie, którzy prowadzą przedsiębiorstwo stanowiące ich współwłasność łączną. W takim przypadku Zamawiający nie może także żądać od małżonków zawarcia przez nich umowy regulującej ich współpracę.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia jedynie w zakresie:
1.Zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie za usługi świadczone od dnia wejścia w życie zmiany będzie uwzględniało stawkę podatku VAT po zmianie.
2.Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3.Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:15
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|