1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Sulęczyno, powiat kartuski tj. Szkoła Podstawowa w Borku Kamiennym, Szkoła Podstawowa w Węsiorach, Szkoła Podstawowa w Podjazach, Gimnazjum w Sulęczynie , Zespół Szkół w Mściszewicach;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, fizyka, geografia, matematyka szkoła podstawowa, matematyka gimnazjum, przyroda, logopedia w Zespole Szkół w Sulęczynie, ul. Żeromskiego 16;
b) dostawę wyposażenia do pracowni: biologia, chemia, fizyka, geografia, matematyka szkoła podstawowa, matematyka gimnazjum, przyroda, logopedia w Zespole Szkół w Mściszewicach, ul. Szkolna 5;
c) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Borku Kamiennym, Borek Kamienny 73, 83-320 Sulęczyno d) dostawę wyposażenia do pracowni: logopedia w Szkole Podstawowej w Podjazach, Podjazy 16, 83-320 Sulęczyno; e) dostawę wyposażenia do pracowni: przyroda w Szkole Podstawowej w Węsiorach , Węsiory 63A, 83-320 Sulęczyno;
OpisSzczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia.Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Sulęczyno
|
Ulica |
ul. Kaszubska
|
Nr domu |
26
|
Miejscowość |
Sulęczyno
|
Kod Pocztowy |
83320
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 685 63 63
|
Fax |
58 685 63 98
|
Email |
info@bip.suleczyno.pl
|
Adres strony url |
www.suleczyno.pl
|
Regon |
54862000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
"W kręgu nauki” nr RPPM.03.02.01-22-0121/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.suleczyno.biuletyn.net/
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.10.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
10
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
Część 1 – 45,00 zł
Część 2 – 80,00 zł
Część 3 – 90,00 zł
Część 4 – 140,00 zł
Część 5 – 530,00 zł
Część 6 – 330,00 zł
Część 7 – 610,00 zł
Część 8 – 35,00 zł
Część 9 – 47,00 zł
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedna część obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadium wszystkich części, na które składa ofertę.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie Pzp.
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|