ZAPYTANIE OFERTOWE dot. sukcesywnej dostawy artykułów biurowych, w roku 2017, na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu oraz dla podległych jej Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem. Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30.000 euro.

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-15 09:45:00
Instytucja Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361130 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976301
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, w roku 2017, na potrzeby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu oraz dla podległych jej Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem.
1) Dostawy materiałów biurowych mają być dostarczane do poniższych punktów:
• Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole,
• Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Oleśnie, ul. Rynek 20, 46-300 Olesno,
• Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Mikołowie, ul. Karola Miarki 18, 43-190 Mikołów
2) Szczegółowy asortyment zamawianych artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do instrukcji i będącym jednocześnie załącznikiem do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do jego wypełnienia i podpisania.
3) Ilości artykułów biurowych podane przez Zamawiającego w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości kupowanych artykułów biurowych do wartości umowy.
4) Dostawca nie będzie sobie rościł prawa do odszkodowania w przypadku, gdy sumaryczna wartość dostarczonych Zamawiającemu materiałów biurowych będzie niższa od maksymalnej wartości, zapisanej w umowie, a wynikającej z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5) Artykuły biurowe muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania. Na opakowaniach musi być nazwa producenta, znak firmowy oraz data ważności nie krótsza niż 3 miesiące licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie.
6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do sukcesywnego, w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego, dostarczenia oraz wniesienia we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce, przy czym maksymalna ilość dostaw nie przekroczy w każdym miesiącu 3, dla każdego z miejsc wymienionych w pkt 1.
7) Ilość dostaw/zamówień częściowych, terminy ich realizacji i miejsce będą każdorazowo uzgadniane między Zamawiającym a Wykonawcą faxem lub drogą e – mailową.
8) Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę.
Pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia:
9) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczał artykuły biurowe producentów wskazanych w formularzu cenowym.
10) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 48 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny ze specyfikacją określoną w formularzu cenowym.
12) Towar o którym mowa w pkt 12, zostanie zwrócony wykonawcy na jego koszt.
13) Wykonawca odbierze towar, o którym w pkt 13, w ciągu 24 godzin od daty otrzymania zgłoszenia. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
14) Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie przez Wykonawcę materiałów zastępczych. Na każdą sugerowaną zmianę Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
Ulica 1 Maja
Nr domu 6
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-068
Panstwo Polska
Województwo opolskie
Tel 774000900
Fax 774000951
Email opole@anr.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.anr.gov.pl
Adres strony url www.anr.gov.pl
Regon 010344708
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.anr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.anr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny ANR OT w Opolu
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
Numer referencyjny 1/d/2017
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/12/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 6 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1. 3. Dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania; 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. Oferta ma być podpisana przez: a) osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub b) osobę stosownie upoważnioną.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)