„Dostawa pokarmu dla ptaków, gadów, ryb i dla pozostałych zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2017”

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-15 08:00:00
Instytucja Miejski Ogród Zoologiczny
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pasza dla zwierząt,
  • Karma dla ryb

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361444 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157000005, 157110005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa pokarmu dla ptaków, gadów, ryb i dla pozostałych zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2017”.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1) część 1 – OWADY
2) część 2 – POKARM DLA RYB I GADÓW
3) część 3 – POKARM DLA PTAKÓW
4) część 4 – SUSZ Z TRAW
5) część 5 – POKARM DLA PSÓW I KOTÓW
6) część 6 – GRANULATY I MINERAŁY
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.

4. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
5. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
6. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.

Opis

Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę produktów szczegółowo opisanych w Dziale II Opis przedmiotu zamówienia.
1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy - 3 dni kalendarzowe.
2. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
3. Termin realizacji zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 30.06.2017 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ogród Zoologiczny
Ulica ul. Norbertańska
Nr domu 2
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-402
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 24 3660512
Fax 24 3660513
Email konrad.konarski@zoo.plock.pl
Adres strony url www.zoo.plock.pl
Regon 16822500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoo.plock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ogród Zoologiczny - Jednostka Budżetowa w Płocku, ul. Norbertaska 2 09-402 Płock - Sekrtariat
Numer referencyjny AT – ZP – 226 | 20 | 2016
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Pzp oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian w zakresie: 2. wynagrodzenia brutto, w przypadku prawnej zmiany wysokości podatku VAT, 3. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia: a) działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane przez Wykonawcę, b) klęski żywiołowej (jak np. huragany, powodzie, trzęsienie ziemi) lub innych zdarzeń (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektów Zamawiającego przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców). 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej okoliczności powodującej, ze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku tym, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/12/2016
Godzina składania wniosków 8:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)