Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00955
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 599 80 48
|
Fax |
+48 22 596 59 05
|
Email |
m.sledzewska@bgk.com.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Regon |
1731900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bank Gospodarstwa Krajowego, Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych), Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
|
Numer referencyjny |
BZP/108/DB/2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
1830/06/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy licencji (w dniach kalendarzowych): maksymalnie 15 dni od daty wejścia w życie umowy; zaoferowanie przez Wykonawcę krótszego terminu dostawy jest jednym z elementów oceny oferty (kryterium II), zgodnie z zapisami w cz. XX SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w zakresie warunku doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej 1 (jedną) dostawę produktów firmy Tufin Software Technologies Ltd o wartości minimum 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto;
oraz
- co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości minimum 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto, którego przedmiotem było świadczenie usług serwisu dla systemu opartego na produktach firmy Tufin Software Technologies Ltd.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się tylko jednym zamówieniem, którego przedmiotem jest zarówno dostawa produktów firmy Tufin Software Technologies Ltd jak i świadczenie usług serwisu dla tych produktów o łącznej wartości minimum 100.000,00 PLN brutto, pod warunkiem, że wartość dostawy oraz wartość serwisu wynosiły minimum po 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto.
Zamawiający informuje również, że w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert (tj. wartość usług polegających na świadczeniu usług serwisu dla systemu do monitorowania zmian na urządzeniach sieciowych opartego na produkcie firmy Tufin Software Technologies Ltd) wynosiła co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto.
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 (jedną) osobą, która jest wykwalifikowanym inżynierem posiadającym certyfikat: Tufin Certified Security Expert (TCSE).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane w pkt 1 może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w OŚWIADCZENIACH wskazanych w lit. A pkt 1 powyżej, tj.:
a) wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane na załączniku, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1) Formularz cenowy - wg wzoru w zał. nr 8 do SIWZ;
2) zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów - wg wzoru w zał. nr 10 do SIWZ (jeśli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału użyczonego);
3) Informacja dotycząca procedury odwróconego podatku VAT - wg wzoru w zał. nr 11 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy) PLN brutto.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 16 grudnia 2016 r. o godz. 11:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
4. Wadium w pieniądzu należy wnosić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu BZP/108/DB/2016”.
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakres i warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w Istotnych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ - udostępnionym na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
Cena łączna oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), dalej „uznk”, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI”, do oferty należy załączyć wyjaśnienia uzasadniające, że zastrzeżone informacje spełniają wszystkie przesłanki określone w definicji tajemnicy przedsiębiorstwa, zawarte w art. 11 ust. 4 uznk.
|
IV 6 6 |
A. PODWYKONAWCY
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie takiego podmiotu, jak za własne działania lub zaniechania.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/-om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). Informację należy podać w formularzu Oferty – załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Ponadto, w składanym wraz z ofertą „oświadczeniu Wykonawcy, dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania”, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, należy wypełnić cz. (3) „Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca”.
B. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA W RAMACH UMOWY O PRACĘ
Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, tj. nie określa usług wymagających zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zmówienia.
C. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy.
3. Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
oraz w:
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy został określony w istotnych postanowieniach umowy.
D. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2016 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Zainteresowanych obecnością podczas otwarcia ofert prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Po otwarciu każdej z ofert zostaną podane do wiadomości zebranym dane zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
E. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest także do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu planowanego podpisania umowy o wykonanie zamówienia, następujących dokumentów:
a. Kopii certyfikatów, potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych do udziału w realizacji zamówienia, o których mowa w cz. VII lit. b SIWZ;
b. polisy OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczenia) , o której mowa w §10 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 2 do SIWZ).
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem”, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|