Utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 14:30:00
Instytucja Zespół Szkół w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 361698 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia celem utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia. Wyposażenie obejmuje pracownię do nauki i egzaminowania w zawodzie technik logistyk oraz w zawodzie technik mechatronik. Wyposażenie jest zgodne z wytycznymi KOWEZiU. Zamówienie podzielono na dwie części.
Część I: Dostawa sprzętu informatycznego w celu utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia
Część II: Dostawa sprzętu mechatronicznego w celu utworzenie klasopracowni pod nowe kierunki kształcenia.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 27 komputerów typu PC, 1 laptopa, 1 projektora, 1 urządzenia wielofunkcyjnego, 3 czytników kodów kreskowych, 3 drukarek etykietDostawa specjalistycznego sprzętu mechatronicznego do nauki i egzaminowania w zakresie kwalifikacji charakterystycznych dla technika mechatronika

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół w Gorzycach
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Nr domu 2
Miejscowość Gorzyce
Kod Pocztowy 39432
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 158 362 087
Fax 158 362 087
Email torus0@poczta.onet.pl
Adres strony url http://whttp://www.zsgorzyce.pl
Regon 3721000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.zsgorzyce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkół w Gorzycach
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci Część I: Dostawa sprzętu informatycznego.Część II: Dostawa sprzętu mechatronicznego
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Żwirki i Wigury 2; 39-432 Gorzyce
Numer referencyjny ZS.04.2016
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienie uzupełniające wystąpi w przypadku powstania oszczędności po postępowaniu lub nie zrealizowaniu w jego trakcie pełnego zakresu niezbędnego do samodzielnego funkcjonowania pracowni. Będzie dotyczyło dostawy wyposażenia, które stanowi bazę dydaktyczną w kształceniu i egzaminowaniu w zawodzie technik logistyk i technik mechatronik zgodnie z wytycznymi KOWEZiU. Zakupiony sprzęt będzie stanowił uzupełnienie lub rozszerzenie wyposażenia zakupionego w postępowaniu publicznym. Ze względu na fakt, że uczeń w trakcie egzaminu powinien skupić uwagę na realizowanym zadaniu, zakupiony sprzęt w zamówieniu uzupełniającym powinien być identyczny z pozostałym wyposażeniem, nie powinien wymagać odrębnej konfiguracji celem dopasowania, posiadać cech eksploatacyjne identyczne ze sprzętem podstawowym. Brak kompatybilności i dodatkowa konfiguracja może zaburzać proces egzaminowania i zafałszuje jego wynik.
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 80
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 14:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)