| Biuletyn | 2016 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Gmina Wałbrzych | 
							                									
						| Ulica | Pl. Magistracki | 
							                									
						| Nr domu | 1 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Wałbrzych | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 58300 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | dolnośląskie | 
							                									
						| Tel | 074 6655153, 6655154 | 
							                									
						| Fax | 746 655 155 | 
							                									
						| Email | wizp@um.walbrzych.pl | 
							                							                							                							                							                									
						| Regon | 57959500000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Nie | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawasprzetuIII.zip | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawasprzetuIII.zip | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Do złożenia oferty wymagana jest forma pisemna | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, Ratusz, pok nr 13 | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | BO.271-151/2016 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 14 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się wykonaniem – w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) każda lub jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł (brutto)  podobnych do przedmiotu zamówienia, tj.: polegających na dostawie komputerów stacjonarnych wraz z monitorami i/lub komputerów przenośnych i/lub serwerów.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę wykonaną na podstawie jednej umowy. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe | Ocena spełnienia przez Wykonawców będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia | 
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1 - informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2 – oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności;
3 – oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
4 -  oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej, wykonawca składa: - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane  należycie. DOWODAMI, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, jest to oświadczenie wykonawcy. | 
							                							                							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowa specyfikację oferowanego sprzętu. Ze specyfikacji powinno wynikać, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wykonawca umieszcza w swojej ofercie również link do strony, na której istnieje możliwość sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio w producenta lub jego przedstawiciela. | 
							                									
						| Wadium | Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) najpóźniej do dnia 16.12.2016r. do godz. 10:00
Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu miejskiego w Wałbrzychu. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą. | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
1.zmiana wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
 2.osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego,
3.dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca,
4.umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, 
5. zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ,
6. wszelkie zmiany wynikające z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych | 
							                							                									
						| Kryt 0 | Cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 16/12/2016 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 10:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | POLSKI | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |