Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż podopiecznym OPS w Boguszowie-Gorcach podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych. Całkowitemu wykluczeniu podlegają: napoje alkoholowe, w tym piwo, oraz używki i wyroby tytoniowe. Niedopuszczalna jest także jednorazowa sprzedaż większych ilości (powyżej 3 sztuk jednego rodzaju) artykułów będących przedmiotem zamówienia. Sprzedawane artykuły muszą być w pełni wartościowe oraz posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. Artykuły będą wydawane podopiecznym OPS w ramach przyznanych świadczeń na podstawie bonów, których wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Sprzedaż artykułów musi odbywać się w placówkach handlowych Wykonawcy rozmieszczonych na terenie miasta Boguszowa-Gorc, w danym obszarze miasta (zgodnie z podziałem na podzadania określone w pkt 3 SIWZ. Podopieczni OPS za okazaniem dokumentu umożliwiającego stwierdzenie tożsamości (dowodu osobistego, paszportu, legitymacji ubezpieczeniowej, książeczki wojskowej itp.) realizują zakup artykułów w wyłonionej w drodze niniejszego postępowania placówce handlowej. Bon jest ważny w miesiącu jego wydania. Wykonawca dostarcza do Zamawiającego rozliczenie z listą osób i zrealizowanymi bonami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) za określony, poprzedni miesiąc, wraz z dowodami zakupów (paragonami) w terminie 7-iu dni po zakończeniu miesiąca. Zamawiający w sposób opisany w niniejszym postępowaniu, w formie rzeczowej realizuje następujące świadczenia: zasiłki okresowe, zasiłki stałe, zasiłki celowe na żywność. Realizacja bonów określonych jako zasiłek stały i zasiłek okresowy nie wymaga przez Wykonawcę weryfikacji, na jakiego rodzaju towar (z wyłączeniem artykułów tytoniowych, alkoholowych, w tym piwa, oraz używek) beneficjent przeznacza bon. Realizacja bonów w formie zasiłku celowego na żywność dotyczy wyłącznie sprzedaży artykułów żywnościowych. Podany w SIWZ "koszyk zakupów" zawiera przykładowe artykuły wytypowane do obliczenia ceny ofertowej. Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży artykułów równoważnych, a także mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych. Wykonawca oświadcza, że ceny podane w ofercie, w okresie obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu o więcej, niż 10% ceny danego produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawca wedle swego wyboru może złożyć oferty na jedno, kilka lub wszystkie podzadania, w zależności od tego, czy posiada odpowiednie placówki handlowe w danym obszarze miasta. Wszystkie części zamówienia (podzadania) obejmują to samo zamówienie z uwzględnieniem szacunkowych danych opisanych poniżej. Zamawiający dzieli zamówienie na następujące podzadania:
1) Podzadanie nr 1 – obszar dzielnicy Boguszów – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 251, a ich średnia miesięczna wysokość wynosi 3.153,62 zł;
2) Podzadanie nr 2 – obszar dzielnicy Gorce i Starego Lesieńca - szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 243, a ich średnia miesięczna wysokość 4.534,64 zł;
3) Podzadanie nr 3 – obszar Krakowskiego Osiedla – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 39, a ich średnia miesięczna wysokość 955,76 zł;
4) Podzadanie nr 4 – obszar Kuźnic I – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 24, a ich średnia miesięczna wysokość 420,29 zł;
5) Podzadanie nr 5 – obszar Kuźnic II – szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 139, a ich średnia miesięczna wysokość 3.102,52 zł;
Łączna liczba świadczeń będących przedmiotem zamówienia wynosi w ciągu ostatnich 12 miesięcy 696, przy czym Zamawiający informuje, że liczba ta może ulec zmianie o ok. 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Opis Szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 251, a ich średnia miesięczna wysokość wynosi 3.153,62 zł. Szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 243, a ich średnia miesięczna wysokość 4.534,64 zł. Szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 39, a ich średnia miesięczna wysokość 955,76 zł. Szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 24, a ich średnia miesięczna wysokość 420,29 zł. Szacowana roczna liczba świadczeń wynosi 139, a ich średnia miesięczna wysokość 3.102,52 zł. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Ulica |
ul. Kasprzaka
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Boguszów-Gorce
|
Kod Pocztowy |
58370
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8449561, 8441913
|
Fax |
074 8449561, 8441913
|
Email |
opsboguszow@avanti.net.pl
|
Adres strony url |
www.bip.boguszow-gorce.pl
|
Regon |
581192100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.boguszow-gorce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
58-370 Boguszów-Gorce, ul Kasprzaka 7
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia od 01.01.2017 roku lub od daty zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta po 01.01.2017 roku.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Należy złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 Prawa zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Należy złożyć oświadczenie własne Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie handlu detalicznego artykułami spożywczymi, żywnościowymi i higienicznymi w obszarach miejscowości Boguszów-Gorce, o których mowa w opisie poszczególnych podzadań.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy przedstawiają dokument,z którego wynikają dane adresowe prowadzonej działalności (np. wydruk CEIDG) oraz oświadczenie własne o dniach i godzinach otwarcia placówki / placówek, w których będą realizowane bony. Placówki powinny prowadzić działalność handlową przez wszystkie dni robocze, co najmniej w godzinach od 08.00 do 16.00; dodatkowo Wykonawcy składają oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 6 SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
80
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|