Przetarg nieograniczony na przygotowanie, zaprojektowanie i wdrożenie internetowej platformy e-learningowej oraz szkoleń e-learningowych dotyczących zmów przetargowych dla pracowników administracji publicznej

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2017-01-05 11:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362684 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722121907, 804200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania składającego się z następujących elementów:
1)Zaprojektowanie pod kątem technicznym i graficznym internetowej platformy
e-learningowej i jej wdrożenie, osadzenie platformy na zewnętrznym serwerze (w tym zapewnienie serwera), utrzymanie i serwisowanie platformy, a także zapewnienie wsparcia technicznego w całym zakresie trwania Umowy dla użytkowników oraz administratorów UOKiK. Platforma powinna być dostosowana do obsługi 6 000 beneficjentów przy konfiguracji serwerów w sposób umożliwiający korzystanie 300 jednoczesnym użytkownikom;
2) Przygotowanie pod kątem technicznym, graficznym i multimedialnym szkoleniae-learningowego składającego się z pięciu modułów w oparciu o materiały przekazane przez Zamawiającego, osadzenie materiałów na platformie oraz zapewnienie możliwości odtwarzania wszystkich treści multimedialnych i wykonywania wszystkich zadań interaktywnych na stacjach roboczych beneficjentów, spełniających wymagania minimalne określone przez Zamawiającego;
3) opracowanie podręczników beneficjenta platformy i administratora UOKiK platformy w formie dokumentów pdf;
4) udzielenie gwarancji jakości w zakresie wszystkich wykonywanych prac w ramach niniejszego zamówienia;
5) przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dedykowanego administratorom UOKiK, w wymiarze zapewniającym skuteczne przeszkolenie maksymalnie 4 pracowników Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
2. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
1) świadczyć usługę hostingową od dnia podpisania odbioru platformy do końca trwania umowy, przy czym:
a) do końca 2017 roku serwery zostaną skonfigurowane w sposób umożliwiający korzystanie 300 jednoczesnym użytkownikom,
b) do końca 2019 roku serwery zostaną skonfigurowane w sposób umożliwiający korzystanie 100 jednoczesnym użytkownikom;
2) świadczyć usługę wsparcia technicznego beneficjentów oraz administratorów UOKiK od dnia podpisania odbioru platformy do końca trwania umowy na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku Nr 1 do SIWZ;
3) utrzymać i serwisować platformę w całym okresie trwania umowy oraz zapewnić w ramach zamówienia pakiet 80 dodatkowych roboczogodzin do wykorzystania przez Zamawiającego.
3. Zadanie, o którym mowa w pkt 1 będzie realizowane etapami:
1) Etap I obejmuje: szczegółowe rozpoznanie potrzeb Zamawiającego, analiza i wypracowanie rozwiązań. Przygotowanie przez Wykonawcę raportu z analizy wymagań i jego odebranie przez Zamawiającego;
2) Etap II obejmuje: opracowanie przez Wykonawcę scenariuszy poszczególnych modułów i na ich podstawie wyprodukowanie szkoleń e-learningowych;
3) Etap III obejmuje: przygotowanie platformy i jej wdrożenie, w tym przygotowanie wersji beta umożliwiającej jej testowanie, zamieszczenie szkoleń na platformie, testowanie platformy i jej modyfikacja na podstawie wyników testów Zamawiającego, przeszkolenie administratorów UOKiK w zakresie zarządzania platformą, udostępnienie gotowej do upublicznienia platformy wraz ze szkoleniami. Wersja beta platformy zostanie dostarczona najpóźniej w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia znajdują się w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” (dalej również „SOPZ”) oraz w „Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ulica Pl. Powstańców Warszawy
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00950
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 560 129
Fax 228 270 843
Email zamowienia@uokik.gov.pl
Adres strony url www.uokik.gov.pl
Regon 621278900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu PO WER - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2010
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uokik.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uokik.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Doręczenie do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, kancelaria, pokój 1.6 (CKS)
Numer referencyjny DBA-2/240-56/2016
Czy dialog techniczny Tak
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do 31 grudnia 2019 roku. Zamawiający wymaga, by etapy zadania, określone w ppkt 3 pkt 3 (Przedmiot zamówienia) Części I SIWZ, zostały zrealizowane w następujących terminach: 1) Etap I – w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy; 2) Etap II – w terminie 8 tygodni od dnia zawarcia umowy; 3) Etap III – w terminie 12 tygodni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia w zakresie świadczenia usług wsparcia technicznego beneficjentów i administratorów UOKiK, usług hostingowych oraz serwisowania platformy, będzie realizowany w okresie wskazanym w ppkt 2 pkt 3 (Przedmiot zamówienia) Części I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1.2.1.1. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku usług ciągłych lub okresowych wykonuje, co najmniej dwie usługi, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda, z których każda obejmowała: a. przygotowanie szkoleń e-learningowych, w tym merytoryczne opracowanie ich treści, obejmujących min. 100 ekranów szkoleniowych, przy czym może to dotyczyć jednego szkolenia lub modułów szkoleniowych łącznie; oraz b. wdrożenie platformy e-learningowej dla 4 tysięcy użytkowników. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż zrealizował zamówienie w zakresie wskazanym w punkcie 1.2.1.1. a i b w ramach osobnych umów, przy czym suma wartości tych umów wyniosła min. 250 000 złotych brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej. 1.2.1.2. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej: a. Kierownika projektu posiadającego doświadczenie w kierowaniu projektami w zakresie utrzymania i rozwoju platformy e-learning oraz przygotowania szkoleń e-learning potwierdzone koordynowaniem minimum dwoma projektami na rzecz podmiotów zewnętrznych, w ramach których zapewniono utrzymanie i rozwój platformye-learning oraz przygotowanie szkoleń e-learning. Osoba pełniąca funkcję kierownika projektu musi posiadać wyższe wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenie z obszaru zarządzania projektami; b. Eksperta merytorycznego posiadającego wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne i minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie prawa konkurencji, w szczególności zmów przetargowych, w jednym z następujących obszarów: działalność dydaktyczna, działalność naukowa (publikacje naukowe, udział w konferencjach w charakterze prelegenta), działalność szkoleniowa w zakresie prawa konkurencji. Zadaniem eksperta będzie nadzór nad opracowaniem metodyki szkolenia, scenariusza oraz materiału szkoleniowego; c. Metodyka szkoleń e-learningowych posiadającego 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i opracowywaniu metodycznym szkoleń e-learning. Za opracowanie szkolenia Zamawiający uważa: dobór materiałów źródłowych do tematu szkolenia opracowanie programu szkolenia w oparciu o materiał źródłowy, wytworzenie treści szkolenia, w tym dobór odpowiedniej do tematu i grupy docelowej formy i metody szkolenia. Osoba pełniąca funkcję metodyka musi posiadać wyższe wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenie z obszaru metodyki szkoleń e-learningowych; d. Programistę – projektanta szkoleń e-learningowych posiadającego 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń w formacie umożliwiającym ich zdalną realizację, w oparciu o materiały dostarczone przez metodyków szkoleń e-learningowych, w tym również doświadczenie w zakresie zapewnienia zgodności szkolenia z wymaganym standardem, zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wszystkich elementów interaktywnych i multimedialnych, właściwego zastosowania elementów graficznych w kursie. Osoba pełniąca funkcję programisty – projektanta szkoleń e-learningowych musi posiadać wyższe wykształcenie; e. Programistę – architekta systemu posiadającego doświadczenie w projektowaniu, instalacji, konfigurowaniu i wdrażaniu minimum 2 dedykowanych platform e-learningowych dla 4 tysięcy użytkowników, wytworzonych w okresie ostatnich 3 lat; f. Grafika – posiadającego wykształcenie wyższe na kierunku malarstwo, grafika, grafika komputerowa lub rysunek lub równoważne i posiadać min. 2 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu graficznym i realizacji szkoleń e-learning; g. Administratora - posiadającego doświadczenie w administrowaniu, w okresie ostatnich 3 lat, minimum dwiema platformami e-learningowymi, dla których okres pełnienia funkcji administratora był nie krótszy niż 12 miesięcy. Osoba pełniąca funkcję administratora musi posiadać wykształcenie wyższe. Zamawiający nie wymaga, by osoby, które będą realizowały zamówienie były zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt. 1.2.1.1 Lit. A Części II SIWZ zostanie uznany za spełniony gdy: • warunek w całości spełnia samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców (członków konsorcjum) lub • jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia w całości warunek w zakresie realizacji zamówień dotyczących przygotowania szkoleń e-learningowych (lit a pkt 1.2.1.1. Części II SIWZ), a drugi z wykonawców spełnia w całości warunek w zakresie realizacji zamówień dotyczących wdrożenia platformy e-learningowej (lit b pkt 1.2.1.1. Części II SIWZ). Spełnianie warunku określonego w pkt. 1.2.1.2 Lit. A Części II SIWZ Wykonawcy mogą wykazać wspólnie, opierając się na łącznym potencjale konsorcjum.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • w przypadku usług lub dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez Zamawiającego zamówienie/odbiorcę zamówienia. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1.2. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W powyższym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) aktualnego na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Inne dokumenty niewymienione 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego. 2. Oświadczenia wymienione w pkt. 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2 Części III SIWZ, wymagane do oceny ofert w kryteriach oceny ofert, tj.: 1) Demonstracyjna próbka (dostęp) platformy i szkolenia (e-learningowego) – próbka (dostęp) ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Demonstracyjna próbka platformy i szkolenia” opisanym w pkt. 3.1. Części III SIWZ. Demo platformy i szkolenia musi spełniać wymagania określone w pkt. 3.2. Części III SIWZ, w szczególności być złożony w odpowiednich formach i zawierać wszystkie wymagane elementy, 2) Wizualizacja strony startowej platformy – dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Wizualizacja strony startowej platformy” opisanym w pkt. 3.1. Części III SIWZ. Wizualizacja musi spełniać wymagania określone w pkt. 3.2. Części III SIWZ, w szczególności być złożona w odpowiednich formach i zawierać wszystkie wymagane elementy, 4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 5. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15, 7.16, Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)dokument wskazany w pkt 2.2. lit. B Części II SIWZ powinien zostać złożony w taki sposób, aby wykazać, że warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego doświadczenia (pkt 1.2.1.1 Lit A Część II SIWZ) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie); b) dokument wskazany w pkt 2.3. lit. B Części II SIWZ powinien zostać złożony w taki sposób, aby wykazać, że warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego potencjału osobowego (pkt 1.2.1.2 Lit A Część II SIWZ) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców łącznie), c) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, d) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 oraz 2.1 lit. B Części II SIWZ, e) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, f) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku Nr 8 do SIWZ – istotne postanowienia umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 05/01/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski (PL)
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzony został dialog techniczny. Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia dialogu jest zamieszczone na stronie www Zamawiającego - link https://www.uokik.gov.pl/przetargi.php#faq2843 . Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni informację ze spotkań z uczestnikami dialogu technicznego
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)