Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:
Część I zamówienia obejmuje – mięso i produkty mięsne
Część II zamówienia obejmuje – pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Część III zamówienia obejmuje – artykuły mleczarskie
Część IV zamówienia obejmuje – artykuły spożywcze suche i inne
Część V zamówienia obejmuje – warzywa i owoce
Poszczególne części obejmują dostawę następujących produktów:
CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1. Boczek wędzony parzony kg 50
2. Kiełbasa cienka schabowa I klasa (80% mięsa wieprzowego na 100g) - produkt polski kg 800
3. Łopatka bez kości I klasa- produkt polski kg 500
4. Filet ( piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski kg 550
5. Korpusy drobiowe I klasa produkt polski kg 250
6. Kostka rybna panierowana kg 500
7. Słonina kg 20
8. Parówki śniadaniowe drobiowe (mięso z kurczaka 73% , 0% MOM ) kg 400
9. Smalec kg 50
10. Karczek bez kości kg 600
11. Udka z kurczaka, ćwiartka tylna bez grzbietu kg 900
12. Szynka mięso kg 750
13. Udziec z indyka świeży kg 250
14. Żeberka wieprzowe kg 250
15. Pyzy z mięsem 1kg kg. 400
CZĘŚĆ II-PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
1. Chleb wiejski 0,6 kg szt. 3500
2. Bułka zwykła (pszenna)100g szt. 800
3. Bułka słodka szt. 800
CZĘŚĆ III- ARTYKUŁY MLECZARSKIE
1. Śmietana 30% tłuszczu 0,5 l szt. 500
2. Ser biały (półtłusty) kg 340
3. Masło extra 200g zawartość tłuszczu 82% szt. 400
4. Serki homogenizowane 150g szt. 800
5. Śmietana w kubku 400 ml 18% szt. 100
CZĘŚĆ IV- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE I INNE
1. Barszcz biały w butelkach 0,5 l szt. 400
2. Bazylia 10g szt. 120
3. Buraczki słoik 340g szt. 500
4. Cukier 1 kg kg 220
5. Czosnek granulowany 20g szt. 500
6. Cząber szt. 50
7. Jajka kl. L szt. 5500
8. Kwasek cytrynowy 20g szt. 150
9. Przyprawa warzywna sypka 1kg szt. 150
10. Kalafior mrożony 400g szt. 150
11. Kostka mięsna 80g szt. 32
12. Koncentrat pomidorowy 200g słoik 30% szt. 500
13. Ketchup łagodny 500g szt. 20
14. Koper suszony 6g szt. 40
15. Kasza jęczmienna saszetki 4*100g (opakowanie) opak. 900
16. Liść laurowy 10g szt. 60
17. Magii 1l l 30
18. Majeranek 10g szt. 150
19. Makaron różny 0,5 kg szt. 2200
20. Mąka typ 550 1kg kg 250
21. Musztarda słoik 190 g szt. 20
22. Ogórki kiszone 0,5kg (torebki) szt. 200
23. Olej (butelka 3l) szt. 180
24. Pieprz mielony prawdziwy 15g szt. 150
25. Pieprz mielony ziołowy 30g szt. 500
26. Pierogi różne ( paczka 1kg ) kg 600
27. Przyprawa do kurczaka 30g szt. 70
28. Przyprawa do karkówki 20g szt. 50
29. Pietruszka suszona10g szt. 140
30. Papryka słodka 20 g szt. 80
31. Papryka ostra 20g szt. 80
32. Przecier ogórkowy w słoiku 340g szt. 300
33. Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g opak. 550
34. Rosołki wołowe 80g szt. 100
35. Rosołki drobiowe 80g szt. 150
36. Sól 1kg szt. 120
37. Soda 50g szt. 50
38. Susz warzywny w torebkach 100g szt. 50
39. Ocet 0,5l szt. 50
40. Sos spaghetti w słoikach 520g szt. 500
41. Warzywa mrożone 7-składnikowe 450g szt. 200
42. Ziele angielskie 12g szt. 100
43. Brokuły mrożone 450g szt. 200
44. Soki owocowe w kartoniku 200ml szt. 800
45. Bułka tarta 0,5kg szt. 200
46. Liść lubczyka susz 10g szt. 100
47. Majonez 1 l l 50
48. Sałatka szwedzka 900g szt. 300
CZĘŚĆ V- WARZYWA I OWOCE
1. Buraki czerwone kg 400
2. Cebula biała kg 90
3. Cytryny kg 10
4. Kapusta kiszona 1 kg kg 400
5. Marchew kg 450
6. Kapusta pekińska kg 250
7. Por kg 40
8. Seler korzeń kg 50
9. Groch łuskany połówki 0,5kg szt. 100
10. Kapusta biała kg 50
11. Jabłka kg 150
12. Ziemniaki kg 5500
13. Kapusta czerwona kg 90
14. Pietruszka korzeń kg 50
15. Pietruszka (pęczek) szt. 150
16. Koperek świeży (pęczek) szt. 200
17. Fasola biała średnia 0,5kg szt. 100
18. Ogórek świeży kg 120
II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi;
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy.
4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części I, III, IV, V oraz w godz. od 6:15 do 8:00 dotyczy części II.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie dotyczy części II oraz w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia – dotyczy części I, III, IV, V. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem.
