DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 11:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362596 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009, 181000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
a) 18000000-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
b) 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki
c) 18130000-9 - specjalna odzież robocza;
d) 18114000-1 - kombinezony
e) 18141000-9 - rękawice robocze
f) 18142000-6 - okulary ochronne
g) 18143000-3 - akcesoria ochronne
h) 18443500-1 - osłony oczu
i) 18444000-3 - ochronne nakrycia głowy
j) 18830000-6 - obuwie ochronne
k) 35113400-3 - odzież ochronna i zabezpieczająca
l) 39514100-9 - ręczniki.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w roku 2017, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w okresie 12 miesięcy, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego.
3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par;
- buty robocze ocieplane – 2 pary;
- trzewiki robocze ocieplane – 2 pary;
- trzewiki robocze – 2 pary;
- półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 43 pary;
- trzewiki robocze – 20 par;
- buty gumowe robocze z podnoskiem – 22 pary;
- buty gumowe – 2 pary;
- buty gumowe robocze – 3 pary;
- buty gumowe PCV – 2 pary;
- buty gumowe ocieplane – 8 par;
- półbuty robocze damskie – 2 pary;
- czapka bawełniana typu baseball – 93 szt.;
- czapka ochronna antyskalpowa – 48 szt.;
- czapka zimowa – 77 szt.;
- fartuch ochronny typu kasak – 2 szt.;
- fartuch ochronny – 3 szt.;
- fartuch przedni wodoodporny – 50 szt.;
- fartuch spawalniczy – 1 szt.;
- gogle ochronne – 53 szt.;
- kamizelka odblaskowa – 67 szt.;
- kombinezon ochronny – 2 szt.;
- kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.;
- narękawki wodoochronne – 60 par;
- nauszniki – 3 szt.;
- odzież ochronna kwaso i ługoodporna – 2 kpl.;
- osłona twarzy kwaso i ługoodporna – 2 szt.;
- płaszcz przeciwdeszczowy – 62 szt.;
- półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 2500 szt.;
- półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 1000 szt.;
- ręcznik materiałowy – 138 szt.;
- rękaw ochronny – 15 szt.;
- spodniobuty wodoodporne – 1 para;
- tarcza spawalnicza – 3 szt.;
- rękawice ocieplane drelichowe - 35 par;
- rękawice ochronne antyprzecięciowe – 5000 par;
- rękawice ochronne nitrylowe – 600 par;
- rękawice robocze drelichowe – 600 par;
- rękawice robocze wampirki – 150 par;
- rękawice ochronne – 50 par;
- rękawice ochronne powlekane nitrylem – 20 par;
- rękawice robocze ocieplane – 100 par;
- rękawice spawalnicze – 1 para;
- rękawice ochronne chemiczne – 10 par.
4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej każdego z asortymentu (Zamawiający przewiduje prawo opcji – prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich dwóch części zamówienia.
5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych, prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk.
6. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce – do magazynu mieszczącego się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu.
W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na wyładowaniu dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę we wskazanym miejscu.
7. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodna z doraźnym zamówieniem i złożoną przez Wykonawcę ofertą.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, pierwszego gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty i deklaracje dopuszczające do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173).
9. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Polskich i Europejskich Normach, musi być oznakowany znakiem CE i posiadać deklarację zgodności – zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami.
10. Mając na uwadze nie ograniczenie uczciwej i wolnej konkurencji Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne oraz wyroby o równoważnych lub lepszych parametrach opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający zobowiązany jest wskazać w Formularzu Rzeczowo-Cenowym producenta i model asortymentu oferowanego przez Wykonawcę.
12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę artykułów objętych minimum 12 miesięczną gwarancją, której bieg rozpoczynać się będzie każdorazowo od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na daną partię asortymentu (gwarancja nie dotyczy: rękawic, półmasek filtrujących, ręczników, narękawków, fartuchów, czapek, kamizelek odblaskowych, płaszczy przeciwdeszczowych, osłon twarzy, nauszników, spodniobutów, rękawów ochronnych, kombinezonu ochronnego, gogli, tarcz spawalniczych).
