Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych – Zadanie nr - 1 sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-16 10:00:00
Instytucja Gmina Babimost
Miejscowość Babimost
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361548 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302320004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych – Zadanie nr - 1 sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem”.
2. Miejsce realizacji dostawy – Szkoła Podstawowa w Podmoklach Małych
3. W ramach zamówienia należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia:
A. Do pracowni komputerowej:
1/ Serwer wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część serwera
niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania – 1 szt
2/ Dodatkowe oprogramowanie serwerowe – 1 kpl
3/ Dodatkowe oprogramowanie pracowni komputerowej – 1 kpl
4/ Szafa serwerowa – 1 szt,
5/ Zasilacz UPS serwera – 1 szt
6/ Komputery dla ucznia wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania – 16 szt
7/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia – 16 kpl
8/ Monitory dla uczniów – 16 szt
9/ Komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania – 1 kpl
10/ Oprogramowanie komputera dla nauczyciela – 1 kpl
11/ Monitor dla nauczyciela – 1 szt
12/ UPS stanowiska nauczyciela – 1 szt
13/ Oprogramowanie antywirusowe – 19 szt
14/ Słuchawki – 17 szt
15/ Zestaw nagłośnieniowy do klasy – 1 szt
16/ Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt
17/ Router z WiFi– 1 szt
18/ Switch sieciowy – 1 szt
19/ Wizualizer – 1 szt
20/ Drukarka 3D – 1 szt
21/ Dysk zewnętrzny – 1 szt
22/ Urządzenie Blu – ray – 1 szt
23/ Pendrive – 17 szt
24/ Stolik pod komputer – 16 szt
25/ Krzesło obrotowe dla uczniów – 16 szt
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni komputerowej:
26/ wdrożenia i uruchomienia sieci przewodowej, z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze i bezprzewodowej oraz zainstalowanie nowych urządzeń.
27/ budowy sieci elektrycznej z wykorzystaniem istniejących kanałów w podłodze
28/ instalacji oprogramowania serwerowego na dostarczonym serwerze wraz z konfiguracją:
- domeny,
- wskazanej przez zamawiającego liczby użytkowników oraz grup - liczba użytkowników 70,
- uprawnień poszczególnych obiektów oraz przynależności do grup
- usług serwer DHCP, serwera DNS i serwera plików,
- usługi wirtualizacji oraz wirtualizacja dodatkowego systemu serwerowego,
- okresowego backupu obrazu serwera na zewnętrzną pamięć masową.
29/ połączenie i skonfigurowanie stanowisk istniejącej pracowni komputerowej z serwerem i nową siecią,
30/ szkolenie pracowników szkoły z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania – 16 godz.

B. Do pracowni przyrodniczej:
1/ Komputer dla nauczyciela wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania – 1 szt
2/ Oprogramowanie do komputera dla nauczyciela – 1 kpl
3/ Monitor dla nauczyciela – 1 szt
4/ UPS stanowiska nauczyciela – 1 szt
5/ Oprogramowanie antywirusowe – 2 szt
6/ Dysk zewnętrzny – 1 szt
7/ Wizualizer – 1 szt
8/ Tablety – 17 szt
9/ Szafka na tablety – 1 szt
10/ Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt
11/ Zestaw nagłośnieniowy do klasy – 1 kpl
12/ Cyfrowy aparat fotograficzny- lustrzanka + obiektyw+ karta pamięci+torba – 1 kpl.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w pracowni przyrodniczej:
13/ wdrożenia i uruchomienia sieci bezprzewodowej

C. Do pracowni matematycznej:
1/ Laptop wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania) – 1 szt
2/ Oprogramowanie do laptopa – 1 kpl
3/ Tablica interaktywna – 1 szt
4/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem – 1 szt
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest w pracowni matematycznej:
5/ zamontować i skonfigurować laptop, tablicę interaktywną i projektor krótkoogniskowy.

D. Należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt i urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo:
1/ Stolik dla osób na wózkach inwalidzkich – 3 szt
2/ Klawiatura dla niepełnosprawnych – 2 szt
3/ Myszka dla niepełnosprawnych – 2 szt

E. Dla dzieci niedosłyszących i z autyzmem należy dostarczyć i zamontować i uruchomić:
1/ Oprogramowanie umożliwiające wymianę symboli w gotowych tablicach ułatwiających komunikację dzieci niesłyszących i z autyzmem. Wyrób medyczny – 1 kompl.
2/ Urządzenie do instalacji oprogramowania – 1 szt

4. Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego „Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej, przyrodniczej i matematycznej oraz dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych”- Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem”.

5. Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN.

6. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załączniku nr 1 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.

7. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub wyposażenia. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu, producenta i innych danych jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub wyposażenia może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Babimost
Ulica ul. Rynek
Nr domu 3
Miejscowość Babimost
Kod Pocztowy 66110
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 683 512 034
Fax 683 512 028
Email a.latynski@vp.pl
Adres strony url www.babimost.pl
Regon 97077056300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.babimost.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera), faksu, przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oferty w zamkniętej kopercie / opakowaniu sporządzonej zgodnie ze specyfikacją należy składać w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost
Rodz zam D
Okres2c 20/02/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postepowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym i tabelą elementów scalonych. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a)w przypadku dodatkowych dostaw lub prac instalacyjnych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:, - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c)jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt1 ustawy Pzp, - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp e) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział Inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, - polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art.144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)