7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
1. Boczek wędzony parzony kg 50
2. Kiełbasa cienka schabowa I klasa (80% mięsa wieprzowego na 100g) - produkt polski kg 800
3. Łopatka bez kości I klasa- produkt polski kg 500
4. Filet ( piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski kg 550
5. Korpusy drobiowe I klasa produkt polski kg 250
6. Kostka rybna panierowana kg 500
7. Słonina kg 20
8. Parówki śniadaniowe drobiowe (mięso z kurczaka 73% , 0% MOM ) kg 400
9. Smalec kg 50
10. Karczek bez kości kg 600
11. Udka z kurczaka, ćwiartka tylna bez grzbietu kg 900
12. Szynka mięso kg 750
13. Udziec z indyka świeży kg 250
14. Żeberka wieprzowe kg 250
15. Pyzy z mięsem 1kg kg. 400
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:CZĘŚĆ II-PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
1. Chleb wiejski 0,6 kg szt. 3500
2. Bułka zwykła (pszenna)100g szt. 800
3. Bułka słodka szt. 800
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:CZĘŚĆ III- ARTYKUŁY MLECZARSKIE
1. Śmietana 30% tłuszczu 0,5 l szt. 500
2. Ser biały (półtłusty) kg 340
3. Masło extra 200g zawartość tłuszczu 82% szt. 400
4. Serki homogenizowane 150g szt. 800
5. Śmietana w kubku 400 ml 18% szt. 100
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:CZĘŚĆ IV- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE I INNE
1. Barszcz biały w butelkach 0,5 l szt. 400
2. Bazylia 10g szt. 120
3. Buraczki słoik 340g szt. 500
4. Cukier 1 kg kg 220
5. Czosnek granulowany 20g szt. 500
6. Cząber szt. 50
7. Jajka kl. L szt. 5500
8. Kwasek cytrynowy 20g szt. 150
9. Przyprawa warzywna sypka 1kg szt. 150
10. Kalafior mrożony 400g szt. 150
11. Kostka mięsna 80g szt. 32
12. Koncentrat pomidorowy 200g słoik 30% szt. 500
13. Ketchup łagodny 500g szt. 20
14. Koper suszony 6g szt. 40
15. Kasza jęczmienna saszetki 4*100g (opakowanie) opak. 900
16. Liść laurowy 10g szt. 60
17. Magii 1l l 30
18. Majeranek 10g szt. 150
19. Makaron różny 0,5 kg szt. 2200
20. Mąka typ 550 1kg kg 250
21. Musztarda słoik 190 g szt. 20
22. Ogórki kiszone 0,5kg (torebki) szt. 200
23. Olej (butelka 3l) szt. 180
24. Pieprz mielony prawdziwy 15g szt. 150
25. Pieprz mielony ziołowy 30g szt. 500
26. Pierogi różne ( paczka 1kg ) kg 600
27. Przyprawa do kurczaka 30g szt. 70
28. Przyprawa do karkówki 20g szt. 50
29. Pietruszka suszona10g szt. 140
30. Papryka słodka 20 g szt. 80
31. Papryka ostra 20g szt. 80
32. Przecier ogórkowy w słoiku 340g szt. 300
33. Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g opak. 550
34. Rosołki wołowe 80g szt. 100
35. Rosołki drobiowe 80g szt. 150
36. Sól 1kg szt. 120
37. Soda 50g szt. 50
38. Susz warzywny w torebkach 100g szt. 50
39. Ocet 0,5l szt. 50
40. Sos spaghetti w słoikach 520g szt. 500
41. Warzywa mrożone 7-składnikowe 450g szt. 200
42. Ziele angielskie 12g szt. 100
43. Brokuły mrożone 450g szt. 200
44. Soki owocowe w kartoniku 200ml szt. 800
45. Bułka tarta 0,5kg szt. 200
46. Liść lubczyka susz 10g szt. 100
47. Majonez 1 l l 50
48. Sałatka szwedzka 900g szt. 300Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części:CZĘŚĆ V- WARZYWA I OWOCE
1. Buraki czerwone kg 400
2. Cebula biała kg 90
3. Cytryny kg 10
4. Kapusta kiszona 1 kg kg 400
5. Marchew kg 450
6. Kapusta pekińska kg 250
7. Por kg 40
8. Seler korzeń kg 50
9. Groch łuskany połówki 0,5kg szt. 100
10. Kapusta biała kg 50
11. Jabłka kg 150
12. Ziemniaki kg 5500
13. Kapusta czerwona kg 90
14. Pietruszka korzeń kg 50
15. Pietruszka (pęczek) szt. 150
16. Koperek świeży (pęczek) szt. 200
17. Fasola biała średnia 0,5kg szt. 100
18. Ogórek świeży kg 120
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa w Raczycach
|
Ulica |
Raczyce
|
Nr domu |
64
|
Miejscowość |
Gnojno
|
Kod Pocztowy |
28114
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 532 085
|
Fax |
413 532 038
|
Email |
spraczyce@op.pl
|
Regon |
121633400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.gminy.com.pl/gnojno/bipadm/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gminy.com.pl/gnojno/bipadm/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób:Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat
|
Numer referencyjny |
SPR.S.271.2.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
02/01/201731/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od 6.2.1., na wezwanie Zamawiającego składa:
1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.2.5.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt. 6.2.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – warunki udziału (zał. nr 3 do SIWZ)
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian
a)Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota brutto, bez zmiany kwoty netto,
b)Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|