Świadczenie usług serwisu oraz odnowienie wsparcia producenta systemu bezpieczeństwa do monitorowania zmian na urządzeniach sieciowych opartego na produkcie firmy TUFIN Software Technologies Ltd., wraz z zakupem licencji.

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-16 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360898 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725110000, 726110006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) odnowienie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu do monitorowania zmian na urządzeniach sieciowych, opartego na produkcie firmy Tufin Software Technologies Ltd (dalej zwany: System),
2) zakup licencji, w celu rozszerzenia liczby licencji posiadanych przez Zamawiającego, do objęcia monitorowaniem posiadanych przez Zamawiającego urządzeń PaloAlto 7050 wraz ze wsparciem producenta Systemu,
3) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisu dla kompletnego Systemu bezpieczeństwa do monitorowania zmian na urządzeniach sieciowych u Zamawiającego,
4) udzielenie wsparcia Zamawiającemu w wykonaniu rekonfiguracji, przebudowy, podłączenia do Systemu urządzeń w ramach licencji, o których mowa w pkt 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00955
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Email m.sledzewska@bgk.com.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Regon 1731900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych), Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Numer referencyjny BZP/108/DB/2016
Rodz zam U
Okres2c 1830/06/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin dostawy licencji (w dniach kalendarzowych): maksymalnie 15 dni od daty wejścia w życie umowy; zaoferowanie przez Wykonawcę krótszego terminu dostawy jest jednym z elementów oceny oferty (kryterium II), zgodnie z zapisami w cz. XX SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) w zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał: - co najmniej 1 (jedną) dostawę produktów firmy Tufin Software Technologies Ltd o wartości minimum 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto; oraz - co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości minimum 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto, którego przedmiotem było świadczenie usług serwisu dla systemu opartego na produktach firmy Tufin Software Technologies Ltd. Zamawiający dopuszcza wykazanie się tylko jednym zamówieniem, którego przedmiotem jest zarówno dostawa produktów firmy Tufin Software Technologies Ltd jak i świadczenie usług serwisu dla tych produktów o łącznej wartości minimum 100.000,00 PLN brutto, pod warunkiem, że wartość dostawy oraz wartość serwisu wynosiły minimum po 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto. Zamawiający informuje również, że w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert (tj. wartość usług polegających na świadczeniu usług serwisu dla systemu do monitorowania zmian na urządzeniach sieciowych opartego na produkcie firmy Tufin Software Technologies Ltd) wynosiła co najmniej 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: - co najmniej 1 (jedną) osobą, która jest wykwalifikowanym inżynierem posiadającym certyfikat: Tufin Certified Security Expert (TCSE). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane w pkt 1 może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w OŚWIADCZENIACH wskazanych w lit. A pkt 1 powyżej, tj.: a) wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane na załączniku, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór - załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1) Formularz cenowy - wg wzoru w zał. nr 8 do SIWZ; 2) zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów - wg wzoru w zał. nr 10 do SIWZ (jeśli wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu korzysta z potencjału użyczonego); 3) Informacja dotycząca procedury odwróconego podatku VAT - wg wzoru w zał. nr 11 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 (słownie: siedem tysięcy) PLN brutto. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 16 grudnia 2016 r. o godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium w pieniądzu należy wnosić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu BZP/108/DB/2016”. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres i warunki wprowadzenia zmian zostały wskazane w Istotnych postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ - udostępnionym na stronie internetowej Zamawiającego.
Kryt 0 Cena łączna oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 srodki ochrony Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), dalej „uznk”, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz oznaczone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI”, do oferty należy załączyć wyjaśnienia uzasadniające, że zastrzeżone informacje spełniają wszystkie przesłanki określone w definicji tajemnicy przedsiębiorstwa, zawarte w art. 11 ust. 4 uznk.
IV 6 6 A. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie takiego podmiotu, jak za własne działania lub zaniechania. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/-om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). Informację należy podać w formularzu Oferty – załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ponadto, w składanym wraz z ofertą „oświadczeniu Wykonawcy, dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania”, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, należy wypełnić cz. (3) „Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca”. B. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA W RAMACH UMOWY O PRACĘ Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, tj. nie określa usług wymagających zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zmówienia. C. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia całości zabezpieczenia przed zawarciem umowy. 3. Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 oraz w: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy został określony w istotnych postanowieniach umowy. D. OTWARCIE OFERT 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2016 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7. 2. Otwarcie ofert jest jawne. Zainteresowanych obecnością podczas otwarcia ofert prosimy o zgłoszenie się do recepcji BGK. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Po otwarciu każdej z ofert zostaną podane do wiadomości zebranym dane zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. E. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie zawarcia umowy. 2. W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców działających wspólnie przedłożenia umowy regulującej ich współpracę, najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest także do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu planowanego podpisania umowy o wykonanie zamówienia, następujących dokumentów: a. Kopii certyfikatów, potwierdzające kwalifikacje osób wskazanych do udziału w realizacji zamówienia, o których mowa w cz. VII lit. b SIWZ; b. polisy OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczenia) , o której mowa w §10 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 2 do SIWZ). 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem”, przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)