Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 10:30:00
Instytucja Powiat Garwoliński
Miejscowość Garwolin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362620 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301970006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na dwa zadania:
Zadanie nr 1 – Materiały biurowe
Zadanie nr 2 – Środki czystości

Szczegółowy wykaz materiałów biurowych oraz środków czystości został określony
w załączniku nr 6 do SIWZ.

Zamawiający przez podanie w załączniku nr 6 SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w załączniku nr 6 w komórce „Rodzaj materiału” oraz dokonanie opisu oferowanego produktu równoważnego (opis katalogowy produktu) dla danej pozycji asortymentowej.

Wszystkie materiały eksploatacyjne (dot. Zadania nr 1) muszą być oryginalne tzn. pochodzić od producenta sprzętu do którego będą stosowane.


Opis

Zakres przedsięwzięcia obejmuje zakup i dostawę materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
Szczegółowy wykaz materiałów biurowych został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.

Zamawiający przez podanie w załączniku nr 6 SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w załączniku nr 6 w komórce „Rodzaj materiału” oraz dokonanie opisu oferowanego produktu równoważnego (opis katalogowy produktu) dla danej pozycji asortymentowej.

Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne tzn. pochodzić od producenta sprzętu do którego będą stosowane.

Zakres przedsięwzięcia obejmuje zakup i dostawę środków czystości do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
Szczegółowy wykaz środków czystości został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.

Zamawiający przez podanie w załączniku nr 6 SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w załączniku nr 6 w komórce „Rodzaj materiału” oraz dokonanie opisu oferowanego produktu równoważnego (opis katalogowy produktu) dla danej pozycji asortymentowej.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Garwoliński
Ulica ul. Staszica
Nr domu 15
Miejscowość Garwolin
Kod Pocztowy 08400
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 25 68 43 010
Fax 25 68 43 010
Email a.szostak@garwolin-starostwo.pl
Adres strony url www.garwolin-starostwo.pl
Regon 71158668500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.garwolin-starostwo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.garwolin-starostwo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z at. 10c ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r - Pawo pocztowe (D.U. poz.1529 oraz z 2015r poz. 1830) osobiście lub za pośrednitwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Garwoinie ul. Saszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 3 (tj.kancelaria)
Numer referencyjny RG 272.60.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni - art. 26 ust.2 ustawy Pzp): Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wskaże co najmniej 1 dostawę należycie wykonaną w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem niniejszego postępowania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych). Wskazana dostawa ma w swoim charakterze i złożoności odpowiadać obecnemu zamówieniu w zależności od zadania: - w zakresie zadania nr 1 – o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł. brutto - w zakresie zadania nr 2 – o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. brutto
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, złożył w określonym w wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni - art. 26 ust.2 ustawy Pzp): Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wskaże co najmniej jedną dostawę należycie wykonaną w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem niniejszego postępowania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych). Wskazana dostawa ma w swoim charakterze i złożoności odpowiadać obecnemu zamówieniu w zależności od zadania: - w zakresie zadania nr 1 – o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł. brutto - w zakresie zadania nr 2 – o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł. brutto
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy (odpowiednio do zadania) -załącznik nr 6 do SIWZ 3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2) lit. c SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 4.Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale 4 ust. 4 pkt 1,3,4 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający określa możliwości dokonania ewentualnej zmiany umowy z wykonawcą (zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych) w przypadku: a) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. nie wykorzystano w okresie trwania umowy całości zamówienia - Zamawiający dokona w drodze aneksu przedłużenia terminu realizacji zamówienia do momentu całkowitego wykorzystania całości zamówienia., b) zmiany wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcę po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt.4 a-c ustawy Pzp. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy/lub części wykonywanego przez niego zakresu usługi, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)