13. Na dostarczone wyroby Wykonawca udzieli gwarancji wskazanej w ofercie w Formularzu Rzeczowo-Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ.
14. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP.
15. Zamówienie obejmuje następujące dwie części:
a) zakres i przedmiot 1 części zamówienia:
i. nazwa: Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego,
ii. zakres pierwszej części obejmuje:
I. buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par;
II. buty robocze ocieplane – 2 pary;
III. trzewiki robocze ocieplane – 2 pary;
IV. trzewiki robocze – 2 pary;
V. półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 43 pary;
VI. trzewiki robocze – 20 par;
VII. buty gumowe robocze z podnoskiem – 22 pary;
VIII. buty gumowe – 2 pary;
IX. buty gumowe robocze – 3 pary;
X. buty gumowe PCV – 2 pary;
XI. buty gumowe ocieplane – 8 par;
XII. półbuty robocze damskie – 2 pary;
XIII. czapka bawełniana typu baseball – 93 szt.;
XIV. czapka ochronna antyskalpowa – 48 szt.;
XV. czapka zimowa – 77 szt.;
XVI. fartuch ochronny typu kasak – 2 szt.;
XVII. fartuch ochronny – 3 szt.;
XVIII. fartuch przedni wodoodporny – 50 szt.;
XIX. fartuch spawalniczy – 1 szt.;
XX. gogle ochronne – 53 szt.;
XXI. kamizelka odblaskowa – 67 szt.;
XXII. kombinezon ochronny – 2 szt.;
XXIII. kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.;
XXIV. narękawki wodoochronne – 60 par;
XXV. nauszniki – 3 szt.;
XXVI. odzież ochronna kwaso i ługoodporna – 2 kpl.;
XXVII. osłona twarzy kwaso i ługoodporna – 2 szt.;
XXVIII. płaszcz przeciwdeszczowy – 62 szt.;
XXIX. półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 2500 szt.;
XXX. półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 1000 szt.;
XXXI. ręcznik materiałowy – 138 szt.;
XXXII. rękaw ochronny – 15 szt.;
XXXIII. spodniobuty wodoodporne – 1 para;
XXXIV. tarcza spawalnicza – 3 szt.;
b) zakres i przedmiot 2 części zamówienia:
i. nazwa: Zakup rękawic roboczych i ochronnych,
ii. zakres drugiej części obejmuje:
I. rękawice ocieplane drelichowe - 35 par;
II. rękawice ochronne antyprzecięciowe – 5000 par;
III. rękawice ochronne nitrylowe – 600 par;
IV. rękawice robocze drelichowe – 600 par;
V. rękawice robocze „wampirki” – 150 par;
VI. rękawice ochronne – 50 par;
VII. rękawice ochronne powlekane nitrylem – 20 par;
VIII. rękawice robocze ocieplane – 100 par;
IX. rękawice spawalnicze – 1 para;
X. rękawice ochronne chemiczne – 10 par.

Opis

Dział VI pkt. 15 SIWZ lit. a) zakres i przedmiot 1 części zamówienia:
i. nazwa: Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego,
ii. zakres pierwszej części obejmuje:
I. buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par;
II. buty robocze ocieplane – 2 pary;
III. trzewiki robocze ocieplane – 2 pary;
IV. trzewiki robocze – 2 pary;
V. półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową – 43 pary;
VI. trzewiki robocze – 20 par;
VII. buty gumowe robocze z podnoskiem – 22 pary;
VIII. buty gumowe – 2 pary;
IX. buty gumowe robocze – 3 pary;
X. buty gumowe PCV – 2 pary;
XI. buty gumowe ocieplane – 8 par;
XII. półbuty robocze damskie – 2 pary;
XIII. czapka bawełniana typu baseball – 93 szt.;
XIV. czapka ochronna antyskalpowa – 48 szt.;
XV. czapka zimowa – 77 szt.;
XVI. fartuch ochronny typu kasak – 2 szt.;
XVII. fartuch ochronny – 3 szt.;
XVIII. fartuch przedni wodoodporny – 50 szt.;
XIX. fartuch spawalniczy – 1 szt.;
XX. gogle ochronne – 53 szt.;
XXI. kamizelka odblaskowa – 67 szt.;
XXII. kombinezon ochronny – 2 szt.;
XXIII. kurtka ocieplana ¾ z kapturem – 1 szt.;
XXIV. narękawki wodoochronne – 60 par;
XXV. nauszniki – 3 szt.;
XXVI. odzież ochronna kwaso i ługoodporna – 2 kpl.;
XXVII. osłona twarzy kwaso i ługoodporna – 2 szt.;
XXVIII. płaszcz przeciwdeszczowy – 62 szt.;
XXIX. półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem – 2500 szt.;
XXX. półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem – 1000 szt.;
XXXI. ręcznik materiałowy – 138 szt.;
XXXII. rękaw ochronny – 15 szt.;
XXXIII. spodniobuty wodoodporne – 1 para;
XXXIV. tarcza spawalnicza – 3 szt..
Dział VI pkt.4. SIWZ Zamawiający zastrzega, iż podane ilości poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej każdego z asortymentu (Zamawiający przewiduje prawo opcji – prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich dwóch części zamówienia.Dział VI pkt. 15 SIWZ lit. b) zakres i przedmiot 2 części zamówienia:
i. nazwa: Zakup rękawic roboczych i ochronnych,
ii. zakres drugiej części obejmuje:
I. rękawice ocieplane drelichowe - 35 par;
II. rękawice ochronne antyprzecięciowe – 5000 par;
III. rękawice ochronne nitrylowe – 600 par;
IV. rękawice robocze drelichowe – 600 par;
V. rękawice robocze „wampirki” – 150 par;
VI. rękawice ochronne – 50 par;
VII. rękawice ochronne powlekane nitrylem – 20 par;
VIII. rękawice robocze ocieplane – 100 par;
IX. rękawice spawalnicze – 1 para;
X. rękawice ochronne chemiczne – 10 par.
Dział VI SIWZ pkt. 4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej każdego z asortymentu (Zamawiający przewiduje prawo opcji – prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich dwóch części zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
Ulica Siedliska
Nr domu 77
Miejscowość Ełk
Kod Pocztowy 19300
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 6210101, 629 15 00
Fax 87 610 20 60
Email eko-mazury@elk.com.pl
Adres strony url www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/
Regon 28023933300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=130457
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=130457
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. Siedliska 77 19-300 Ełk sekretariat pokój nr 11
Numer referencyjny ZP-PGO/09/2016
Rodz zam D
Okres2c 1231/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonanych dostawach w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie w wykazie dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części o wartości: a) dla części nr 1 - nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, b) dla części nr 2 - nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dział XIII SIWZ 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 Ustawy PZP - braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 3.1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy PZP – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 Ustawy PZP 3.2. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 15 Ustawy PZP 3.3. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 22 Ustawy PZP 3.4. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Dział XIII SIWZ 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP: 4.1. w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: A. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: nie dotyczy. B. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: brak wymagań Zamawiającego. C. zdolności technicznej lub zawodowej: a)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na wzorze formularza stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, zawierającego wskazanie minimum jednej dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części o wartości: i. dla części nr 1 - nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, ii. dla części nr 2 - nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1 lit. C a) niniejszego Działu SIWZ, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określił żadnych kryteriów selekcji.
Inne dokumenty niewymienione Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy PZP. Dział XIV SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą, nie wymienione w Dziale XII i XIII SIWZ, to: 1. wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony Formularz Rzeczowo-Cenowy sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1A do SIWZ; 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 4. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 5. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dział XIII SIWZ 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP tj. potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: A. kserokopie certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kserokopie: świadectw, deklaracji zgodności, atestów; B. specyfikacje oferowanych wyrobów; C. oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby posiadają niezbędne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające do stosowania, według wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. WAŻNE: Ponadto Zamawiający może zażądać próbek produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Próbki wyrobów zastaną zwrócone Wykonawcy. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit. A niniejszego Działu SIWZ, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit. A niniejszego Działu SIWZ, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dział XXVII SIWZ 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: a) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT; b) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku: i. wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; ii. następstwa siły wyższej; c) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)