Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
|
Ulica |
ul. Zjednoczenia
|
Nr domu |
110
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65120
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 322-91-86
|
Fax |
68 322-91-84
|
Email |
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl
|
Adres strony url |
www.zgkim.zgora.pl
|
Regon |
16082100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgkim.zgora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
oferty składa się na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, Kancelaria Ogólna, ul. Zjednoczenia 110, 65 – 120 Zielona Góra
|
Numer referencyjny |
K/18/U/2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
213821.14
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
- Termin wykonywania zamówienia – od dnia następnego po podpisaniu umowy, nie wcześniej niż 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej
w ofercie, która została wybrana (ceny kontraktowej wraz z podatkiem od towarów i usług).
- Celem wyłączenia odpowiedzialności materialnej Zamawiającego lub Wykonawcy z tytułu szkód powstałych w trakcie realizacji usługi Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe.
Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Po zakończeniu okresu ważności polisy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 7 dni aktualną opłacona polisę, zachowując ciągłość ubezpieczenia w całym okresie realizacji umowy.
Wszelkie roszczenia dotyczące szkód powstałych w trakcie realizacji czynności objętych umową, a nie zlikwidowane przez Ubezpieczyciela Wykonawcy, zaspokaja Wykonawca.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia, tj.
Wykonawca powinien wykazać się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- min. jednej (1) usługi w zakresie serwisowania parkometrów typu Z-1, w ilości min. 30 sztuk, w ramach jednej umowy
- min. jednej (1) usługi w zakresie serwisowania parkometrów typu Z-3, w ilości min 5 sztuk, w ramach jednej umowy.
W przypadku kiedy Wykonawca wykaże się realizacją zadania, które obejmowało jednocześnie
serwisowanie parkometrów typu Z-1, w ilości min. 30 sztuk oraz serwisowanie parkometrów typu Z-3, w ilości min 5 sztuk Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) pojedynczych umów celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku w zakresie ilości serwisowanych parkometrów typu Z – 1 oraz Z – 3.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
1a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr III.3 do SIWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr III.4 do SIWZ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wg załącznika nr III.1 do SIWZ- w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt.10 ppkt. 2.3)a) SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 12.5.3) SIWZ jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ
2)Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3)Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty.
4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert)
5)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na zasoby, których się powołuje (o których mowa w pkt. 12.5. SIWZ):
a)w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ ( załącznik nr 2), aktualne na dzień składania oferty oraz b)zobowiązany jest w odniesieniu do tych podwykonawców przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3.3) - 12.3.5), SIWZ, aktualne na dzień ich złożenia, z zastrzeżeniem pkt. 12.6 i 16.2.6. SIWZ
6) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 10.2. SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp:
a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 12.1.2) SIWZ (załącznik nr 2), informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz
b) zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 12.3.3) - 12.3.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 12.6 i 16.2.6. SIWZ;
7) Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 12.1. – 12.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Określenie dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte jest w części II siwz – projekcie umowy.
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp.
2. Strony zobowiązują się aktualizować w formie aneksu do umowy wszelkie zmiany w zakresie oznaczeń identyfikacyjnych jak np. zmiany siedziby, formy organizacyjno-prawnej oraz innych oznaczeń identyfikacyjnych stron umowy.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt.1 podlega unieważnieniu.
4. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie aneksu do umowy.
5. Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku okresowego wyłączenia parkometrów z eksploatacji w okresie Dni Zielonej Góry „Winobranie” w ilości powyżej 5 szt. na okres przekraczający 10 dni kalendarzowych.
6. Wynagrodzenie za usługi niewykonane, w przypadku zmniejszenia ilości obsługiwanych parkometrów zostanie proporcjonalnie zmniejszone zgodnie z § 6.3. projektu umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|