Dostawa licencji oraz usług wsparcia dla posiadanych przez Krajowe Biuro Wyborcze urządzeń sieciowych

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-19 12:00:00
Instytucja Krajowe Biuro Wyborcze
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363427 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482000000, 726110006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Centrali Krajowego Biura Wyborczego licencji oraz usług wsparcia dla urządzeń sieciowych:
1) komplet licencji do przełączników Juniper – 4 szt.;
2) wsparcie Palo Alto Networks 3 lata – 4 szt.;
3) licencja Palo Alto Networks Threat Prevention 3 lata – 4 szt.;
4) licencja Palo Alto Networks WildFire 3 lata – 4 szt.;
5) licencja Palo Alto Networks URL Filtering 3 lata – 4 szt.;
wsparcie dla appliance’u Greenbone GSM ONE 1 rok – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Krajowe Biuro Wyborcze
Ulica ul. Wiejska
Nr domu 10
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 48 226 952 417
Fax 48 226 952 417
Email przetargi@kbw.gov.pl
Adres strony url http://przetargi.kbw.gov.pl
Regon 010300303
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.kbw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.kbw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisana własnoręcznym podpisem, trwałą techniką pisarską i w sposób czytelny, na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ, a także musi zawierać wszelkie niezbędne załączniki, określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dopuszcza każdą formę przesłania oferty, która zapewni przekazanie oferty Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert. Z uwagi na powyższe oferta może być przesłana w szczególności za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca, osobiście, jeśli zostanie dostarczona Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Numer referencyjny KBW-PZP/PN/19/2016
Rodz zam D
Okres2c 9
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 9 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu zgodnie z ofertą Wykonawcy. Dokładny termin realizacji zamówienia Wykonawca deklaruje na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający przypomina, że pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, zaś pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego), b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ), d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 8 do SIWZ), e) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania, tj. złożyć dokumenty, o których mowa w lit. a) - d) powyżej, f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów (dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia): • informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, • zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca (tu podmiot trzeci) nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca (tu podmiot trzeci) zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, • zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca (tu podmiot trzeci) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca (tu podmiot trzeci) zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, • oświadczenia Wykonawcy (tu podmiotu trzeciego) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, • oświadczenia Wykonawcy (tu podmiotu trzeciego) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, • oświadczenia Wykonawcy (tu podmiotu trzeciego) o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, • oświadczenia Wykonawcy (tu podmiotu trzeciego) o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, • oświadczenia Wykonawcy (tu podmiotu trzeciego) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie będzie wymagał żadnych dokumentów i oświadczeń – z uwagi na brak wyznaczenia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie. 3) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w ust. 1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia „za zgodność z oryginałem” wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – jeżeli dotyczy. 5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z odpisem z właściwego rejestru lub ewidencji, lub pełnomocnictwo dla osoby(osób), która(które) podpisała(y) zobowiązanie – jeżeli dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie będzie wymagał żadnych dokumentów i oświadczeń.
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenia złożonej oferty. 2. Wysokość wadium wynosi: 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przelać na następujący rachunek bankowy (depozytowy) Zamawiającego: 7. KRAJOWE BIURO WYBORCZE NARODOWY BANK POLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY W WARSZAWIE nr konta: 45 1010 1010 0054 6713 9120 0000 8. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Za datę i godzinę wniesienia wadium w takiej formie Zamawiający uzna datę i godzinę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. UWAGA: Niedopuszczalna jest wpłata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniężnej, dokonana w kasie Zamawiającego. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Dokument (dowód wniesienia wadium) zaleca się by był w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. 10. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej (przelewem) – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do składanej przez Wykonawcę oferty; 2) innej niż pieniądz (bezgotówkowe formy wniesienia wadium, określone w ust. 5 pkt 2-5 powyżej) – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego, w kasie (Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10, pok. 308, 3 piętro), przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, a jego kopia, potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, załączona do składanej przez Wykonawcę oferty. Dokument (dowód wniesienia wadium) zaleca się by był w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski aktualny w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać w szczególności: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego, tj. Krajowe Biuro Wyborcze, 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia (w polskich złotych (PLN), zgodna z kwotą określoną przez Zamawiającego w SIWZ); 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od ostatecznego dnia wyznaczonego na dzień składania ofert; 5) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 14. Zamawiający odrzuci z postępowania ofertę złożoną przez Wykonawcę, jeżeli wadium nie zostanie przez niego wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 15. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawieranej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej: 1) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, np. z uwagi na siłę wyższą (przez siłę wyższą na potrzeby realizacji umowy rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności) lub inne okoliczności niezależne od Stron, jednakże nie dłużej niż o 5 dni roboczych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca – przy czym zmiana ta nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 2) w przypadku: a) obiektywnej niemożności dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy wskazanego w formularzu z powodu braku jego dostępności na rynku (np. zakończenia produkcji produktu lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium RP), co zostanie potwierdzone przez jego producenta, b) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, c) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia technicznego w przyszłości, d) wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta nowego produktu odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu umowy o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i cenie nie wyższej niż ceny wskazane przez Wykonawcę w formularzu – przy czym inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Wykonawca, który obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty dotyczące spełniania przez oferowany nowy przedmiot umowy wymagań określonych przez Zamawiającego, a zmiana zaoferowanego nowego przedmiotu umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, a termin realizacji zamówienia, termin płatności oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia nie ulegną zmianie; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, przy czym inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca, a zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania umowy i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie bez zmian. 2. Zamawiający dopuszcza w przypadkach opisanych w ust. 1 pkt. 2 lit. b i c zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 1 sposob udostepniania Tajemnica przedsiębiorstwa i jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2, art. 86 ust. 1 i 2 oraz art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), których się nie ujawnia, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiebiorstwa; 2) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności; 3) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne bez zastrzeżeń; 4) Zamawiający zaleca, aby uzasadnienie (wykazanie) zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa było sformułowane i przedstawione w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia; 5) Wykonawca nie może zastrzec przede wszystkim informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy; 6) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem; informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty; 7) Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże (uzasadni), iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)