Serwis i konserwacja parkometrów Z-1 oraz Z-3 oraz prowadzenie Centralnej Bazy Danych Parkometrów Z-3 dla Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-15 08:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360672 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 504300008, 723200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu i konserwacji parkometrów Z-1 oraz Z-3 oraz prowadzenie Centralnej Bazy Danych Parkometrów Z-3 dla Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze.
Przedmiotem umowy jest serwisowanie i konserwacja 43 szt. parkometrów Z-1 prod. MBS Computergraphik Sp. z o.o. rok prod. 2005 oraz 8 szt. parkometrów Z-3 prod. MBS Computergraphik Sp. z o.o. rok prod. 2011 oraz prowadzenie Centralnej Bazy Danych Parkometrów Z-3 w okresie od podpisania umowy, nie wcześniej niż 01.01.2017r. do 31.12.2017r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Ulica ul. Zjednoczenia
Nr domu 110
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65120
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 68 322-91-86
Fax 68 322-91-84
Email dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
Adres strony url www.zgkim.zgora.pl
Regon 16082100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgkim.zgora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty składa się na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, Kancelaria Ogólna, ul. Zjednoczenia 110, 65 – 120 Zielona Góra
Numer referencyjny K/18/U/2016
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 213821.14
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow - Termin wykonywania zamówienia – od dnia następnego po podpisaniu umowy, nie wcześniej niż 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. - Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, która została wybrana (ceny kontraktowej wraz z podatkiem od towarów i usług). - Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji usługi Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Po zakończeniu okresu ważności polisy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni aktualną opłacona polisę, zachowując ciągłość ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy. Wszelkie roszczenia dotyczące szkód powstałych w trakcie realizacji czynności objętych umową, a nie zlikwidowane przez Ubezpieczyciela Wykonawcy, zaspokaja Wykonawca.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia, tj. Wykonawca powinien wykazać się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - min. jednej (1) usługi w zakresie serwisowania parkometrów typu Z-1, w ilości min. 30 sztuk, w ramach jednej umowy - min. jednej (1) usługi w zakresie serwisowania parkometrów typu Z-3, w ilości min 5 sztuk, w ramach jednej umowy. W przypadku kiedy Wykonawca wykaże się realizacją zadania, które obejmowało jednocześnie serwisowanie parkometrów typu Z-1, w ilości min. 30 sztuk oraz serwisowanie parkometrów typu Z-3, w ilości min 5 sztuk Zamawiający uzna warunek za spełniony. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) pojedynczych umów celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku w zakresie ilości serwisowanych parkometrów typu Z – 1 oraz Z – 3.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 1a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.3 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ;
Zakresie warunkow udzialu 1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ- w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt.10 ppkt. 2.3)a) SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.5.3) SIWZ jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2)Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert) 5)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na zasoby, których się powołuje (o których mowa w pkt. 12.5. SIWZ): a)w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ ( załącznik nr 2), aktualne na dzień składania oferty oraz b)zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3.3) - 12.3.5), SIWZ, aktualne na dzień ich złożenia, z zastrzeżeniem pkt. 12.6 i 16.2.6. SIWZ 6) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.2. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp: a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.3.3) - 12.3.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 12.6 i 16.2.6. SIWZ; 7) Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 12.1. – 12.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określenie dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte jest w części II siwz – projekcie umowy. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. Strony zobowiązują się aktualizować w formie aneksu do umowy wszelkie zmiany w zakresie oznaczeń identyfikacyjnych jak np. zmiany siedziby, formy organizacyjno-prawnej oraz innych oznaczeń identyfikacyjnych stron umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt.1 podlega unieważnieniu. 4. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy. 5. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku okresowego wyłączenia parkometrów z eksploatacji w okresie Dni Zielonej Góry „Winobranie” w ilości powyżej 5 szt. na okres przekraczający 10 dni kalendarzowych. 6. Wynagrodzenie za usługi niewykonane, w przypadku zmniejszenia ilości obsługiwanych parkometrów zostanie proporcjonalnie zmniejszone zgodnie z § 6.3. projektu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/12/2016
Godzina składania wniosków 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)