Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
|
Ulica |
ul. Medyków
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-752
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
(032)2071532
|
Fax |
(032)2071546
|
Email |
zp@gczd.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gczd.katowice.pl
|
Regon |
001415000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gczd.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gczd.katowice.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
PN/76/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do:
a)podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia,
b)wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a.Oświadczenie, Zapewniamy że oferowany przez nas przedmiot zamówienia (Pakiet nr …poz......) spełnia wszystkie wymagania jakościowe i posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2015 poz. 876 z późn. zm./ dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w podmiotach leczniczych zgodnie z ustawą (jeśli dotyczy).
b.Katalog producenta : dla pakietu 1,2,3,4,5,6,
c.Instrukcja obsługi w języku polskim 1,2,3,4,5,
d.Deklaracja CE dla pakietu 2,3,4,5,
e.Dokument zawierający informację o zaleceniach producenta dotyczące wykonania przeglądów technicznych dla pakietu 1,2,4,5,
f.Certyfikaty : CE,TUV/GS, ecertified Automotive EMC Directive) dla pakietu 1.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, gdzie dopuszcza się zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a.obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b.wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta lub Wykonawcę,
c.podwyższenie urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona.
d.zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona.
e.zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości (składu chemicznego i dawki) z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa,
f.zmiany numeru katalogowego przez producenta,
g.zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw/usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
•zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
•zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
•wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
h.wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
i.kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
j.kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy,
k.zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu ceny, na poziomie nie wyższym, niż dotychczas stosowano w umowie.
l.zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji – przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować danego towaru, w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie; rozwiązanie umowy w zakresie dotyczącym tego towaru możliwe jest za porozumieniem Stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy,
m.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa,w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, jednak przy zachowaniu cen nie wyższych niż w umowie,
n.przedłużenia terminu płatności,
o.zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych,
p.w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnionej do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron oraz zmiany danych personelu Stron
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|