Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro, którego przedmiotem jest: dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu sieciowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni oznaczenie sprawy: MOPS.DZP.322.14/2016

Data publikacji 2016-12-07
Data zakończenia 2016-12-15 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sieć zintegrowana,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361567 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324131002, 482195001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu sieciowego i rekonfiguracja obecnie wykorzystywanych routerów (3 szt. routerów Cisco 881) w oddziałach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
2. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania, parametry techniczne, warunki oraz okres trwania gwarancji zamawianego sprzętu, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie – Formularzu specyfikacji dostawy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, producenta, modelu wraz z numerem katalogowym (jeżeli taki numer istnienie) zaoferowanego sprzętu, w sposób umożliwiający zidentyfikowanie wymaganych parametrów technicznych przez Zamawiającego w okresie związania ofertą (np. możliwość uzyskania przedmiotowych informacji ze wskazanej przez Wykonawcę strony internetowej producenta). W przypadku braku możliwości potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, w sposób opisany w zdaniu poprzednim, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających te parametry w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca dołączy te dokumenty do oferty. Nie wskazanie przez Wykonawcę wyżej wymienionych informacji w stosunku do oferowanego sprzętu lub nieposiadanie jakiegokolwiek parametru przez zaoferowany sprzęt daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadał deklarację CE.
4. Do każdego dostarczonego sprzętu musi być dołączone okablowanie niezbędne do jego prawidłowego użytkowania (t. j. patchcord, kabel zasilający, kabel USVB itp.).
5. Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczna o parametrach: 230V 10%, 50 Hz.
6. Wykonawca dostarczy sprzęt we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego: Gdynia 81-265 ul. Grabowo 2 pokój -17 (pomieszczenia piwniczne) i dokona jego rozładunku. Zamawiający w dniu dostawy dokona sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu z Formularzem specyfikacji dostawy. Następnie Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko przewiezie, podłączy, skonfiguruje i wdroży dostarczony przez siebie sprzęt (nowe routery) w następujące docelowe oddziały Zamawiającego w Gdyni tj.:
1) Dzienny Dom Pomocy społecznej, ul. Gen. Maczka 1, Gdynia;
2) Zespół ds. Intensywnej Pracy Społecznej, ul. Chrzanowskiego 14/3, Gdynia;
3) Zespół ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, ul. Śląska 48, Gdynia
4) Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie.
7. Następnie Wykonawca przekonfiguruje 3 sztuki posiadanych przez Zamawiającego routerów CISCO 881. Posiadane routery zostaną dostarczone przez Zamawiającego do docelowych jednostek. Skonfigurowanie orz wdrożenie routerów zostanie przeprowadzone w następujących oddziałach Zamawiającego:
1) Gdyńskie Centrum Diagnozy i Terapii FASD, ul. Morska 112B/111, Gdynia;
2) Klub Abstynenta Krokus, ul. Traugutta 9, Gdynia;
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, Gdynia.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na warunkach opisanych szczegółowo w Karcie Gwarancyjnej, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Gwarancja liczona będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Wykonawca może zaoferować rozszerzoną gwarancję od minimalnej, jednak nie dłuższą niż o 36 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ).
9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie jest ona obligatoryjna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Grabowo
Nr domu 2
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81265
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Fax 058 7820124 w. 38
Email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url www.mopsgdynia.pl
Regon 283033200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mopsgdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopsgdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2 81-265 Gdynia, SEKRETARIAT
Rodz zam D
Okres2c 27/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu sieciowego z wdrożeniem, w tym z wdrożeniem protokołów bezpieczeństwa 802.1X o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniana, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt.2 lit. a, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 3wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia o których mowa w ust. 12, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. W przypadku, wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 6-9, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takim przypadku Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 , oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia niniejszego postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawców do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 2 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec, 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Formularzu specyfikacji dostawy – załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załączniku nr 3 do umowy - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy. 3. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
Kryt 0 1) Cena zamówienia (brutto)
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)